• Hii,

    Ik heb een nieuw idee voor een serie.Het wordt een beetje een standaard verhaal maar ga het zo mooi mogelijk proberen te schrijven.
    Saskia is een meisje van 18.Dit jaar zit ze dus op de universiteit.Wanneer ze op een dag tegen iemand opbotst herkent ze de persoon totaal niet.Ze vraagt ofdat hij iets wil drinken zodat ze haar excuses kan aanbieden.De jongen knikt en samen gaan ze iets drinken.Hij geeft zijn gsm nummer aan haar en zegt dat ze die aan niemand mag geven.Wanneer ze nog is afspreken ontdekt ze dat het Tom Kaulitz is.Ze worden verliefd op elkaar maar bij elkaar blijven in de wereld van de sterren is niet zo makkelijk.
    Hoofdrol-CHOCOPOPSx3-
    vriendin Bill(later pas)-BUBBLEx-
    Bf Hoofdrol(wordt vriendin Georg)-TOMSDICK
    Vriendin Andreas+Bf Th -BlueMoon-
    Bf Tom+wordt vriendin Gustav-LOLLIPOPx-
    Ex Bill-PersianQUEEN-


    plaatje:
    tekstje (kort!bv.naam+leeftijd+likes+dislikes anders moet ik zoveel lezen en kan ik niet kiezen (:)
    Iedereen is 18 of 19.

    GoodLuck x.


    The soul needs autumn.

    Nog ménsen ?


    The soul needs autumn.

    Ik wil wel bf hoefdrol lieford.


    *He's the one.

    Mag ik anders BF Hoofdrol(Vriendin Georg) Schatz(H)?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Bf Hoofdrol(wordt vriendin Georg(H) )

    Plaatje:http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Tekstje:

    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 18 jaartjes oud.Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    plaatje:http://i6.photobucket.com/albums/y209/ashlovesOC/kaitlin2.jpg

    tekstje (kort!bv.naam+leeftijd+likes+dislikes anders moet ik zoveel lezen en kan ik niet kiezen )
    Helo There. Ik ben Charissa en ik ben 19jaar oud. Ik doe aan streetdance en ik geef ook les aan jongeren van 15tot16. Ik hou van uitgaan en zingen en natuurlijk dansen. Ik haat Players en nerds, Huppels niet zo omdat ik er vroeger ook eentje was. But I've changed Toedelz.<3

    Iedereen is 18 of 19.


    *He's the one.

    Ex Tom is ook goed hoor lieford


    *He's the one.

    Mag ik anders BF Hoofdrol(Vriendin Georg) Schatz(H)?

    Lief is ex Bill Of Tom ook goed ?


    The soul needs autumn.

    Schat dankje voor de rol.<33


    *He's the one.

    (...)
    Lief is ex Bill Of Tom ook goed ?

    Tuurlyk =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Laatste rol ?


    The soul needs autumn.