• Hoi,
    Ik heb een klein probleempje met mijn computer. Nou ja, eigenlijk best wel groot x3 Mijn computer is echt super sloom. Met internet moet ik 5min. wachten voordat hij naar een andere website gaat, met iTunes opstarten doet hij lang, en mijn muis valt af en toe uit.
    Nu ben ik bezig met defragmenteren, virusscanner eroverheen en ccleaner heb ik ook al gedaan. Kan iemand mij helpen?

    *Het kwam bijna allemaal nadat ik de nieuwe iTunes update had binnengehaald

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 22:09 ]


    Music is the new sex

    Als je al die dingen tegelijk doet, is het logisch dat hij zo traag hebt.
    Tsja, is je schijf niet vol?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Als je al die dingen tegelijk doet, is het logisch dat hij zo traag hebt.
    Tsja, is je schijf niet vol?

    Niet tegelijk. En nee, mijn schijf is niet vol. Nog lang niet zelfs


    Music is the new sex

    Misschien een virus per ongeluk binnen gehaald? Ik weet dat je al gescant hebt, maar het is vreemd dat hij zo plots traag doet..


    Let the Night embrace you

    http://www.piriform.com/speccy

    Download dat eens en post een screenshot/printscreen van wat het programma weergeeft. Of Kopieer het.

    iTunes staat bekend om sloomheid, bij mij duurt het opstarten ervan ook vaak vrij lang en het maakt m'n laptop ook altijd iets slomer. Heb je je computer al opnieuw opgestart nadat je de iTunes update had gedownload enzo?

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 22:10 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    iTunes staat bekend om sloomheid, bij mij duurt het opstarten ervan ook vaak vrij lang en het maakt m'n laptop ook altijd iets slomer. Heb je je computer al opnieuw opgestart nadat je de iTunes update had gedownload enzo?


    Denk niet dat het met iTunes te maken heeft als de muis uitvalt.

    Akarin schreef:
    (...)

    Denk niet dat het met iTunes te maken heeft als de muis uitvalt.


    Als t een draadloze muis is kan de batterij leeg zijn. Dan valt de mijne ook steeds uit


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Als t een draadloze muis is kan de batterij leeg zijn. Dan valt de mijne ook steeds uit


    Tell me about it, stud.

    Tigger schreef:
    (...)

    Als t een draadloze muis is kan de batterij leeg zijn. Dan valt de mijne ook steeds uit


    Ja, maar er van uitgaande dat het een muis met draad is, is het niet normaal.

    sla er eens goed op...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Dreuzel schreef:
    sla er eens goed op...


    Want dat is natuurlijk zo goed voor het mechanisme van de harde schijf. /sarcasm

    Akarin schreef:
    (...)

    Denk niet dat het met iTunes te maken heeft als de muis uitvalt.


    Ik had het niet over de muis, maar de sloomheid. Want;
    *Het kwam bijna allemaal nadat ik de nieuwe iTunes update had binnengehaald


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Heb je al geprobeerd hem te defragmenteren? Want dat moet je wel eens om de zoveel tijd doen..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Andante schreef:
    (...)


    Daar heb je een punt, maar dan alsnog hoort het niet dat de muis om de zoveel tijd uitvalt als het gewoon de touchpad of een muis met draad is.

    Ik kan hier overigens iTunes gewoon gebruiken (eventjes snel geïnstalleerd, ook weer gedeïnstalleerd), dus het zal mij niets verbazen als TS een laptop heeft met gedateerde hardware.

    Tigger schreef:
    (...)

    Als t een draadloze muis is kan de batterij leeg zijn. Dan valt de mijne ook steeds uit

    Draadloos, inderdaad. Maar batterij is niet leeg. Zitten net nieuwe in.
    En verder, iedereen bedankt voor de tips enzo. Maar ik heb slecht nieuws, ik geloof dat ik hem naar het computerziekenhuis moet brengen. Ik kan 1 keer ergens op klikken en dan is het gedaan.


    Music is the new sex