• Toestemming
    Salamander schreef op 18 mei 2012 - 19:30:

    Toestemming zangwedstrijd

    Hallo JeSuisMyself,
    Hierbij krijg jij toestemming om een zangwedstrijd te openen.
    Graag binnen een week de link van je topic in het wedstrijdtopic plaatsen.
    Veel plezier en succes!

    x Salamander


    De Story
    In de story zet ik de filmpjes, de uitslagen en andere belangrijke dingen. De opdrachten komen ook in de Story.


    Algemene Regels
    - Niet schelden en/of discrimineren. (Doe je dit wel krijg je een waarschuwing)
    - De zangers niet uitlachen. (Doe je dit word je geschorst.)
    - Enkel liedjes die in het engels of nederlands gezongen worden zijn geldig.
    - Enkel covers zijn geldig.
    - Duidelijk articuleren. Als het liedje nederlands is, praat je AN.
    - Je hebt een Youtube account nodig.


    De Zangers
    - Min. 10 kandidaten, max. 15 kandidaten.
    - Enkel één zanger per filmpje/aanmelding.


    Ronden
    - Iedere ronde (tenzij anders vermeld) kies ik een liedje dat je gaat zingen. Ken je het liedje niet, mag je een joker inzetten.
    Iedere zanger heeft één joker. Niemand krijgt meer jokers.
    - Het hangt van de hoeveelheid zangers af, hoeveel ronden er komen.
    - De ronden duren ongeveer een week.


    Je Filmpje
    - Je filmpje moet op Youtube staan.
    - Je mag anoniem meedoen.
    - Je filmpje mag in clipvorm zijn, zolang je zelf maar zingt.
    - Liefst geen al te slechte kwaliteit. (Voor GSM's en Tablet's; Youtube kwaliteit)
    - Minimum 1 minuut, maximum 4 minuten.
    - Je filmpje moet "Gebruikersnaam - Opdracht" heten.



    Uitstel
    Je krijgt uitstel als er een speciale reden is. Die speciale reden stuur je naar mij in een pb.


    Punten
    - Ik ben de jury, dus geef ik de punten.
    - De punten kunnen niet veranderen.


    Prijzen
    1ste prijs: Een hele tijd reclame op mijn profiel. Reclame in mijn story. En een goede vriend! (ik dus)
    2de prijs: Reclame in mijn story, een goede vriend (ik weer :))
    3de prijs: Reclame in mijn story. (Oké, ook een goede vriend)


    1ste opdracht.
    Hier is de link naar de eerste opdracht;
    http://www.quizlet.nl/chapters/780431/opdracht-1/

    2de Opdracht
    Hier is de link naar de tweede opdracht;
    http://www.quizlet.nl/chapters/780431/opdracht-2/

    Deelnemers (4)
    hylketjeuhx
    Errin
    NeverEnough
    DeidarasGirl

    - AANMELDEN KAN NIET MEER -

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 17:18 ]

    Ik kan ook niet zingen ofso maarja proberen kan altijd maar ik heb het echt te druk, nog maar 2 weken school eh;o


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sherlockshit schreef:
    Ik kan ook niet zingen ofso maarja proberen kan altijd maar ik heb het echt te druk, nog maar 2 weken school eh;o


    ikke nog 3 waarvan 2 examenweken xD


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    DEADLINE VERANDERT NAAR 16 JUNI!

    yihaa.. het is me gelukt.. min of meer dan toch xD
    ik ga nu uploaden

    oké... ik weet dat er heel wat flink VALSE noten tussen zitten... en ik heb een stukje aangepast, omdat ik het gewoon niet aankon.. maar ik heb wel op mijn lage stem gezongen ^.^ goed toch? xD

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 14:47 ]

    oké, het filmpje wil hier dus niet verschijnen... maakt niet uit :http://www.youtube.com/watch?v=LcWxD3Q5yko

    Ik zal proberen tegen zaterdag iets in te dienen, maar als ik het niet haal, wens ik geen uitstel. Schrap mij dan maar van de wedstrijd. Ik wil jullie niet ophouden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    sorry, maar ik ga een joker inzetten, mijn neus zit volledig dicht en ik kan er niets aan doen (huil)


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    Ik ben ookzo verkouden als het maar kan, mn keel doet echt ongelovelijk veel pijn ;/ ik baal er zo hard van, want ik moet over een week zingen bij diploma uitreiking.. Hoop dat mn stem dan weer terug is, dus ik ga hem helaas niet op dit moment forceren.

    NeverEnough schreef:
    Ik ben ookzo verkouden als het maar kan, mn keel doet echt ongelovelijk veel pijn ;/ ik baal er zo hard van, want ik moet over een week zingen bij diploma uitreiking.. Hoop dat mn stem dan weer terug is, dus ik ga hem helaas niet op dit moment forceren.


    ik weet hoe je je voelt >.<
    mijn lymfeklieren zijn helemaal opgezwollen en doen pijn, maar het ergste is mijn neus >.<
    ik adem altijd door mijn neus omdat ik me een vis voel als ik met mijn mond open sta xD


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    met andere woorden... BEN IK DE ENIGE DIE HEEFT INGELEVERD/GAAT INLEVEREN?

    deadline is verlengd naar:

    22 JUNI

    HazelYewglow schreef:
    deadline is verlengd naar:

    22 JUNI


    maar dan nog zijn er niet veel mensen die inleveren heah? voor zover ik weet zet Deidarasgirl haar joker in... =.=

    hylketjeuhx schreef:
    (...)

    maar dan nog zijn er niet veel mensen die inleveren heah? voor zover ik weet zet Deidarasgirl haar joker in... =.=


    dat had ik toch al gezegd?


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    hylketjeuhx schreef:
    (...)

    maar dan nog zijn er niet veel mensen die inleveren heah? voor zover ik weet zet Deidarasgirl haar joker in... =.=
    En NeverEnough ook. Ik doe niet meer mee, want ik heb geen tijd gehad en nu heb ik ook geen tijd. Morgen examen, vrijdag graspop, zaterdag opendeur + verjaardagfeest van mijn zus dan ga ik naar Disneyland voor een paar dagen. Echt sorry, maar ik heb jullie al 1x opgehouden, ik ga het niet de hele wedstrijd doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?