• Genre: Actie, romantiek, thriller, onbekende personen.

          Als de vier rasechte Engelse meisjes besluiten na hun eindexamenperiode het eiland der vreselijke schoolleraren te verlaten, gebeurt er iets heel anders dan verwacht. Na wekenlange examenstress staat eindelijk de ondergekliederde datum op hun kalenders aangegeven en is het tijd om voor de zeven meiden naar Ibiza te vertrekken. Hoewel… dat dachten ze. Ze komen er nooit aan. Hun droomvakantie loopt in duigen.
          Als er op gate F van hun vliegveld een terroristische aanslag worden gepleegd, proberen de meeste mensen van het vliegveld af te vluchten. Tevergeefs heeft de bende MDT alle uitgangen al afgesloten en is er geen enkele mogelijkheid van ontsnappen meer over. Al het personeel op de vliegvelden probeert de bende in bedwang te houden, maar elke seconde worden meer van de passagiers die op hun vliegtuig stonden te wachten gegijzeld en op het vliegtuig naar Zuid-Afrika gezet om ze te gebruiken en verkopen als slaven.
          Wanneer er rood alarm wordt afgegeven door de enkele bewakers die nog niet uit het hoofdkwartier van het vliegveld zijn verjagen, duiken vier onbekende jongens op. Hun charme, hun passie en alles aan hun trekt [NAAM] aan, vooral één in het speciaal. Na uitnodiging en een heleboel paniek, besluiten de meiden te vertrekken naar de enige veilige plek van het vliegveld. [NAAM], die beweert dat zijn vader één van de gegijzelde medewerkers is van dit vliegveld, neemt ze mee naar een opslagplaats waarvan alleen werknemers weten waar die zit. Een klinkloze deur maakt ruimte voor een hol van zo’n 6 bij 6 meter en urenlang, misschien wel dagenlang zitten ze op elkaars lip. Als een radio bekend maakt dat er 8 tieners van de leeftijd 17 tot 21 vermist zijn, besluit de groep het zekere voor het onzekere te nemen. Maar wat als de bende plotseling opduikt tijdens hun ontsnappingsplan? Wat als de bende iemand anders is dan ze werkelijk hadden verwacht? En wat als MDT slechtere bedoelingen heeft als dat ze al hadden?


    Wat heb ik nodig:
    • Meisje één. Santos
    Leeftijd 17, 18 of 19. Ook een goede vriendin van meisje twee en vier.
    • Meisje twee. Forbes
    Leeftijd 17, 18 of 19. Deze is beste vriendinnen met meisje vier, door mij ingevuld, en kan heel erg goed met haar opschieten.
    • Meisje drie. JUKEB0X
    Leeftijd 19 of 20.
    • Jongen één. Hanks
    Leeftijd van 17 tot 21.
    • Jongen twee. AndyMerry
    Leeftijd van 17 tot 21.
    • Jongen drie. Vul ik zelf in
    Leeftijd van 17 tot 21.
    • Jongen vier. Vul ik zelf in
    Leeftijd van 17 tot 21.
    • Bendeleden van MDT, stuk of 3, 4. Santos, SkyFall, ?
    Vanaf 18 jaar oud, donkere huidskleur.
    • Reizigers of personeel op het vliegveld.

    Wat moet ik weten:
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Karakter:
    Uiterlijk: Een bekend persoon, naam vermelden.
    Familie:
    Extra: Alles wat me nog interesseert. Hobby's, relaties etc.
    Titel:
    Waarschuwen:

    Thanks everyone!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 22:13 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.




    Rol: Meisje 3.
    Voornaam: Florence. Vaak wordt ze aangesproken met Flor.
    Achternaam: Bourgoyne.
    Volledige naam: Florence Savannah Bourgoyne.
    Leeftijd en geboortedatum: 19 jaar. 19 januari 1993.
    Karakter: Florence heeft een hele lieve glimlach en heeft daarom al onmiddellijk iedereen voor zich gewonnen. Het is moeilijk om kwaad op haar te worden, aangezien ze er zo onschuldig uitziet. Soms maakt ze hier misbruik van en gaat anderen zodanig manipuleren in haar voordeel, maar als ze iemand écht graag heeft, zou ze alles doen voor die persoon. Haar zusje en vriendinnen staan bij haar op nummer één.
    Florence heeft een brede vriendengroep. Ondanks dat haar ouders enorm rijk zijn, blijft zij nuchter en verschilt ze dus niet veel van haar middenklassevrienden. Ze houdt van typische meisjesdingen: sleepovers, make-overs, shoppen, picknicken, films kijken, sporten in het park, ...
    Florence is ook heel erg slim. Ze is ambitieus en studeert filmwetenschappen. Ze hoopt later te kunnen meewerken aan een film of nog beter: zelf haar film maken! Haar naam zien te verschijnen op het scherm onder de titel 'regisseur' is haar ultieme droom.
    Uiterlijk: Jessica Szohr. Florence is een zeer donker type. Haar grootouders langs moeders kant zijn afkomstig uit Egypte. Haar bruine getinte huid heeft ze dus zeker mee. Haar ogen zijn licht en daar krijgt ze vaak complimenten over omdat ze omwille van haar donkere haar goed uitsteken. Haar haren hangen steeds slordig over haar schouders. Florence gebruikt amper make-up. Enkel mascara doet ze iedere ochtend op.
    Familie: Florence heeft één zusje, namelijk Auroré (Alana Manour). Auroré is 7 jaar. Ze houdt zielsveel van haar zusje en zou werkelijk àlles voor haar doen. Ze brengt haar iedere dag naar school, haalt haar op, helpt haar met haar huiswerk en leest een verhaaltje voor als ze gaat slapen. Florence's ouders zijn vaak in het buitenland voor hun werk, vandaar dat Auroré meer gehecht is aan Florence dan aan haar ouders. Florence's moeder heet Clémence Tatamlu (Jennifer Hudson). Haar vaders naam is Richard Bourgoyne (Michael Fassbender).
    Extra: - Florence heeft net een moeilijke relatie achter de rug. Ze had iets met een jongen van 22 die zodanig bezeten van haar was dat hij haar niets meer gunde. Ze kon niet meer weggaan met vriendinnen en niet meer met een jongen praatte. Hij werd steeds kwaad als hij erachter kwam dat ze uit huis was zonder hem te verwittigen en dan sloeg hij haar zelfs. Ze werd bang van hem en zei hem dat het gedaan was tussen hun. Maar hij kon haar niet loslaten. Uiteindelijk heeft ze de politie moeten inschakelen en nu heeft die jongen een straatverbod. Dit is al een jaar geleden, toch heeft ze er soms nog nachtmerries van.
    Nu gelooft ze niet meer in liefde. Ze gelooft niet dat twee mensen perfect gelukkig met elkaar kunnen samenleven. Maar misschien is er iemand die haar van gedachten doet veranderen?
    - Florence is enorm rijk. Haar ouders zijn de bazen van een bekende modewinkel in Parijs. Haar vader heeft tien jaar geleden één van zijn beste vrienden tot hoofd gemaakt van die winkel in Parijs en zelf is hij met zijn gezin naar (...waar dat de meisjes wonen...) getrokken om er een tweede winkel op te richten. Deze loopt heel erg goed en dus heeft het gezin zeker geen te kort aan geld! Florence's ouders bieden haar vaak geld aan om eens te gaan shoppen of iets anders leuks te doen, maar Florence pakt nooit geld aan van haar ouders. Ze wilt zelfstandig zijn en niet van het geld leven dat in haar schoot wordt geworpen. In het weekend werkt ze in een broodjeszaak zoals een normale tiener om haar spaarpotje te vullen.


    Titel: Ben ik niet goed in, sorry.
    Waarschuwen: Ja!

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 12:10 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Geen rollen meer nodig!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    JUKEB0X schreef:
    (...)


    Je rol is goed, maar zou je misschien iemand anders als uiterlijk kunnen kiezen? Ik heb even snel gekeken en van Naomi Scott zijn er heel weinig goede foto's te vinden.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Harries schreef:
    (...)

    Je rol is goed, maar zou je misschien iemand anders als uiterlijk kunnen kiezen? Ik heb even snel gekeken en van Naomi Scott zijn er heel weinig goede foto's te vinden.


    Ok, ik zal even een andere persoon zoeken!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 22:13 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Heb ik zoo m'n best gedaan op grave... XD nouja geeft niet. Het is jou verhaal dus jij mag kiezen ;-)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 7:43 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xJohnnyDepp schreef:
    Heb ik zoo m'n best gedaan op grave... XD nouja geeft niet. Het is jou verhaal dus jij mag kiezen ;-)


    Ik wil Grave best nog wel voor laten komen als reiziger of werknemer of something, misschien doe ik dat ook, omdat ik reizigers enzo nog nodig heb.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ah balen, ik wou nog een jongen invullen. Maar bedankt voor de rollen. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Harries schreef:
    (...)

    Ik wil Grave best nog wel voor laten komen als reiziger of werknemer of something, misschien doe ik dat ook, omdat ik reizigers enzo nog nodig heb.

    oké is goed hoor :)
    Ik vond hem wel leuk eigenlijk xD Maar is goed, ik ga hem nog steeds lezen :)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Wanneer komt het verhaal ongeveer? ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Rol: Jongen.
    Voornaam: Tristan.
    Achternaam: Stark.
    Volledige naam: Tristan Robbert Stark.
    Leeftijd en geboortedatum: Tristan is nu twintig jaar oud en verjaart op 11 Oktober.
    Karakter: Tristan is een vriendelijke jongen, die eigenlijk geen vlieg kwaad doet. Hij mag mensen snel en maakt gauw een praatje met anderen. Hij is erg sociaal aangelegd en zal proberen om zoveel mogelijk mensen te vriend te houden. Toch mag lang niet iedereen hem.
          Tristan wordt vaak aangezien als irritant, omdat hij vaak erg enthousiast is overdingen en soms ook erg druk kan doen. Hij accepteert nooit een 'nee' en neemt dat dus niet als een antwoord. Hij kan erg aan je kop gaan lopen zeuren en wil het liefste alleen maar zijn zin, als het even kan. Tristan is niet de slimste jongen die men kent. Hij heeft vaak erg domme opmerkingen en begrijpt de helft van de keren dingen niet. Dat kan je alleen al zien aan zijn gezicht. Dan staart hij met een vragende en verwarde blik voor zich uit en zegt: 'Ik heb geen idee wat je bedoelt.'
          Tristan is iemand die veel waarde hecht aan een relatie of aan een kus. Hij duikt niet zomaar met alle meisjes het bed in en vindt het leuk als een meisje een beetje hard-to-get speelt.
    Uiterlijk:


    Cory Monteith.
    Familie:
    Extra: Alles wat me nog interesseert. Hobby's, relaties etc.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vul een bendelid in voor je! (:
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol: Bendelid van MDT. 
    Voornaam: Santiago word bijna altijd gewoon bij zijn normale voornaam genoemd. Heel af en toe word hij om de een of andere reden 'Bolt' genoemd.
    Achternaam: Mendez.
    Volledige naam: Santiago Juan Mendez.
    Leeftijd en geboortedatum: Hij is niet de oudste van de groep. Santiago werd op 12 februari namelijk 24 jaar oud en hij werd geboren in het jaar 1988. 
    Karakter: Als je hem ziet, ziet hij er al gevaarlijk uit en zijn karakter versterkt zijn uiterlijk alleen maar. 
    Uiterlijk:

    Max George.
    Je ziet Santiago meestal al van ver af aan komen. Hij is namelijk 1.88 meter lang en vrij gespierd. Dit komt doordat hij is gaan sporten, gewichtheffen. Meestal doet hij dat als hij zich heel kwaad voelt. Hij heeft een lichtbruine huid, die hij heeft geërfd van zijn Puerto Ricaanse ouders. In zijn gezicht heeft hij wat hoekige vormen onder andere zijn kaaklijn. Zijn hoofd heeft een wat ovale vorm. Merendeel van de tijd heeft hij wat donkerbruine stoppeltjes op zijn gezicht.
    Santiago heeft mysterieuze donkerbruine ogen, die worden omringt met gitzwarte wimpers. Zijn neus heeft best een normale vorm, ondanks dat hij ooit wel eens gebroken is. Daardoor zal hij nooit meer helemaal recht staan. Niet dat Santiago dit zelf heel erg vind, hij ziet het zelf niet eens meer tegenwoordig. Ook zijn mond heeft een doodnormale vorm, alleen neigt deze meer naar het vollere toe. Zijn haar heeft hij nooit erg lang gehad. Het is nu gemillimeterd. Van zichzelf heeft hij wel mooie, donkere haren, maar het hing altijd in zijn ogen en daarom hield hij het daarna altijd kort.
    Over het algemeen draagt hij het liefste veel zwart en leer. Zijn favoriete schoenen zijn zijn motorrijlaarzen, zwart leer. Die draagt hij meestal met een basis shirt, een spijkerbroek en een leren jack. Hij draagt gewoon wat hij die dag het fijnste vind zitten, niet wat per sè mooi bij elkaar past. Zijn kleding is ook niet abnormaal duur, daar heeft hij het geld niet echt voor.
    Santiago heeft een heel stel tattoo's. Aan de rechterzijkant van zijn lichaam, recht op de plek waar zijn ribben zitten, heeft hij een hele tekst in het Spaans laten zetten. Op zijn linkerarm heeft hij een tattoo van vier rozen, waarvan er maar één gekleurd is. De rest van zijn tattoo's zitten over een groot deel van zijn rechter bovenarm en zo loopt het door tot in zijn nek en een stuk van zijn rug.
    Familie: Santiago werd geboren in een klein gezinnetje, waar al vanaf het begin wat problemen in waren. Zijn vader overleed toen Santiago nog maar net 19 was. Hij kreeg tijdens het autorijden een hartaanval en was niet meer te helpen. Daarmee liet hij zijn vrouw Adria en kinderen achter. Santiago nam de zorg voor zijn broertjes en zusjes op zich, omdat zijn moeder niks meer deed. Het oudste kind na Santiago was zijn zusje Mayra. Zij is nu 20 jaar oud. Na haar komt de 19-jarige Julio. Hij is gelijk op zijn 18de uit huis gegaan. Daarna had je Jaivin van 16. Hij is heel erg aanhankelijk en zal niet zonder Santiago kunnen. De jongste van het gezin is de 15-jarige Yaira. Zij wilt later hetzelfde gaan doen als wat Santiago nu doet met zijn bende.
    Extra: Santiago heeft al anderhalf een vriendin. Dat is de 22-jarige Bree. Bree weet wat voor werk hij doet, maar het maakt haar niet uit. Ze is zelfs bereid om mee te doen als ze is bevallen van hun nog ongeboren baby. Ze weten al dat het een meisje word en ze zal de naam Angelina gaan dragen.
    Titel: Ik ben niet zo goed in titels, sorry.
    Waarschuwen: Yes please!

    De rest komt nog!
    -XOXO

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 9:38 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old