• Omdat ik er wat van krijg dat de RPGs snel doodlopen, heb ik wat nieuwe ideetjes. Welke lijken jullie het leukst en aan welke willen jullie meedoen?

    - The cruise | | | |
          12 jongeren krijgen de kans van hun leven, een wereldreis op een cruise die een jaar duurt. Op dit luxe cruiseship heb je alles, van bars tot zwembaden en beautycentra's.

    - The orphans | |
          Een streng weeshuis vol met wezen. Hoe gaat het eraan toe? Hiervoor zijn 10 rollen voor wezen beschikbaar en enkele leidinggevenden.

    - Underneath the Italian sun | | |
          Een bekende reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.

    - Ultimate survival | | | | | | |
          Tien jongeren vanaf 18 jaar strijden om een miljoen op en onbewoond eiland en moeten allerlei opdrachten uitvoeren. Deze opdrachten worden al snel en gevecht op leven en dood en ze beseffen dat ze elkaar beter kunnen helpen om te overleven.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 19:28 ]


    Your make-up is terrible

    Y0L0 schreef:
    Kun je waarschuwen als je één van deze begonnen bent, behalve de 1ste aangezien je die volgens mij al gestart ben en ik daar al aan mee doe. Het leukts lijkt me 4.


    Ik ben er nog geen één gestart hoor.


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat ik Underneath the Italian sun ga starten.


    Your make-up is terrible

    Ultimate survival of The orphans

    Als je één van die doet mag je me waarschuwen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ultimate Surival, maar ik vind sowieso alle ideeën leuk. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife