• Naam: Phebe
    Leeftijd: 13 (bijna 14 (A))
    Woonplaats: Belgie

    Over mezelf:
    Mijn naam is Phebe, ik ben bijna 14 jaartjes jong. Ik beschik over Myspace, Quizlet, Netlog en DeviantArt.
    Ik heb een Tweelingbroer en ja hij is even vaag als mij. Pas op als we samen op restaurant zitten dan is het 'Doctor Sanderr en Psycho Phebee' We zijn vette maatjes van elkaar, maar soms kunnen we elkaar eens neer schieten.
    Mijn moeder is bediende bij een ziekenfonds en mijn vader werkt thuis als tekenaar. Mijn hele familie bestaat uit muzikanten, schrijnwerkers en tekenaars.. nope niks anders x'D Het zou een mirakel zijn als iemand plots advocaat of agent werdt x'D
    Ik heb enkele verslavingen... Ik kan me vol proppen met chocolade, winegums en freedents... ookal heb ik een grote liefde voor Sprite en Gini.
    Over mijn schoolleven... Je kan zeggen dat ik braaf ben,, ik kan soms wel eens een grote mond hebben maar na 1 opmerking hou ik wel op. Ik haal ook wel goede punten, ik doe er niks voor (A) mijn lievelingsvak is Tekenen, dat is gewoon het enige. Ik heb amper vriendinnen, en dat is toch maar Freya. Voor de rest hang ik bij jongens, Yes,, I'm one off the guys.
    Hobbys: Dat is bass spelen en tekenen... ow en schrijven ook. Ik zit in een bandje met mijn broer, hij is de drummer. Mijn beste vriend is de Gitarist en Freya is ook een gitariste... maar we hebben geen zanger of zangeres xD

    Stand Alones:
    Skater Boy
    Vampires Will Never Hurt You
    De buitenechtelijke dochter van...
    Make a wish
    Shhh don't cry
    Don't call me a player i can't help it (Deze is echt fucked up)
    Verboten by takaju
    Rode lucht
    Thank you for the venom


    Lopende Series:
    TheFinalRIOT!
    Mais oui, C'est la vie
    Het Nichtje van Georg


    deviantART: http://tragedyofabrokenrose.deviantart.com/
    Netlog: http://nl.netlog.com/DeadSocks
    Myspace: vergeten x'D
    Quizlet: www.quizlet.nl/users/Temporary


    death to the one at the end of the serenade.

    Vampierverhaal. Mooi, die ga ik maken. :Y)


    No growth of the heart is ever a waste