• Morgen....

    Want dan hebben we weer school (nerd)

    Alucard schreef:
    (...)
    Een anime conventie. Waar mensen meestal verkleed (cosplay, van anime) naartoe gaan. Kun je heel veel leuke dingen doen en zo.

    Oh okie!

    iiKoen schreef:
    (...)

    Sorry :X

    Maarja, ik moet nu ook leren, maar ik doe het niet :P

    Sommige mensen moeten leren. Of willen. Ik wil, maar ik kan het niet opbrengen D:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb projectweek. Wij gaan een lipdub maken met de 4e en 5e klassen. Dus dat is in ieder geval beter dan gewoon les. :]


    Tell me about it, stud.

    Oh, voor mij is het nog maar een weekje en dan ga ik al op stage. (:
    En ik heb laatste uur vrij morgen, dus zo erg is het niet..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    fuck my life-,-
    Iedere klas heeft zoveel uitval omdat er meireizen zijn en uitwisselingen volgende week en ik? ik 1 uur -,-


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Konayuki schreef:
    Ik heb morgen geen school. Ik heb eerder geen zin in overmorgen.
    Dan heb ik scheikunde examen:(

    Ik heb overmorgen ook scheikunde. Geen examen, maar het ligt eraan hoe ik deze maak of ik over ga of niet :#


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik ook niet, ik ben nu bezig met een samenvatting voor Biologie en moet nog een reeks hoofdstukken van techniek leren. >.<

    Ik wil zomer. D:


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik mag morgen misschien thuisblijven omdat ik ziek ben. Yay (:

    Ik ook niet
    Ik ben het hele weekend wezen kamperen dus ik heb amper iets aan mijn huiswerk gedaan, het was daar ook veel te lekker weer voor


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Heb er ook geen zin in.

    Maar ben morgen gelukkig om 12uur uit. :)


    we danced all night to the best song ever.

    Ik haat maandagen, al zou ik ook kunnen zeggen, ik haat dinsdagen. Want als het weekend van zaterdag tot maandag zou duren, zou ik van maandag houden en dinsdag haten. Ik hou van mijn vrije tijd ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Alucard schreef:
    (...)
    Een anime conventie. Waar mensen meestal verkleed (cosplay, van anime) naartoe gaan. Kun je heel veel leuke dingen doen en zo.

    Haha the con was fun! I touched Light's Death Note and went 'wow!'


    No growth of the heart is ever a waste

    No! Realisation just hit me in the face ]:


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Meh ik heb ook geen zin in morgen ;/
    Ik heb een hoorcollege van 9 tot 10, ben ik in totaal (ongeveer) 3 uur aan het reizen, voor 1 uurtje school.. En ik moet nog vroeg vertekken ook.. ;/
    Maarja, dan ben ik wel op tijd thuis, kan ik de rest van de dag spenderen aan leren en het extra leren aan de dingen die ik vandaag niet meer gedaan heb, super -.-


    Inspiration can hit you any time

    Join the club (dance)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien