• Dit is Miley's nieuwe clip. Om heel eerlijk te zijn vind ik 't nummer echt prachtig evenals de clip, al had ze wat mij betreft best een BH aan mogen trekken onder die top en naakt had ook niet echt gehoeven :')



    Wat vinden jullie?


    To infinity and beyond •

    Neh, nog steeds niet mijn smaak. En het lijkt wel alsof ze steeds meer kleding uit trekt...
    Oh god, haar tong. D:

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 19:26 ]

    Draculea schreef:
    Neh, nog steeds niet mijn smaak. En het lijkt wel alsof ze steeds meer kleding uit trekt...
    Oh god, haar tong. D:


    Ja wat dat voor toegevoegde waarde heeft, snap ik eigenlijk ook niet :')


    To infinity and beyond •

    Draculea schreef:
    Neh, nog steeds niet mijn smaak. En het lijkt wel alsof ze steeds meer kleding uit trekt...
    Oh god, haar tong. D:


    comfort in c h a o s

    Mooi nummer, clip verpest het.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Voor mij had dat naakte niet gehoeven, maarja het is Miley, daar kunnen we alles van verwachten
    *zucht*

    Btw, het nummer vind ik geweldig.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 19:30 ]


    'Darling, just hold on'

    Naast dat ze geen beha aan heeft (als ze dat topje en slipje aan heeft) en naakt is, vind ik haar nagels er erg nep uit zien. Sowieso vind ik nep nagels lelijk dus misschien ligt het daar aan. De tekst van het liedje is mooi en ook dat ze een echte wrecking ball gebruikt maar ik vind het wel jammer dat ze zich zo kleed of juist helemaal niet kleed.


    Physics is awesome

    Ik vind het echt een mooi nummer, maar zo jammer van de clip. Het had zo sterk kunnen zijn, als ze niet opeens weer probeerde sexy te gaan doen door te tongen met een hamer of de sloopbal probeerde te berijden. Echt jammer.


    From these ashes, I will rise

    Draculea schreef:
    Neh, nog steeds niet mijn smaak. En het lijkt wel alsof ze steeds meer kleding uit trekt...
    Oh god, haar tong. D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind het nummer niet slecht, maar ik snap gewoon niet waarom ze steeds naakt is of heel weinig kleding draagt. Het zou kwetsbaarheid kunnen symboliseren, maar de manier waarop ze op die bal zit en aan van alles en nog wat likt doet dat effect totaal teniet, waardoor het haar eigenlijk alleen afschildert als een soort sexobject. I dunno, ik vind het een erg raar clipje. Met het nummer is niets mis, maar de beelden erbij doen me denken aan Robin Thicke's Blurred Lines, en dat is echt een associatie die je niet wilt. Erg jammer, want ik denk dat er best iets moois van gemaakt had kunnen worden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het wel een mooie video. Het enige minpunt was dat ze dat ding zat te zoenen o-o.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liedje is heel mooi en lijkt toch echt wel een betekenis te hebben. Clip is wat minder. Het lijkt alleen maar om het 'naakt' gaan bij haar en ik vind dit niet echt een lied waar je naakt bij moet gaan. Ik schrok me dan ook dood toen ik haar zag zonder kleding aan. Het liedje is verder geweldig.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik vind het nummer echt mooi, maar de clip heeft het verpest.

    Junns schreef:
    Mooi nummer, clip verpest het.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het lied vindt ik super mooi! De clip begon ontzettend goed met die close up! Daarna wat minder helaas...


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Draculea schreef:
    Neh, nog steeds niet mijn smaak. En het lijkt wel alsof ze steeds meer kleding uit trekt...
    Oh god, haar tong. D:


    26 - 02 - '16