• wat lees ik:
    ~Hp story's, zowel over Hp zelf als over 1 van zijn vrienden, en lovestory's met DM, Harry Potter of Fred weasley ook.
    ~Goed geschreven HungerGames, maar alleen als de schrijver ook het boek heeft gelezen.
    ~Goede onbekende personen verhalen, liefdesverhalen over onbekende personen mogen.
    ~sprookjes of verhalen gebasseert op sprookjes.
    ~Horror.
    ~GOEDE liefdesverhalen.
    ~Humor, maar alleen als het ECHT grappig is.
    ~Twilight.
    ~Vampire diaries.
    ~Nederlands, maar engels gesproken mag.


    Wat lees ik niet:
    ~1D
    ~Big Time Rush (tenzij ECHT goed geschreven)
    ~TH (tokio hotel)
    ~Engels geschreven, gesproken mag wel.


    als je verhaal niet staat bij wat ik niet lees en ook niet bij wat ik wel lees dan kun je het wel plaatsen, maar ben ik niet zeker of ik het ga bekijken, zet aub beschrijving van het verhaal bij de reactie. ty.

    xxx DragonWings aka Alynde

    Edit: ik was even vergeten te zeggen: ik lees geen engelse verhalen, maar er mag wel engels gesproken worden.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:54 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.



    Song of Shadows

    When Nick heard he was getting a new roommate, he could only barely contain his nerves. He didn’t know anything about the new boy, apart from his name: ‘J. Sterling’.
    He didn’t know what to expect, but it certainly wasn’t this strange boy.

    Jeff Sterling was cold, calm and he rarely spoke. Nick is intrigued, while the rest of Dalton seems either scared or turned on at the sight of the stranger. What will happen if Nick sticks his nose into the wrong, dark secrets and what effect will it have on Dalton?


    This story revolves around two very unknown characters from the Glee universe.
    You do not have to be following Glee to enjoy the story.


    Written by: Escritura
    Written in: English
    Updates: Irregular
    Also uploaded on: Fanfiction.com
    Genre: Fantasy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.




    The story of a murderer.




    ~

    Life is an opportunity, benefit from it.
    Life is beauty, admire it.
    Life is a dream, realize it.
    Life is a challenge, meet it.
    Life is a duty, complete it.
    Life is a game, play it.
    Life is a promise, fulfill it.
    Life is sorrow, overcome it.
    Life is a song, sing it.
    Life is a struggle, accept it.
    Life is a tragedy, confront it.
    Life is an adventure, dare it.
    Life is luck, make it.
    Life is too precious, do not destroy it.
    Life is life, fight for it.

    ~



    Ik draaide me om en keek recht in de prachtige, groen ogen van haar.
    Alleen… was ze niet zo beeldschoon als een paar minuten geleden.
    Haar huid was niet egaal en bleek meer, maar gerimpeld en grijs. Haar haar was futloos, dof en slap. Haar tanden waren geel en zwart en haar lippen droog en rood en vol met bloed.
    Mijn hart bonkte sneller dan ooit tevoren. Het was alsof ik de dood recht in de ogen keek. En ik wist zeker, dat dit de laatste levende persoon zou zijn die ik in dit leven zou zien
    .”

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:53 ]


    The odds are néver in our favor.

    Vengeance And Vendetta [16+]


    Twee maanden geleden werd Joshua Hayes vermoord.

    Niet door een overvaller of door een ongeluk, maar door een heks met de dood in haar ogen. Een vampier hoort de cocktail des doods –heksenbloed- niet te overleven. Maar tijdens zijn val viel Joshua over één van zijn stervende vrienden. Doorgedraaid door de actieve ontbinding van zijn lichaam begon hij te drinken van zijn vriend. Joshua had de aanval overleefd. Hij was nu een feniks, de laatste en bijna onmogelijke transformatie van een vampier, herrezen uit as en bloed.
    Het herstel van zijn lichaam had hem veranderd. Het had een lust voor wraak in zijn ziel gebrand. Hij, een man die altijd had gestreefd voor vrede, wenste nu een bloedige wraak.
    Bovenal kon hij niets doen en toe kijken terwijl hij wist dat de heks ergens in de schaduwen lurkte, op zoek naar de volgende vampier om in as te veranderen.

    Intussen heeft Leandra een deal met de duivel in eigen persoon gesloten. Voor de waardevolle gave van het Zicht, de gave om haar vijanden ook daadwerkelijk te zien en te onderscheiden van simpele mensen, moet ze drie opdrachten uitvoeren. De gave die ze al in bezit had toen ze Joshua neerschoot. Ze weet echter niet dat de vampier nog leeft, sterker is dan ooit en haar leven wil opeisen.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:55 ]

    Those Crazy Games||The Hungergames

    Nadat de Hongerspelen zijn afgeschaft en de rust in Panem is teruggekeert, gaat het een lange tijd goed. De laatste getuigen van de 75-ste Hongerspelen zijn overleden en op scholen wordt er niet meer over gepraat.
    Er heerst toch nog onrust als President Thorn aan de macht komt. Hij besluit de Hongerspelen weer in te voeren, om zeker te zijn dat er niet weer opstanden uitbreken.
    Het Capitool heeft er geen problemen mee, maar de Districten denken daar anders over.

    Het jaar dat de eerste Hongerspelen weer komen zijn Savanna, Renske en Marlies alle drie 15 jaar. Ze zijn beste vriendinnen, al sinds ze acht zijn. Maar alles verandert als de Boete dag aanbreekt.


    Ik activeer niet heel erg vaak, ik heb alle drie de boeken van de Hongerspelen-triologie gelezen en ik schrijf.. redelijk goed? =)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ga niet van mijzelf zeggen dat ik goed schrijf, maar je mag natuurlijk altijd op mijn profiel kijken. Heb 1 HG story die al een paar hoofdstukken heeft en eentje die 15-06-12 gaat beginnen. Verder kan ik nog een paar stories die ik lees aanraden:

    Safe and Sound • Hunger Games-Cardew
    Fierce • The Hunger Games-Meade
    It's all in your eyes || Ginny Weasley-Mylintis
    Better Days | Remus Lupin-Nox

    Dat zijn echte aanraders. Mijn favoriete stories hier op Q

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:55 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Dancing in the Moonlight gaat over onbekende personen. Heart of Gold is Harry Potter fanfiction; daarvan heb ik nog heel veel meer, maar ik denk dat je beter even bij mijn Schrijvers ID kunt kijken, want anders krijg je een hele lijst. In mijn ID staan al mijn verhalen met een korte beschrijving. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Our love can handle anything~~Draco Malfoy



    Years inseparable
    But when we came here he changed my life
    Not only mine but also yours
    You lost your sister
    The war between good and evil started.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 20:42 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hic et Nunc- The Vampire Diaries
    An Old Legend Said Once:
    The only thing that matters is Here And Now.


    In september 2012 besluit de vrouwelijke 18- jarige vampier Selinda Walker om terug te verhuizen naar het dorp waar ze is geboren, namelijk Mystic Falls. De reden hiervoor is zijn de moorden die worden gepleegd. De politie doet het uit als een seriemoordenaar die de nek doorsnijd en het lichaam laat leeg bloeden en ze daarna op een bed van bloemen neer legt. Selinda weet wel beter, want het zelfde gebeurde 7 jaar geleden in een achterbuurt van Seattle, ze was 100% zeker dat het het werk van een vampier was. Nu de vampier zich heeft gesetteld in Mystic Falls, het dorp waar nog steeds verre familieleden van haar wonen, vind ze dat ze maar eens op onderzoek uit moet. Ze zal undercover moeten als een leerling in het laatste jaar van de plaateselijke High School; daar ontmoet ze de vampier Stefan Salvatore, hij is ook opzoek naar de zelfde vampier als zij. Al snel ontmoet ze ook zijn broer, de charmante en mysterieuze Damon Salvatore. Met z'n drieën verdiepen ze zich in de onbekende vampier, niet wetend welk gevaar er op de loer ligt.


    Believe in yourself.



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?



    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Veranderingen
    Mijn story gaat over een meisje Emke, ze is 14 jaar en woont in Antwerpen. Ze heeft een klein zusje van 3 jaar, Ella. Haar hobby’s zijn tekenen en met kleine kindjes bezig zijn. Haar leventje is zoals dat van elke tiener, met ups-and-downs. Maar het krijgt een hele andere wending als ze opeens plots gaan verhuizen…

    het is mijn eerste verhaal dus tips zijn altijd welkom :)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    "I never asked you to be here in my life! I don't want you here I don't need you here!"
    ~ We all meet people we never wanted to meet. People cross our road every day some deserve our love others don't.
    But nevertheless they're all here, here in our life!




    Let's write our own story! Let's choose the people that are in it! Visit my exhibition of people and write you own story.
    ~ Write your perfect Love Story! ~





    Klik.


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    http://www.quizlet.nl/stories/82371/the-princess-of-darkness/


    Gaat over een meisje dat in het middeleeuwen leeft, ze is verloofd met een hertog maar op een dag verdwijnt ze. Weken lang is ze ontvindbaar tot dat haar verloofde haar terug vind...

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 14:11 ]

    http://www.quizlet.nl/stories/87026/en-dan-spring-je-in-het-diepe/

    En dan spring je in het diepe

    Het verhaal gaat over Cloe die in haar eerste jaar van de universiteit begint. Het is een verhaal voornamelijk over liefde en alle problemen die een meisje onder vindt wanneer ze verliefd wordt op een jongen.



    Wellicht handig om te vermelden dat ik het verhaal al bijna af heb, maar nog niet hier heb gepost :). Ik ga dus regelmatig (als in minimaal 1 waarschijnlijk 2 keer per dag) posten.


    Dreamcatcher • Seth Clearwater


    "You hypnotized me with your eyes, showed me the way with your smiles. You've poisoned me with your bittersweet words, never realized how much they hurt.
    You gave me your silence as a last goodbye,
    Come, my dear dream catcher, show me why."


    •© Convincing
    •• Starts 31O512
    ••• Original characters belongs to Stephenie Meyer


    I meant to love you



    Horror, onbekende personen, fantasy



    I will find you and love you again
    Like the wind sweeps the earth
    You fall in deep
    I was a liar in every debate
    I rule the forces that fuelled your hate
    When the cold in my heart leaves
    It comes to an end





    Kamelot







    Fanfiction



    I'll rule the world for the greater good.







    Deze story is Nederlandstalig, inclusief de namen en termen.

    Alle credits zijn voor Joanne Rowling




    Ik heb verder nog meer op mijn profiel, maar dan moet je zelf maar even kijken (A)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 15:07 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes