• Hallo allemaal,
    Weetje, ik vraag me eens af he..
    Zijn er hier uberhaupt nog verhalen die niet over 1D gaan?
    Pff, ik erger me er dood aan. Het is gewoon veel origineler als je
    je eigen personages verzint + een goede verhaallijn.
    Maar, enfin, ik zoek dus verhalen die niet met 1D te maken hebben.
    Drop ze hier, MERCI!

    Onbekende personen, yeah, de beschrijving staat in de story:
    Zwarte Inkt en Witte Wijn


    “Love is a contradiction.”

    Heel mijn profiel is OP, neem maar eens een kijkje ^^ en de story 'Crossed paths' is nog niet zo lang bezig.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien



    Song of Shadows

    When Nick heard he was getting a new roommate, he could only barely contain his nerves. He didn’t know anything about the new boy, apart from his name: ‘J. Sterling’.
    He didn’t know what to expect, but it certainly wasn’t this strange boy.

    Jeff Sterling was cold, calm and he rarely spoke. Nick is intrigued, while the rest of Dalton seems either scared or turned on at the sight of the stranger. What will happen if Nick sticks his nose into the wrong, dark secrets and what effect will it have on Dalton?


    This story revolves around two very unknown characters from the Glee universe.
    You do not have to be following Glee to enjoy the story.


    Written by: Escritura
    Written in: English
    Updates: Irregular
    Also uploaded on: Fanfiction.com
    Genre: Fantasy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kijk hier eens (: .


    The odds are néver in our favor.

    Party in the gym. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dank jullie wel!

    Ik schrijf alleen over onbekende personen, dus je kan eens een kijkje nemen bij mijn short stories. :]


    Til hug og blod.

    Natuurgebonden
    Onbekende personen, fantasy
    Deel één is (zo goed als) afgelopen


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mira-Jane is een jonge vrouw die net start met haar nieuwe cariere, maar al snel blijkt dat alles niet zo vlotjes loopt als ze had gehoopt. Haar superieur blijkt een oude bekende te zijn, haar bazin heeft een grote hekel aan haar en haar collega's zijn stapel zot. Een mooi begin voor Mira-Jane's sprankelende toekomst..




    Ik voelde hoe het paniek meester van me maakte.
    Wat moest ik doen? Dit was niet wat ik geplant had. Het had allemaal niet zo mogen lopen. Ik hoorde hem helemaal niet te zien, nooit meer. En nu bleek hij mijn superieur te zijn. Hoe had alles zo verkeerd kunnen lopen?
    Ineens voelde ik een aanwezigheid achter me "Lieve Mera, in je ogen zie ik je verwarring maar maak je nergens zorgen om," fluisterde hij zachtjes in mijn oor "I'll let you say you love me".


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    KiaraX heeft een leuk verhaal.. Forbidden red (16+)


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    http://www.quizlet.nl/stories/85858/when-the-night-falls/
    Fantasy verhaal. Onbekende personen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 16:06 ]


    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

    Het is wel fanfictie, maar geen 1D (:

    I will surrender when your craving for my blood turns into love ¤ Vampire Diaries



    My name is Elizabeth Da Ravin and I fell in love with an 172 years old vampire.

    I used to love reading fictional stories about vampires, witches, werewolves, ghosts; everything that's not real. Well, I thought it wasn't real. All those love stories between humans and supernatural beings, I loved it. Even when the human loses everything and everyone he/she loves. I wanted to relate to those humans, those girls; I wanted a life full of supernatural. I wanted adventure. I wished for it. But maybe I should've listened to the old sayings... Be careful what you wish for.

    My name is Elizabeth Da Ravin, I wished for an adventure and now I have to deal with a badass sexy vampire who does things he doesn't have to do; And his name is...
    Damon Salvatore.

    Written in Dutch


    Believe in yourself.

    Natuurlijk heb ik die! ^^




    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Dit is het afgeronde deel één van een serie van drie, deel twee vind je hier.
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kijk eens op m'n profieel al heeft maybe its time wel met 1D te maken


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    BraxFord,
    Ik zei geen 1D stories. Merci (A)