• oke mensen.. ik vind het nog all nutteloos om mensen te betrekken bij ruzies.. het gaat over hier en school je weet wel. iedereen word der bij betrokken.. kom op zeg kan je het zelf niet?? wat berijk der mee 100000 mensen der te betrekken terwijl je het makkelijk zelf. kan of niet??? het hebgeen nut om te zorgeh dat die genen geen vrienden meer heb.gaa gewoon 1op1 en neit mensne der bij te betrekken.. of wat dan ook.. als je mensen der bij betrekt BEN JE ZWAK ..als je mensen der bij betrekt om iemand nok te slaan BEN JE ZWAK ..SLAA DIE GENEN GEWOON OGED.. OP ZIJN SMOELWERK EN MAAK DER GEEN PROBLEEM VAN OF PROBEREN IEMAND ZWART TE MAKEN.. WANT IDE GENEN PAKT JE TOCH TERING HARD TEUG..sOWHAT? kom op zeg.. 1op1 is het het bewijs van lef hebben en dat je het ZELF kan.. en niet met meerdere mensen



    dit gaat over school een voer hier.. een over wat dan ook want ik word het zat.. echt zoo zat.. dit gezeik met ik haal der een leger bij en knal je af.. doe gewoon 1op1.. en bewijs dat je zelf makkelijk ruzies kan oploossen DIT GAAT O!!!VER SCHOOL EN HIER EEN THUIS BUITEN NOEM EHT MAAR OP


    Some angels have no wings.

    Ik ben het er wel mee eens i guess.. maar ik vind die topics erover ook gwn bullshit en onnodig. Je moet die shit die je gemaakt heb ook weer zelf opruimen tog ^^


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    AMEN!!

    --

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 19:20 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    je hebt gelijk .. i guess >.<
    Maaaar; Daaar kan je nix aan verandre,
    Maaar je hebt wl gelijk da je alleeen ma het lef moe hebbn me meer is makklijk !

    Mensen zijn kuddedieren, je kunt er niet onderuit. Dit zal helaas altijd voorkomen; meelopers om je heen doen je sterker voelen. Een klassiek voorbeeld van onzekerheid in de puberteit...

    Mee eens. Mensen zullen waarschijnlijk nooit veranderen, in de pubertijd of niet. Ze blijven de economie volgen en kijken niet verder dan hun neus lang is.


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?