• Heey :$

    Dit word voorlopig mijn laatste filmpje omdat ik wegens persoonlijke omstandigheden even niet meer de tijd en ruimte heb om te zingen :( Ik ben best teleur gesteld in het einde van het filmpje omdat ik daar een andere noot in gedachten had, dan dat eruit kwam haha XD maar goed, ik had mensen beloofd om snel een filmpje erop te zetten en deze kon ik gisteravond nog snel opnemen...dus dit is de meest recente , en enige filmpje van de afgelopen weken/maanden !

    Ik heb helaas nog steeds geen zangles , wat ik echt jammer vind maar wie weet komt dat toch ooit nog ! :X



    Nog even positief nieuws !! ik ben geslaagd voor mijn rij examen !! :D

    [

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 23:08 ]

    Wow, is dat gewoon zo opgenomen?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Opnieuw prachtig.
    Echt jammer dat er niets meer komt voorlopig, ik vind het altijd leuk om eventjes naar te luisteren. Wat een talent.


    Your make-up is terrible

    Echt prachtig!!!
    Waneer is nou eigenlijk die auditie van die wedstrijd?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wow echt mooi! Ik ben jarloers


    Can't control my second personality

    Don't waste your talent. Blijf zingen, ook al zitten er soms grote periodes van 'niet zingen' tussen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Bedankt :) de auditie is eind deze maand haha

    Lexus schreef:
    Don't waste your talent. Blijf zingen, ook al zitten er soms grote periodes van 'niet zingen' tussen.


    -