• Als alles goed gaat komt morgen mijn nieuwe laptop aan *O*
    Ik wil al zolang een nieuwe laptop, maar had er nooit het geld voor. Vandaag heb ik hem eindelijk gekocht.

    Een foto voor de mensen die hem willen zien:




    En de specificaties voor de mensen die het snappen (cat)
    Processor      Intel Core i5
    Processornummer      2450M
    Processorsoort      Dual Core
    Kloksnelheid      2500 MHz
    Intern RAM-geheugen      6 GB
    Opslagcapaciteit      500 GB
    Schermdiagonaal      15,6 inch
    Type videokaart      NVIDIA GeForce GT 630M
    Videogeheugen      1024 MB
    Aantal USB-poorten      3
    USB-versie      2.0 en 3.0
    Extra´s      Geheugenkaartlezer
    Besturingssysteem      Windows 7 Home Premium
    Versie besturingssysteem      64 bit
    Kleur      Zwart


    Morgen ga ik de hele tijd voor het raam zitten totdat de postbode er is.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is niet zo lolol. Iedereen heeft eigen ervaringen met laptops, sommigen zijn er weg van en anderen vinden ze vreselijk. Zo is het altijd.

    Zo goed is Acer anders niet, hoor, vergeleken met andere merken :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    PAPAROACH schreef:
    (...)

    Hmm, 't is maar wat je duur vind..

    Normaal kan ik zulke dingen ook niet betalen hoor (cat)
    Het is dat ik nu zoveel geld heb door mijn verjaardag. Alleen daardoor kan ik hem kopen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Acer, daar kan je problemen mee verwachten. De mijne is al een keer of drie moeten binnengestuurd worden. Lang leven de garantie. Desondanks moet ik op passen wanneer ik hem open doe of sluit, want de rechterzijkant zit niet goed meer in elkaar, waardoor ik hem een centimeter of tien kan opendoen, ook al zitten alle vijsjes stevig op z'n plak. En de haakjes om hem vast te zetten wanneer hij gesloten is zijn ook kapot, dus is hij tegenwoordig amper toe.
    But hey, have fun with it. Hopelijk is de jouwe beter gebouwd.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:32 ]


    Ex astris, sciencia

    Eeyore schreef:
    (...)
    Zo goed is Acer anders niet, hoor, vergeleken met andere merken :'D

    Bij ons in de opleiding staat hij juist hoog.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik heb dus het tegenovergestelde gehoord en bijna al mijn klasgenoten hebben een Acer.


    Nou ja, weet je wat het met Acer is. Ze besteden veel aandacht aan de software, en alles wat hierboven allemaal staat maar de buitenkant is heel goedkoop, waardoor hij snel kapot gaat. Ik ben altijd zuinig geweest met dat ding, en na 2 jaar was de linkerkant helemaal kapot gegaan, waardoor hij nu niet meer dichtkan & mijn zus heeft precies hetzelfde probleem. Plus toetsen die uit het niets loslieten. Dus mijn pa heeft een poging gedaan hem te fixen, maar hij kan nog steeds niet dicht. (no_chears) Maar hij was wel heel snel, en daar hebben je klasgenoten wel gelijk in.

    Dus, ik ben blij met mijn Macbook :')

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:29 ]


    To infinity and beyond •

    Starships schreef:
    Hou er rekening mee dat Acer laptops behoren tot de slechtste he? Heb er al 2 keer een aanvaring mee gehad, en ken meer mensen waarvan het zo is. :')
    Maar nieuwe dingen zijn altijd leuk :'D


    Het is hoe je ze gebruikt (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ach liever een Acer dan een HP, Dell of Compaq.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Hij heeft een i5, second generation hoor. (cat)

    Gewoon een typfoutje. [:


    comfort in c h a o s

    DarkSavior schreef:
    Ach liever een Acer dan een HP, Dell of Compaq.


    Al zijn Dell laptops wel een van de beste, maar daarom betaal je er ook veel meer voor.


    To infinity and beyond •

    Austen schreef:
    (...)
    Gewoon een typfoutje. [:


    Haha okay. Nou, geef jij die tweehonderd euro meer dan? Dan wil ik hem ook wel hebben. :'D


    Your make-up is terrible

    Austen schreef:
    (...)
    Gewoon een typfoutje. [:

    Als jij rond de 200 euro extra hebt voor mij graag. En een vriend van mij heeft een i7 en zegt zelf ook dat een i5 meer als genoeg is. Hij gebruikt het maximum van zijn CPU nooit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Starships schreef:
    (...)

    Al zijn Dell laptops wel een van de beste, maar daarom betaal je er ook veel meer voor.


    Niet echt eigenlijk, wat jij in je vorige bericht zette over je Acer, heb ik een beetje met mijn Dell. Aan dezelfde kant laat hij dus los, er zijn een paar toetsen af, de vin hield het maar heel kort vol dus moest ik steeds dat ding openmaken om hem schoon te maken en nu was hij er helemaal mee opgehouden. Plus die adapters, jezus. Ik moet ze elk anderhalf jaar vervangen omdat ze kapot gaan. Niet alleen ik maar iedereen in het gezin.


    Your make-up is terrible

    Starships schreef:
    (...)

    Al zijn Dell laptops wel een van de beste, maar daarom betaal je er ook veel meer voor.

    Hahaha, niet dus.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.



    Maar mensen dit topic gaat er niet om wat beter is of niet.
    Het gaat er alleen om dat ik blij ben met mijn laptop :W

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Niet echt eigenlijk, wat jij in je vorige bericht zette over je Acer, heb ik een beetje met mijn Dell. Aan dezelfde kant laat hij dus los, er zijn een paar toetsen af, de vin hield het maar heel kort vol dus moest ik steeds dat ding openmaken om hem schoon te maken en nu was hij er helemaal mee opgehouden. Plus die adapters, jezus. Ik moet ze elk anderhalf jaar vervangen omdat ze kapot gaan. Niet alleen ik maar iedereen in het gezin.


    Hmm, nou ik verzin het niet van Acer hoor, niet dat je dat denkt :') Want er zijn nou eenmaal betere laptops dan Acer. Maar ja, dat heb je overal wel mee, naarmate je naar een duurdere prijsklasse gaat.
    Ja, ik heb ook 4 opladers in 2 jaar gehad voor dat klote ding.
    Ik moest voor school een Macbook hebben, en ik ben nog nooit zo blij geweest met een laptop hahaha!


    To infinity and beyond •