• AAAAAAHHHHH.
    Mijn poes loopt nu al een paar dagen te miauwen met een hele dikke buik. Nu ligt ze eindelijk eens rustig in een doos met een kleedje erin en ik heb zo'n vermoede dat ze ieder moment kan jongen (:

    Edit:


    Klik (:

    Edit: Ze is aan het bevallen jongens!
    De eerste is er al :Y)

    Edit:
    Mijn kat heeft dus drie dagen over het bevallen gedaan. Toen ik thuis kwam was ze aan het miauwen en ging ze niet weg van haar plek, bleek ze dus op een dood katje te liggen. Gister deed ze ook al niets aan het katje dat toen geboren was. De enige die nu nog leeft is dankzij mij en mijn vader. Het is een rode :Y)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:27 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    I demand pictures! :9~

    Wat schattig (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jaaa, foto's. Aaah. Wat lief!
    -wilt een poes-


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Alucard schreef:
    I demand pictures! :9~


    Als ze er zijn zal ik zeker een paar foto's posten !
    En ik zal alvast een foto maken van de dikke moeder. :Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Biologist schreef:
    Jaaa, foto's. Aaah. Wat lief!
    -wilt een poes-


    Kom maar halen !
    Over acht weken?
    x'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dat doet me echt denken toen "mijn" katten jong waren, kleine bolletjes met haar en alles was zo mini aan ze


    Physics is awesome

    Haha, dacht eerst aan iets anders bij die titel :')
    But aww, CUTE! :9~


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    Als ze er zijn zal ik zeker een paar foto's posten !
    En ik zal alvast een foto maken van de dikke moeder. :Y)


    Jap jap, we willen van alles foto's :9~ hihi


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    Kom maar halen !
    Over acht weken?
    x'D.


    (no_chears) Dat mag waarschijnlijk niet. Maar ik wil zó graag! :9~


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wil ook kittens, helaas ik mijn kat daar al veel te oud voor
    Veel plezier ermee in elk geval!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    wij hebben onze kat maar gesteriliseerd na dat ze 5 dode jongen had geworpen :(


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    We hebben al drie nestjes gehad alleen dat was met de moeder van deze poes hierboven ^^.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wij hebben er ook...
    2 witte, een gewone en één pluizebol...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    In het tweede nestje hebben we een zwart wit katje gehad, genaamd Bolle. Ik had echt een hele goed band met haar. Zij bleef op mijn schouder zitten en likte aan mijn wang, terwijl hij dat bij de rest van mijn familie niet deed. Al pakte mijn broertje hem, liep zij vervolgens naar mij toe. Toen ik haar uiteindelijk aan iemand anders moest geven was dat best moeilijk en in de auto liep zij de hele tijd over mijn arm heen en is zelfs een keer op mijn hoofd geklommen x'D.
    Ik heb een tijdje geleden te horen gekregen van de eigenaren dat Bolle iets aan haar heup heeft, waardoor ze gesteriliseerd moest worden. Ze denken ook dat hij een keertje word overreden, omdat hij soms demonstratief middne op de weg gaat zitten én ze merken dat hij vaak is geaaid ^^.
    Hihii (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aaahh... wat schattig! Kleine kittens zijn atlijd leuk! :3


    One Who Travels A Higher Path.