• Het is een paar maanden uit nu met B.
    We hebben elkaar al een poos niet gesproken en sinds hij een nieuwe vriendin heeft maar twee keer, waarvan een ongemakkelijk gesprek twee weken geleden en vandaag.
    In het eerste gesprek wist hij niet wat hij had fout gedaan. Ik moest geloven dat hij niet wist dat je niet een meisje hoort te dumpen wanneer je haar eventjes niet ziet en gelijk weer met haar wilt als je haar ziet. Er waren zwakke excusen voor zoals 'ik was in de war' en 'je bent gewoon zo mooi' >_<. En daarom gaat het drie keer aan en uit. En nee, hij zou niet zo zijn als ik dacht dat hij was. Ik had er gewoon behoefte aan hem te waarschuwen dat hij niet ook zo moest doen tegen zijn nieuwe vriendin.
    Nu lijkt het erop dat hij mijn standpunt snapt, sinds het 2e gesprek. Hij heeft alsnog geprobeert om mij ervan te overtuigen dat wij geen van beide schuld hadden aan wat er gebeurt is (hij blijkt mijn mening toch belangrijk te vinden). Tijdens het gesprek ging ik er redelijk in mee... alleen ik kan gewoon hem niet meer als aardig zien.

    Okay, ik zeur, ik moest dit gewoon even kwijt. Ik weet niet wat ik met zo'n joch aanmoet. Vergeten lukt niet, helaas.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Uitmaken en op zoek naar goede afleiding en chocola.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    Uitmaken en op zoek naar goede afleiding en chocola.


    Of Ben&Jerry ijs.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Het contact verbreken en hem het uit laten zoeken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Leela schreef:
    Uitmaken en op zoek naar goede afleiding en chocola.

    haha, het is gelukkig allang uit, en chocola is er ook ^^
    Er zijn een paar jongens die mij nu chocola geven xD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Aurelia schreef:
    Het contact verbreken en hem het uit laten zoeken.

    lijkt mij idd het beste, ook het beste voor mijn examens ^^


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    StarWind schreef:
    (...)
    lijkt mij idd het beste, ook het beste voor mijn examens ^^

    Joah, is het ook :].
    Bij mij ging het net uit vlak voor m'n examens, heb meteen al het contact verbroken en me gefocust op mijn examens, die ik ook haalde.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gewoon hem negeren, niet meer contact zoeken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wat een vaag joch (sorry)
    Kijk rond op dramacrazy, zoek wat uit om te kijken, pak een dekentje (alhoewel... het is nu wel warm hm..) en iets te eten en let your worries go :]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Chocolade is nu voor even je beste vriend. Uiteindelijk raak je wel over hem, geloof me.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien