• Hoi.

    Kan iemand van jullie pendelen? Heeft iemand van jullie een pendel, geloven jullie erin?
    Of weet überhaupt iemand wat het is? (krul)
    Ik heb een pendel en ik vind het knap, maar of ik echt kan pendelen als een pro, is een andere vraag.

    random en verveeld.


    Owl you need is love.

    Ik heb er een en ik kan pendelen, maar ik doe het al jaren niet meer. Bij ons heb je zo'n winkeltje waar je keuze uit heel veel speciale pendelstenen hebt (: Maar ik geloof er niet meer in.


    Take risks and conquer your fears.

    Pendel? Zijn dat die ketting dingen?


    The odds are néver in our favor.

    Je kan pendelen met elk hangertje dat van jezelf is, maar je mag nooit pendelen voor jezelf (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat kan je doen met een pendel? ;D

    + mooie username heb je (:

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 19:25 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Burlington schreef:
    Je kan pendelen met elk hangertje dat van jezelf is, maar je mag nooit pendelen voor jezelf (:

    Hoezo je mag nooit pendelen voor jezelf?


    Owl you need is love.

    Frodo schreef:
    Wat kan je doen met een pendel? ;D

    + mooie username heb je (:

    Dingen bepalen vanuit je onderbewuste.


    Owl you need is love.

    Excuse schreef:
    (...)
    Dingen bepalen vanuit je onderbewuste.


    Met zo'n hangertje? En hoe doe je dat dan?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind pendelen eng...


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Excuse schreef:
    (...)
    Hoezo je mag nooit pendelen voor jezelf?


    Je mag nooit vragen stellen die betrekking hebben tot jezelf, omdat je antwoord altijd fout geinterpreteerd kan worden, bijvoorbeeld naar wat jij zelf wil dat het antwoord is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    The faq is dat?