• Bij de Claire's hebben ze nu een Directioner ketting.
    Ik zou hem echt graag willen maar jammergenoeg heb ik geen geld.
    Maar hij is prachtig, just so you know.

    Foto gevonden (:

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 23:00 ]


    Nutella is life.

    Oh gawdd, ik ben vorige week nog bij de Claire's geweest en toen hadden ze hem nog niet.
    Ik heb het plaatje pas wel op weheartitnofzo gezien.
    Ik moet die ketting hebben 0.o Maar ik probeer minn geld wat minder uit te geven tot ik een baantje heb(en ik ben er heel slecht in).


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    MOET. IK. HEBBEN.


    The universal language of art.

    Sherlockshit schreef:
    HEBBE HEBBE HEBBE!:Y)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    I WANT I WANT!


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    Oeeeh die wil ik hebben!


    Think, it's the new sexy.

    Ik moet naar de Claires. Voor die ketting heb ik €15 over.


    Food.

    Ik vind 'm dus lelijk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hebbe, maar de dichtsbijzijnde claires is nog een kleine twee uur met de trein voor mij:(


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    die is sexy ;O

    in welke claires ben je geweest?

    Nyara schreef:
    Omg, die wil ik hebben c:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ik was in Den Haag in de Claires en kom hem nergens vinden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Forks schreef:
    Ik vind 'm dus lelijk.

    Die is echt leuk, ook al ben ik zelf geen Directioner. Waarom het teken van oneindigheid though?

    Ik kocht een keer een ketting met dat teken, maar dan in verband met INFINITE. Deze om precies te zijn (krul)
    Toevallig is het mijn ~lievelings teken~ :]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    Die is echt leuk, ook al ben ik zelf geen Directioner. Waarom het teken van oneindigheid though?

    Ik kocht een keer een ketting met dat teken, maar dan in verband met INFINITE. Deze om precies te zijn (krul)
    Toevallig is het mijn ~lievelings teken~ :]

    Ik denk directioner tot in de eeuwigheid? Misschien gwn directioner forever ofso.. Dat infinity teken ziet er gewoon leuk uit :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.