• YAY mijn eerste plaats een reactie topic achtig ding ^^

    Praat verder mensjes ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    MalikShake schreef:
    (...)

    Hij IS ook heel waar. Zelf meegemaakt. Niet leuk.


    Echt? Wow, heftig..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    MalikShake schreef:
    Oké. Ik ben er en iedereen is dood? Gezellig )':
    Anyways, ik heb een nieuw topic gemaakt. And it would be lovely if you'd take a look ='D

    ik heb gerageerd


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    CarrotKing schreef:
    (...)
    ik heb gerageerd


    Ik ga het zo doen. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aero schreef:
    (...)

    Echt? Wow, heftig..

    Nouja, niet helemaal meegemaakt, gelukkig. Maar het zit dus zo:
    Ik had ruzie met mn vader, om ik weet niet meer wat, maar ik was heel boos.
    En toen ging hij naar badminton. Daar zitten we allebei op maar ik ging niet meer mee omdat, weet ik niet meer ;d
    En toen hij thuis kwam ging hij even later naar boven. Toen ik ook naar boven, naar mijn kamer ging vroeg ik waarom hij op zijn bed tv aan het kijken was, hij zei dat hij zich niet lekker voelde. Dat zou ik al heel vreemd moeten hebben gevonden, want hij voelt zich nooit niet lekker. MAar ik was nog steeds boos dus het carede me niet. Even later hoorde ik de douche dus ik dacht dat het allemaal wel goed ging met 'm.
    Ik zat nog steeds boven toen mijn moeder thuis kwam van schilderen en even later hoorde ik allemaal sirenes. Toen ze heel dichtbij kwamen keek ik uit nieuwsgierigheid uit mijn raam en toen stond er een ambulance vlak onder mijn neus. In eerste instantie dacht ik dat ze de weg kwijt waren/ dat ze bij de buurman moesten zijn. Het was in ieder geval niet in me op gekomen dat er hier iets mis was. Maar dat was wel zo want toen ik in de woonkamer kwam waren ambulancebroeders mijn vader aan het reanimeren. Dat was enorm heftig dus ben ik naar de overbuurvrouw gevlucht waar ik de hele avond/nacht gezeten heb. Het allerergste vond ik dat ik 'afscheid' van hem had genomen met ruzie.
    Ik zal jullie de details van de rest van de avond besparen, die waren niet zo vrolijk. Was voornamelijk de hele tijd gestresst en in paniek enzo.
    Maaaaaar mijn papa leeft nog/weer :3 Dus alles is weer okée. Behalve dan dat ik tijdens het typen van dit verhaal nog helemaal zit te shaken ;d
    Dus. Zorg altijd dat je, je ruzies goed maakt, want er kan van alles gebeuren.

    Dat was even mijn levensverhaal xd


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    MalikShake schreef:
    (...)
    Nouja, niet helemaal meegemaakt, gelukkig. Maar het zit dus zo:
    Ik had ruzie met mn vader, om ik weet niet meer wat, maar ik was heel boos.
    En toen ging hij naar badminton. Daar zitten we allebei op maar ik ging niet meer mee omdat, weet ik niet meer ;d
    En toen hij thuis kwam ging hij even later naar boven. Toen ik ook naar boven, naar mijn kamer ging vroeg ik waarom hij op zijn bed tv aan het kijken was, hij zei dat hij zich niet lekker voelde. Dat zou ik al heel vreemd moeten hebben gevonden, want hij voelt zich nooit niet lekker. MAar ik was nog steeds boos dus het carede me niet. Even later hoorde ik de douche dus ik dacht dat het allemaal wel goed ging met 'm.
    Ik zat nog steeds boven toen mijn moeder thuis kwam van schilderen en even later hoorde ik allemaal sirenes. Toen ze heel dichtbij kwamen keek ik uit nieuwsgierigheid uit mijn raam en toen stond er een ambulance vlak onder mijn neus. In eerste instantie dacht ik dat ze de weg kwijt waren/ dat ze bij de buurman moesten zijn. Het was in ieder geval niet in me op gekomen dat er hier iets mis was. Maar dat was wel zo want toen ik in de woonkamer kwam waren ambulancebroeders mijn vader aan het reanimeren. Dat was enorm heftig dus ben ik naar de overbuurvrouw gevlucht waar ik de hele avond/nacht gezeten heb. Het allerergste vond ik dat ik 'afscheid' van hem had genomen met ruzie.
    Ik zal jullie de details van de rest van de avond besparen, die waren niet zo vrolijk. Was voornamelijk de hele tijd gestresst en in paniek enzo.
    Maaaaaar mijn papa leeft nog/weer :3 Dus alles is weer okée. Behalve dan dat ik tijdens het typen van dit verhaal nog helemaal zit te shaken ;d
    Dus. Zorg altijd dat je, je ruzies goed maakt, want er kan van alles gebeuren.

    Dat was even mijn levensverhaal xd


    Wow, kippenvel.. Wat heftig.. En ik ga ook op badminton, lol. (': Meestal maak ik het ook wel weer goed hoor..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bij dat album ding mijn band had een keer Abraham Lincoln


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Hè?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    You guys still alive?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Aero schreef:
    Hè?

    Het topic dat Nikki opende was om een albumhoes te maken en ik herkende de stappen en toen vond ik het oude topic en toen dacht ik eraan dat een van mijn bands Abraham Lincoln heette


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    I'M ALIVE! tumtudutumtututudumtuduhuhuuum!
    Nee, ik weet de songtekst niet :3


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    CarrotKing schreef:
    (...)
    Het topic dat Nikki opende was om een albumhoes te maken en ik herkende de stappen en toen vond ik het oude topic en toen dacht ik eraan dat een van mijn bands Abraham Lincoln heette


    Aha zo. c;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    YU'UP ME IS STILL ALIVE. Als ik laat reageer, ik ben ook aan het lezen onderwijl. (':


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ga je nog in het topic reageren?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Dadelijk. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sowwy D: , maaar ik kan dat niet.. Ik ben echt slecht in bewerken.. :C


    stay safe because I like being alive at the same time as you