• Iemand die hier meer van weet? Kent iemand, iemand die dit studeert? Ik zou heel graag meer van deze opleiding willen weten, want ik vind het zo leuk klinken, maar ik ben bang dat het toch niet iets voor mij is, omdat ik niet bepaald technisch ben aangelegd... en ik ben ook niet zo'n wiskunde fan...
    Ik vroeg me af hoe 'slim' je precies moet zijn voor deze opleiding en hoe 'technisch', of dat de vaardigheden je echt goed aangeleerd worden.


    Aan niets denken is ook denken.

    Klinkt wel leuk. Ik denk dat een deel van de studie wel technisch zal zijn, maar ik denk dat het handig is om eens te zoeken naar de opleiding, misschien kun je eens meelopen op de school?


    You are beautiful, you are love.

    Ik zie hier en daar in reviews dat je wel echt technische aanleg moet hebben. Helaas heb ik ook niet helemaal het juiste profiel om deze studie te kunnen doen (wiskunde B nodig en natuurkunde....)


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Ik zie hier en daar in reviews dat je wel echt technische aanleg moet hebben. Helaas heb ik ook niet helemaal het juiste profiel om deze studie te kunnen doen (wiskunde B nodig en natuurkunde....)

    Ah, wat jammer. Je kunt natuurlijk kijken wat alsnog je mogelijkheden zijn. Maar zijn er nog studies die er op lijken die je net zo leuk vind?


    You are beautiful, you are love.

    Symmetry schreef:
    (...)
    Ah, wat jammer. Je kunt natuurlijk kijken wat alsnog je mogelijkheden zijn. Maar zijn er nog studies die er op lijken die je net zo leuk vind?


    Ja, best wel.. Ik vrees ook dat je tijdens de studie deze vakken echt nodig zult hebben (en het zijn niet bepaald mijn lievelingsvakken). Er is niet echt iets dat erop lijkt, vind ik tenminste. Als ik naar de kunstacademie ga en grafische vormgeving ga doen (het vormgeven van allerlei dingen, maar iets minder op producten gericht) kan ik daar echt veel minder mee, terwijl je als industrieel ontwerper wel makkelijker werk kan vinden + een hoop meer verdiend.


    Aan niets denken is ook denken.

    Mijn zus studeert Industrieel Product ontwerpen, dus ik denk dat dit ongeveer zoiets is :Y) Je moet niet echt technisch aangelecht zijn, want dat leer je vooral, maar het verrijst erg veel werk en enthousiasme volgens haar. Het is trouwens ook haar laatste jaar ^^

    (sorry was een belangrijk woordje vergeten ^^')

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 21:40 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Mijn zus studeert Industrieel Product ontwerpen, dus ik denk dat dit ongeveer zoiets is :Y) Je moet echt technisch aangelecht zijn, want dat leer je vooral, maar het verrijst erg veel werk en enthousiasme volgens haar. Het is trouwens ook haar laatste jaar ^^


    Geen idee of ik dat kan..
    Maar het lijkt me wel heel leuk.


    Aan niets denken is ook denken.

    Er was ooit een jongen op Omegle die dat deed... Hij had me foto's gemaild van zijn tekeningen en het zag er echt heel cool uit. Weet alleen het wachtwoord van dat emailadres niet meer...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly