• The fake girl of the school fals in love..


    tara is een meisje die niet echt weet wat ze wil , de ene keer kleed ze zich als huppel ,de andere keer als emo. Veel kinderen vinden haar daarom Wanne-be en beginnen haar te haten , Dan staat Tara overal alleen voor. Ze haakt of van de mode , waarmee se ,zonder dat ze het door heeft ,,en geheel nieuwe stijl ontwikkelt , DIe iedereen haat btw. Maar dan komt er die nieuwe jongen op school. Tara word vrijwel meteen hopeloos verlieft op hem ,, maar de jongen ziet haar niet staan. Hij trekt op met mensen die Tara beschrijven als het meisje zonder persoonlijkheid.
    Op een dag als Tara al haar moed bij elkaar raapt en de jongen vertelt wat ze voel, Wijst hij haar af.
    Tara's harT is gebroken , en ze pleegt zelfmoord.

    Elke avond ziet de jongen Tara in zijn dromen..
    Kan hij haar helpen??


    JB story ..


    Rollen:
    Zusje Tara:MissxMocro
    Vriendin Kevin:MILLIONAIRx3
    Vriendin Nick:BiLlPRinCeSs
    Vriendin Joe:
    Huppel:
    Huppel:
    Huppelleider: TOMSDICK


    Naam:
    Leeftijd:
    Foto [url]:
    Tekstje:
    rol:
    [/url]

    Xx Chantou


    Over wie van jb moet die gaan??
    Joe:3
    Nick:2
    Kevin:0

    Edit:
    MIJN EISEN:
    -Alles in 1 ding
    -DUidelijk melden WELKE ROL je wilt!
    -Foto tussen url!

    Houd je je hier niet aan??
    Dan word je het sowiesoo niet..

    Tjee ,, Ik word streng vandaag


    Crack a bottle

    VRIENDIN JOE!

    Info komt^^


    Lalalalalalalala.

    Ike Ike ike!! *Spring hieper in de lucht in hoop dat ze een rol krijgt* mag ik Vriendin Nick!!! [a]
    Info komt zo!!


    Dunno ><

    Vriendin Kevin:


    Naam: Roxy

    Leeftijd: 17 [ Mag je veranderee]

    Foto [url]:

    http://media.photobucket.com/image/scene%20hair/babyballoongirl/Scene%20Hair/efb3f55d0bb351716e0b1b8bd6a31648_we.jpg?o=1279

    Tekstje:



    Hii,

    Ik ben hier 17 jaar op de wereld belandt en kreeg de naam Roxy.Verder doe ik graag drumme en skate.Ik ben ook vaak in t winkelcentrum te vindee.Ik rij ook graag rond op me Blauwe Scooter .Ik werk nu in de winkel van me moeder want ze heeft een eigen kledinglijn, DiOr.We zijn daarom ook best wel Rijk .Nou dit ben ik dus,

    Bubaai x33[/url]

    Naam:
    Elle
    Leeftijd:
    14
    Foto [url]:
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    Tekstje:
    Hoii, Hoii ik ben Elle en Huppel al 14 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar oepsie ik moet gaan,, Spreek je
    Xx Bye

    Rol: Vriendin Nick!!!!!!!!!!!!!!!![/url]


    Dunno ><

    VRIENDIN NICK _O_

    Naam: Tayden

    Leeftijd: 15

    Foto : http://media.photobucket.com/image/tayden%20toxic/letsburnthishousedown/Tayden%20Toxic/tayden39.png?o=3

    Tekstje:

    Heeey Liefords ~333

    Ik ben Tayden en 15 jaar geleden op deze aardbol gesmurft. Dat was dus de gelukkigste dag van de Smurfen ^-^. Ik ben een persontja die niet op haar mondje is gevallen, dus kom maar op x3. Maar ook heel erg lief kan zijn :3. Ik heb een obsessie aan Bubbelgum en aan RedBull. Zonder dat spul kan ik niet leven :3. Dus pak het niet af please x3. Ik heb dan wel weer een hekel aan : Als ik geen bubbelgum&RedBull meer heb, Arro', Levende Barbie poppen, en onhumoristische mensen!
    Verder boeit mijn leven niet echt.

    Bubaaaay ~333


    Take My Hand Take A Breath ...

    Vrienden Joe..

    Naam: Liz

    Leeftijd: 17

    Foto [url]: komt nog

    Tekstje: komt ook nog
    [/url]


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Oeps foto gaat niet even veranderen _O_


    Take My Hand Take A Breath ...

    tekstje: .. ik ben liz 17 jaar en toen ik geboren was bleef de wereld stil staan want de nieuwe xD wereld koningin was geboren HALLELUJA ok just kidding. ik ben beetje bitchy en kom snel voor mezelf op verder ben ik heel droog en hou van uitgaan.


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Van Joe _O_ Moet dit gaan ^^


    Take My Hand Take A Breath ...

    http://img381.imageshack.us/img381/8518/ilona17tj4.jpg me kop xD


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Willen jullie bitte al jullie stuf in 1 hokje proppen! anders hb ik berigten van 12 deselfde personen en dan moet ik maar alles bij elkaar vinden (A)


    Crack a bottle

    Will je me iets laten wetne [A]


    Dunno ><

    Willen jullie bitte al jullie stuf in 1 hokje proppen! anders hb ik berigten van 12 deselfde personen en dan moet ik maar alles bij elkaar vinden (A)



    Heb ik dat gedaan?


    Take My Hand Take A Breath ...

    (...)


    Heb ik dat gedaan?


    Jaa:P Maar Gangstaliz heeft een appart berigt voor haar foto,haar tekstje en dan nog 1 voor dat andere.. En dat is irritant :$


    Crack a bottle

    Vrienden Joe..

    Naam: Liz

    Leeftijd: 17

    Foto [url]: http://img381.imageshack.us/img381/8518/ilona17tj4.jpg

    Tekstje: tekstje: .. ik ben liz 17 jaar en toen ik geboren was bleef de wereld stil staan want de nieuwe wereld koningin was geboren HALLELUJA ok just kidding. ik ben beetje bitchy en kom snel voor mezelf op verder ben ik heel droog en hou van uitgaan.
    [/url]


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?