• Zo verkleur/verbrand je nooi en zo heb je na een uurtje een verbrande rechter schouder en een licht verkleurde rechter arm.
    Al zou je dat van me arm na eventjes al niet meer kunnen zien..
    Van me schouder wel.. Ik ben een duo penotti..

    Wie nog meer al verkleurd/verbrand?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Neuh, ik ben slim genoeg om mezelf in te smeren van te voren. :Y)


    Til hug og blod.

    Ik, maar ik ben dan ook al op vakantie geweest naar Kreta, dus ja....


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    (cat) In dit weer zit ik in mijn donkere kamer voor het internet, waar het koel is, so... My skin is still like milk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (cat) In dit weer zit ik in mijn donkere kamer voor het internet, waar het koel is, so... My skin is still like milk.


    I love your white skin. <3 Ik verkleur helaas te snel (al gaat het nog vrij langzaam soms) om mijn mooie witte huidje te behouden, wat ik 's winters meestal heb. ;-;


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    I love your white skin. <3 Ik verkleur helaas te snel (al gaat het nog vrij langzaam soms) om mijn mooie witte huidje te behouden, wat ik 's winters meestal heb. ;-;


    Aw you're sweet. ^^ Ik vind tintjes ook wel mooi maar die zon is me te warm en zonnenbanken vind ik ook niets. :'D
    Still, winter's the best. *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Aw you're sweet. ^^ Ik vind tintjes ook wel mooi maar die zon is me te warm en zonnenbanken vind ik ook niets. :'D
    Still, winter's the best. *O*


    Ik kan ook niet tegen zonnen, maar vooralsnog verkleur ik altijd wel. In de schaduw onder een boom wordt je uiteindelijk ook nog wel enigszins getint. :'D
    You would loooove my roof. M'n vader heeft er een heel terras gemaakt, overdekt ook, met zwembad en al. Echt een magische plek ook, omdat je midden in de stad zit, maar toch rustig en vaak met een lekker briesje door de hoogte.

    En nee: Proper spring is the best. :Y)

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 13:25 ]


    Til hug og blod.

    Zelfs als ik me heb ingesmeerd hou ik het maar een uur uit in de zon voordat ik verbrand. En blijkbaar heb jij dus ook een gevoelige huid


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Zelfs als ik me heb ingesmeerd hou ik het maar een uur uit in de zon voordat ik verbrand. En blijkbaar heb jij dus ook een gevoelige huid


    Niet echt.. Alleen mijn schouders + rug verkleurd snel..
    De rest gewoon niet.. Terwijl ik zo wit ben als maar kan..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    (...)

    Niet echt.. Alleen mijn schouders + rug verkleurd snel..
    De rest gewoon niet.. Terwijl ik zo wit ben als maar kan..


    Dan mag je blij zijn, ik heb twee keer mijn kuiten verbrand en de dag daarna moest ik nog lopen etc. dus ik ben erg jaloers


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dan mag je blij zijn, ik heb twee keer mijn kuiten verbrand en de dag daarna moest ik nog lopen etc. dus ik ben erg jaloers


    Daar ben ik dan zeker blij mee.


    Blergh, me hele arm is gewoon miskleurd..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Toen ik in Portugal was twee weken geleden ben ik iets verkleurd op mijn armen en borst (: maar echt een klein beetje maar.


    Destroy what destroys you.

    Gabumon schreef:
    (...)

    Daar ben ik dan zeker blij mee.


    Blergh, me hele arm is gewoon miskleurd..


    Dat vind ik meestal niet zo erg want ik vind dat wel interessant om te zien


    Physics is awesome

    Pfoee, ben ik blij dat ik gewooon bruin word. $


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean