• Ja, inderdaad. Vandaag en gisteren waren nogal... anders dan gewoonlijk.

    Gisterenmiddag (toen wij in de refter zaten) was er een gaslek op 30m van de school. Iedereen die nog in de gebouwen of op de speelplaats zat, moest naar een gebouw (de refter waar wij zaten dat is op 100m) geëvacueerd worden. We zaten daar met 650 man heel de namiddag, heel onze speeltijd. De toezichthouders zeiden dat er 80% kans was op vrijaf. Dan komt de onderdirecteur dat er gewoon lessen zijn. Nou, ik had wel nog vier lessen. Vier lessen: één uur studie, drie uur presentaties (ik had deze van mij al gedaan) Gezellig -.-

    En vandaag was nog erger... We hadden gym en we moesten sprinten. De laatste twee die moesten sprinten, waren jongens. Eén jongen sprintte, maar toen schoot zijn heup uit de kom (ofzo) Lijkbleek... Niet normaal D: al naar de groene kant... Komt de ambulance hem ophalen...
    En dan fietsen we terug naar school. (We gymen op verplaatsing) Sta ik aan mijn fiets, komt de rest achter met zo'n verhaal dat er twee bijna aangereden zijn. (Een auto ging recht op hen af, maar kon nog net uitwijken)
    En dan hadden we over de middag talentenjacht: zangers (o.a. een eerstejaar, brugklasser die 3x heeft moeten proberen te zingen, 1x wenend is weggelopen) beatboxers, dansers, stand-up comedian. Zeer tof (:

    Nou, is me dat even een anders dagje dan normaal. Ik vraag me af wat er morgen zal gebeuren.
    Jullie nog iets meegemaakt?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Vandag gaat alles verkeerd, hopen dat morgen alles goed gaat? (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ah.
    Nou, ik weet niet hoor. Morgen mag er best ook welk iets gebeuren. Liefst niet met de personen die ik ken, maar iets als de bus die niet afkomt, we in de file staan voor de brug die op en staat voor schepen. Iets in die aard mag altijd.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please