• Zie titel x)


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Vind ik niet nodig, er komt toch alleen maar populaire 1D-zooi in de top en dat hoeft bij de gedichten van mij niet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Vind ik niet nodig, er komt toch alleen maar populaire 1D-zooi in de top en dat hoeft bij de gedichten van mij niet.


    Deep inside, I've never felt alive

    Tegen, dan moet er nog een top komen en ik denk niet dat daar echt plaats voor is, bovendien levert men meestal alleen maar kritiek op de top, dus nee.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 8:44 ]


    “Love is a contradiction.”

    Is volgens mij al eens voorgesteld en ik ben nog steeds voor. Helaas zal het wel vol gaan staan met hype shit wat ik er jammer zou vinden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Voor, het hoeven niet perse hypes te worden. Ik heb zelf nog geen gedicht gezien over 1D of the hungergames op Q. Ik denk dat het dus wel mee valt ;)

    xMuppet schreef:
    Voor, het hoeven niet perse hypes te worden. Ik heb zelf nog geen gedicht gezien over 1D of the hungergames op Q. Ik denk dat het dus wel mee valt ;)

    Dan kijk je niet goed xd Ik heb voor een wedstrijd zelfs nog een hongergames gedicht gemaakt.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 9:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ahja waarom niet. Het aantal fanffictiongedichten zijn nogal miniem, dus mss zou dit wel eens eerlijk verlopen, tenzij je weer van die idioten zal hebben die hun story via gedicht zullen maken net als die 'quizen' van 1D die vaak in de top staan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Is al eerder voorgesteld. Ik weet alleen niet meer of er iets zinnigs is uitgekomen.
    Mij maakt het niet uit.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Er zijn echt heel weinig fangedichten, en op deze manier zie je niet snel mensen hun gedichten, ook als ze dat wel verdienen. Ik klik zelf bijvoorbeeld bijna nooit op een gedicht, terwijl ik ze wel graag lees. Er zou veel meer aandacht voor zijn als je daar ook kudo's voor zou kunnen geven.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Hmm, nee. Dan wordt de site te vol, lijkt me.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dan kijk je niet goed xd Ik heb voor een wedstrijd zelfs nog een hongergames gedicht gemaakt.


    En dat was heel goed ^^

    maar ik ben ook tegen. Vooral door de hypes.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Voor, want er zijn niet zoveel fangedichten en het zou inderdaad leuk zijn als er meer aandacht voor goede gedichten kwam. Wel moet ik zeggen dat ik het niet zou doen als het heel veel werk is, want echt nodig is 't ook niet, alleen handig.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 14:55 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Morituri schreef:
    Voor, want er zijn niet zoveel fangedichten en het zou inderdaad leuk zijn als er meer aandacht voor goede gedichten kwam. Wel moet ik zeggen dat ik het niet zou doen als het heel veel werk is, want echt nodig is 't ook niet, alleen handig.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Errin schreef:
    Ahja waarom niet. Het aantal fanffictiongedichten zijn nogal miniem, dus mss zou dit wel eens eerlijk verlopen, tenzij je weer van die idioten zal hebben die hun story via gedicht zullen maken net als die 'quizen' van 1D die vaak in de top staan.

    Nou ja, ik ben eerlijk gezegd meer bang voor de gedichten die mensen als gedicht hebben bestempeld, maar die die naam ten schande maken. Dat mensen hun gevoel uiten in een stukje tekst, waar anderen dan lyrisch van worden omdat ze het herkennen, maarwaarvan ik eigenlijk niet echt denkd at het toegevoegde waarde heeft aan het literaire gehalte, dat ook mede door de fan-hypes omlaag wordt gehaald.

    Ik vind echter wel dat er meer aandacht voor de gedichten moet zijn en misschien kan er dan een "gedicht van de dag" komen of zo. En dat het dus een top 1 is, op zo.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes