• Okay, ik heb dus zo'n Blueberry Muffin mix van MCENNEDY American Way gekocht, en daar staat bij dat ik het moet kloppen met een elektrische handmixer. Maar... Die hebben wij niet. Althans, die hebben we wel, maar die is ver weg gestopt, en ik heb geen idee waar. Nu vroeg ik me af: Ik kan het toch ook gewoon kloppen met een garde? Dat moesten wij op school ook gewoon doen voor het examen... (Muffins waren één van de onderdelen die we moesten doen.) In ieder geval: Dat kan toch gewoon?


    Believe in yourself.

    Dat zou op zich moeten kunnen. Gewoon jezelf in turbo stand zetten, dan komt het wel goed lol :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Vivaldi schreef:
    Dat zou op zich moeten kunnen. Gewoon jezelf in turbo stand zetten, dan komt het wel goed lol :3

    Hahaha dat deed ik op school ook met de oefeningen voor het examen, en toen zat de helft van de mix dus op mij in plaats van in de kom, haha! ;D


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    (...)
    Hahaha dat deed ik op school ook met de oefeningen voor het examen, en toen zat de helft van de mix dus op mij in plaats van in de kom, haha! ;D

    Dat is beter dan met je haar in de elektrische mixer komen *kughkugh*


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Met een garde lijkt het mij geen probleem. Als ik geen elektrische mixer in de buurt heb, gebruik ik ook een garde. Gaat soms wat stroever, maar het resultaat is min of meer hetzelfde.

    BritishCandy schreef:
    Dat is beter dan met je haar in de elektrische mixer komen *kughkugh*

    Awh, dat moet pijnlijk zijn (';


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Met een garde lijkt het mij geen probleem. Als ik geen elektrische mixer in de buurt heb, gebruik ik ook een garde. Gaat soms wat stroever, maar het resultaat is min of meer hetzelfde.

    (...)
    Awh, dat moet pijnlijk zijn (';

    Dat is het. En je hele haar zit onder de prut ><


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Je moest muffins maken voor je schoolexamen? Op wat voor een school zit jij a. ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom niet? Al zou je wel langer moeten kloppen. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Stiles schreef:
    Je moest muffins maken voor je schoolexamen? Op wat voor een school zit jij a. ?

    Ik moest ook koekjes maken voor mijn schoolexamen (';
    En we mochten ze erna zelf opeten.

    En ook nog een milkshake voor een schoolexamen.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Ik moest ook koekjes maken voor mijn schoolexamen (';
    En we mochten ze erna zelf opeten.

    En ook nog een milkshake voor een schoolexamen.


    0.0 Ik wil dat ook hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Je moest muffins maken voor je schoolexamen? Op wat voor een school zit jij a. ?

    Ik moest examen doen in Toerisme & Recreatie en COnsumptief breed (Dus koken en bakken) en we moesten ook een hele maaltijd maken en serveren en zo. En Stokbrood maken. En natuurlijk ook gewoon in Engels, Nederlands, wiskunde en economie. En theorie van de praktijk lessen natuurlijk... ( Dit heet nou: op een VMBO school zitten, haha! Lekker veel praktijk)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 12:46 ]


    Believe in yourself.

    Stiles schreef:
    0.0 Ik wil dat ook hebben.

    Vond het zelf een beetje flauwekul en een beetje kinderachtig. Het was niet echt wat ik me van een schoolexamen had voorgesteld. Maar ik vond het wel leuk dat ik het daarna zelf mocht opeten. (:

    BritishCandy schreef:
    Dat is het. En je hele haar zit onder de prut ><

    Vreselijk. Daar zal je wel grote knopen van in je haar hebben gehad.


    Chaos is a ladder.

    BritishCandy schreef:
    (...)
    Dat is beter dan met je haar in de elektrische mixer komen *kughkugh*

    Pijnlijk! Mijn haar is echt heilig... In groep 4 stond mijn haar in de brand, nou, ik heb gejankt, niet normaal! Het was helemaal zwart en dood, en omg... Sinds dien is mijn haar dus echt heilig.


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    (...)
    Pijnlijk! Mijn haar is echt heilig... In groep 4 stond mijn haar in de brand, nou, ik heb gejankt, niet normaal! Het was helemaal zwart en dood, en omg... Sinds dien is mijn haar dus echt heilig.

    Het viel wel mee. Pp het moment dat het gebeurde deed het wel pijn maar ik heb snel de mixer uitgezet. Het duurde wel eeuwig voordat alle klitten en kwarktaartdeeg uit mn haar waren :d


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    BritishCandy schreef:
    (...)
    Het viel wel mee. Pp het moment dat het gebeurde deed het wel pijn maar ik heb snel de mixer uitgezet. Het duurde wel eeuwig voordat alle klitten en kwarktaartdeeg uit mn haar waren :d

    Brr, moet er toch echt niet aandenken dat dat zou gebeuren!
    Ja dat geloof ik best...

    Nja, de muffins staan in de oven, het beslag zag er goed uit, dus ik hoop het beste! Haha ;D


    Believe in yourself.