• De titel, dit is dus één van de dingen die Amanda zegt over Tokio Hotel.
    Amanda is één of ander kutwijf van weet ik veel waar. Ze heeft een Video op youtube gezet waarop staat hoe zeer ze Tokio Hotel wel niet haat.
    En natuurlijk kon ik het dan weer niet laten om te reageren op die video!!
    Dit is het resultaat:
    http://www.youtube.com/watch?v=r7q5PjJaz9Y

    Dit ise originele video, waar ik een response op gedaan heb:
    http://www.youtube.com/watch?v=ZALcOUx4hJE
    Op 1: 10 begint ze te prtaten over tokio hotel.
    OKee , nu wil ik jullie mening weten over deze filmpies!!! xD
    X Lise!!!

    girl you rock !!
    en die amanda heeft dus echt geen leven... zit ze mensen uit te schelden met suc6 nou ik snap haar neit hoor... want is ze jaloers ofzow ?
    en voor iemand die TH haat weet ze toch wel veel over bill voor zoiemand...
    wat een leveloos typ..

    nou ze heeft haar [/hoeveel minuten was het ook alweer? i don't care] aandacht en ze heeft coment.. en de volgende keer dat ze aandacht wilt kan ze haarzelf gaan afkraken...


    A Noble was Born in Chaos

    dat mens haat iedereen O.o


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    UNCOMMON schreef:
    OMG, wat een dom wijf.. (O.o)

    No, He's a dick :Y) kiddinggg, ik vind Amanda grappig. Want ze sprak ook een keer over Paramore en toen ging ze die naam echt vet weird uitspreken, echt zo van 'Paremooor' of zo :'D

    Mosterd na de maaltijd -gayhand-


    No growth of the heart is ever a waste

    Wauw, geweldig van je en je kan goed Engels!
    En wat een no-lifer.

    Ik heb zoiets van; Laat haar.
    Er zijn zoveel haat video's over Britney Spears, Amy Winehouse en Kanye West!
    Maar nee als het om Tokio Hotel gaat, is het een ramp! Oh em gee!

    Sorry hoor, maar dat is mijn mening erover.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Vogue schreef:
    Ik heb zoiets van; Laat haar.
    Er zijn zoveel haat video's over Britney Spears, Amy Winehouse en Kanye West!
    Maar nee als het om Tokio Hotel gaat, is het een ramp! Oh em gee!

    Sorry hoor, maar dat is mijn mening erover.

    Ghehe, true. En ik vind ook dat Bill op een meisje lijkt. Maar goed, als die jongens graag met instrumenten spelen en mensen er blij mee maken, go straight ahead zou ik zeggen ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Vogue schreef:
    Ik heb zoiets van; Laat haar.
    Er zijn zoveel haat video's over Britney Spears, Amy Winehouse en Kanye West!
    Maar nee als het om Tokio Hotel gaat, is het een ramp! Oh em gee!

    Sorry hoor, maar dat is mijn mening erover.


    Ergens snap ik die mening wel, maar ergens ook niet. Ik bedoel, het is waar... er zullen meerdere haar haten omdat ze het over Tokio Hotel had maar je hebt gewoon geen leven als je al die bands gaat uitscheld voor no reason. Weetgewel? Het is gewoon opzich een dom mens en dan maakt het me echt niet uit of ze het nu over Tokio Hotele heeft of over amy winehouse.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Deze vind ik ook wel goed, whaha. http://www.youtube.com/watch?v=PFInavFPh8Q&feature=related


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Off-topic at RepentRepent:
    Gheghe Britse emo's :3
    Dat heb ik nu nog nooit gezien

    Maar alhoewel ik het ook niet zo heb voor Th, vind ik het wel dom van dat Amandakind dat ze zit te zeiken. Ik bedoel, niemand heeft dat mens iets gevraagd? Ik vind dat Lise ze een poepie laten ruiken heeft, en ook die dude die denkt dat hij het is

    [ bericht aangepast op 1 nov 2009 - 0:46 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    RepentRepent schreef:
    Deze vind ik ook wel goed, whaha. http://www.youtube.com/watch?v=PFInavFPh8Q&feature=related

    Die meisjes hebben echt zo'n scheve mond hé ;o en omg wat Aslan zegt; Britse emo's xd

    Aslan schreef:
    Off-topic at RepentRepent:
    Gheghe Britse emo's :3
    Dat heb ik nu nog nooit gezien

    Maar alhoewel ik het ook niet zo heb voor Th, vind ik het wel dom van dat Amandakind dat ze zit te zeiken. Ik bedoel, niemand heeft dat mens iets gevraagd? Ik vind dat Lise ze een poepie laten ruiken heeft, en ook die dude die denkt dat hij het is


    Hoezo Offtopic? Ik had het alleen maar over deze toppic hoor o.o


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Killjoy schreef:
    (...)
    Die meisjes hebben echt zo'n scheve mond hé ;o en omg wat Aslan zegt; Britse emo's xd


    Ja, inderdaad... een scheve mond (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Aslan schreef:
    Off-topic at RepentRepent:
    Gheghe Britse emo's :3
    Dat heb ik nu nog nooit gezien


    Maar alhoewel ik het ook niet zo heb voor Th, vind ik het wel dom van dat Amandakind dat ze zit te zeiken. Ik bedoel, niemand heeft dat mens iets gevraagd? Ik vind dat Lise ze een poepie laten ruiken heeft, en ook die dude die denkt dat hij het is

    Och, t stikt ervan. Ik ben in Londen geweest, emo's in overvloed :o


    No growth of the heart is ever a waste