• Jaja mensen. Ik en Anneliesjuu [LOLLIPOPx] gaan een serie maken, saampjes (A)
    Voor zy die het nog niet weten: Ik ben eigenlyk PersianRose maar heb myn naam dus verandert xDHier gaat het idee over:
    Het gaat over een meisje die verslaafd is aan Chocola. Ze wordt door haar ouders en familie opgegeven by een afkickcentrum en verblyft daar dus net zolang totdat ze afgekickt is. Hoewel het meisje veel chocolade eet is ze best dun. Na een week in het afkickcentrumm te hebben verbleven komt ze Tom tegen. Ze vraagt zich af wat hy daar doet aangezien hy geen chocolade lust. Maar Tom vertelt het meisje dat hy wél chocola lust en dat het dus een leugen was dat hy het niet lustte. Samen met Tom bedenkt het meisje een plannetje om te ontsnappen en samen weer lekker chocolade te gaan eten.
    Rollen die ik zoek:
    Hoofdrol+ 2e vriendin Tom: PersianQUEEN
    BF Hoofdrol+ 2e vriendin Bill: LOLLIPOPx
    Vriendin Georg+ BF Bill&Tom:TOMSDICK
    1e Vriendin Tom:xTINKERBELL
    1e Vriendin Bill:BoKillerDoll
    Vriendin Gustav+ Gewone vriendin Hoofdrol:KimFootball
    Vriendin Andreas+ gewone vriendin van BF hoofdrol:HoneyPoepx3

    Naam:
    Text:
    Plaatje:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Vriendin Gustav+ Gewone vriendin Hoofdrol

    Naam: Kim
    Text: Hoii,ik ben dus Kim en 19 jaar oud en heb lang lichtblond haar en heb lichtblauwe ogen. Ik ben best wel lang en té dun. Ik eet weinig omdat ik NIET vaak honger heb ofzo. Ik hou vresenlijk veel van me vrienden en van muziek want 1 dag zonder muziek is 1 dag NIET geleefd vind ik. Ik heb verder niet veel info en een normaal leven dus ga ik maar is. DOEI!!
    Plaatje: http://www.emohaircutstyles.com/wp-content/uploads/2008/06/blonde-emo-hairstyle.jpg

    1 vriendin Tom,en mag ik daarna nog BF van Tom en Bill blijven?(A)

    Naam;Paris
    Text;Haay bitches<3.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud,ja eindelijk volwassen en niet meer afhankelijk van die weirdo's die zichzelf ouders noemen.Mijn hobby's zijn shoppen,uitgaan en zingen.Ik kan ook best goed zingen,maar ik zou nooit beroemd willen woren,al die roddels over je vind ik maar niks.Verder heb ik een hekel aan chocolade en nerds en van vervelende opdringerige jongens.Maar genoeg over mij,ik ben niet zo interessant.Daaagh<3
    Plaatje;KOMT!


    Lalalalalalalala.

    rol eerst vriedin van tom

    Naam: pamela

    Text:hej ik ben pamela ik ben 17 ik woon bij mijn oma oma omdat mijn ouders zijn overleden
    op mijn 10e bij een auto ongeluk ik ben verslaaft aan chocolade en tokio hotel
    en dan vooral tom ik hou ook van shopen en naar de bios gaan en lekker op strand
    liggen en ik speel ook gitaar en schrijf daar mijn eigel liedtjes bij dus sing
    ook een beetje en grafftie spuiten vind ik ook erg leuk om tedoen mijn karakter
    is dat en ik ben heel spontaan en ik ben aftoe bitch ben en en ben aftoe stout maar
    ook heel erg lief en niet snel jaloers maar wel erg eigen wijs en ik hou ook heel erg
    van uit gaan in discos lekker jongens kijken maar ik ga weer veder met mijn nieuwe liedtje de mazzel

    Plaatje: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=1y2z3o&s=4


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Meer? xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    MEEERR?? xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dankje voor de rol,schat! xD

    vriendin georg +BF bill en tom

    Naam: Summer

    Text:Hoi People, Je suis Summer. Ik ben achttienjaar jong en ik hou van konijntjes en uitgaan. IK doe aan drummen en ik dans. Ik heb maar een paar echte vrienden maar ik heb er niet veel nodig, ik ben geboren in La en heb er ook gewoond. Ik heb nog een oudere broer en een jongere zus. Ik ben zeer egoïstisch en ik ben veel Té Hyperactief, Komt door de RedBull. Ik heb een hekel aan players en spinnen. Toedelzs.<3

    Plaatje: http://a.bebo.com/app-image/7174827922/5411656627/PROFILE/i.yaquiz.com/img/q/u/08/06/24/85150358-♥♥Scene'_8.jpg


    *He's the one.

    Vriendin Andreas+ gewone vriendin van BF hoofdrol

    Naam: Tayden

    Text:

    Heeey Liefords ~333

    Ik ben Tayden en 17 jaar geleden op deze aardbol gesmurft. Dat was dus de gelukkigste dag van de Smurfen ^-^. Ik ben een persontja die niet op haar mondje is gevallen, dus kom maar op x3. Maar ook heel erg lief kan zijn :3. Ik heb een obsessie aan Bubbelgum en aan RedBull. Zonder dat spul kan ik niet leven :3. Dus pak het niet af please x3. Ik heb dan wel weer een hekel aan : Als ik geen bubbelgum&RedBull meer heb, Arro', Levende Barbie poppen, en onhumoristische mensen!
    Verder boeit mijn leven niet echt.

    Bubaaaay ~333


    Plaatje :http://media.photobucket.com/image/tayden%20toxic/letsburnthishousedown/Tayden%20Toxic/tayden29.png?o=10


    Take My Hand Take A Breath ...

    BEN IK WEER xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    LIEFORD ik zette een reactie!!!(A)


    *He's the one.

    BF TOm en Bill
    Info komt

    Naam:
    Lotte
    Text:
    Haaii.. Ik ben Lotte, en ben 15 jaar. Ik ben de Bf van Tom en Bill x3.. We zijn erg close, ook al heb ik vaak meningsverschillen met Bill. Ik ben een hyper en aardig meisje. Vind het nog al leuk om andere mensen aan te spreken:D.. Wil je meer weten? Vraag het dan!
    Plaatje:
    http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=80466

    1e VRIENDIN BILL??(A)

    xxLotte


    BabyCakes.x3.

    ik móét gwn in jullie Geile serie <3


    when words fail, music speaks.

    @ Charissa
    En daarom heb je die rol ook hea (A) xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    JIPPIE!!!! dankje schat.<33


    *He's the one.

    ik móét gwn in jullie Geile serie <3

    @ Bo
    Dan vul je de infoo ff in he ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3