• Ambulance's, politie's en brandweer. Deze stoet vormde zich vanmiddag bij mijn moeder in de buurt rond één huis! De buren naast dat huis belden de politie omdat het ontzettend erg stonk in het huis.. De politie ging het huis binnen en toen werd het direct duidelijk. De bewoner van het huis, was al 5 weken lang dood! De stank kwam natuurlijk van zijn lichaam, die door deze hitte extra hard begon stinken.. Er kwam dus ook nog een lijkenwagen bij de stoet auto's, om de man op te halen..
    De medewerkers hebben alle ramen in het huis opengezet, want de stank was ondraagelijk..

    Ik vond het erg toen ik het hoorde. Niet alleen omdat die man dood is (wij kennen hem niet hoor.. ;o), maar omdat niemand hem die 5 weken lang heeft gemist! Ik bedoel.. Hij is 5 weken dood, dan moet het vrienden of familie toch wel zijn opgevallen? ;$ Zielig dat niemand hem heeft gemist.

    Waaraan of hoe hij dood is gegaan, weet ik nog niet. Vond dit al shockend genoeg... &Ik moest het even delen! ;$


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik wil geen spelbreker zijn en ook niet grof, maar iedereen zegt nu wel arme man.
    Maar wat als hij nu een rotvent was die iedereen van zich wegduwde?
    De kans bestaat toch ook dat hij ze zelf uit zijn leven heeft geband?
    Zou jij nog naar iemand gaan die je telkens dingen verwijt, je uitscheld,en zo van die dingen?

    Maar ik vind het ook best wel erg.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    hm. ja is wel zo.. maar alsnog; het is zielig. dat NIEMAND het heeft opgemerkt.. zelfs de mensen in de buurt niet..

    kijk, wij wonen er niet zo lang en wij gaan niet met de buurt om. het is een asociale gebeuren, zo zeggen wij. maar de andere buren kennen elkaar allemaal door en door.. en dan is het toch gek dat je die man niet mist?

    ma er zijn hier zovaak ruzie's, gevechten enz. dat de politie weer ns moet komen.. dat het bijna normaal is.. fijn dit -.- en het blijft zielig. en een nare gedachten ;$ dat er al die tijd een dode man bij ons in de buurt heeft gelegen! xd


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ieew!
    Ik heb ook een keer zo iets gehoord. Echt te bizar :s


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Ieew!
    Ik heb ook een keer zo iets gehoord. Echt te bizar :s


    Laatst was er een van een paar jaar. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb wel is gehoord over iemand die pas na 2 jaar dood gevonden werd...


    Life is hard and then we die

    Frodo schreef:
    Dat niemand hem heeft gemist vind ik nog het zieligste... die arme man is dus helemaal alleen gestorven en wie wil nu in hemelsnaam zo aan zijn einde komen?


    dit ^^


    -

    Tempesta schreef:
    Ik hoor de laatste tijd steeds meer over dat soort gevallen, het lijkt me echt eng. Doodgaan doet iedereen, maar doodgaan in de wetenschap dat er niemand is die je zal missen, dat je dood niet eens wordt opgemérkt, dat lijkt me verschrikkelijk.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tempesta schreef:
    Ik hoor de laatste tijd steeds meer over dat soort gevallen, het lijkt me echt eng. Doodgaan doet iedereen, maar doodgaan in de wetenschap dat er niemand is die je zal missen, dat je dood niet eens wordt opgemérkt, dat lijkt me verschrikkelijk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tempesta schreef:
    Ik hoor de laatste tijd steeds meer over dat soort gevallen, het lijkt me echt eng. Doodgaan doet iedereen, maar doodgaan in de wetenschap dat er niemand is die je zal missen, dat je dood niet eens wordt opgemérkt, dat lijkt me verschrikkelijk.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ben je dan niet al aan het ontbinden? Moet ook geen fraai zicht geweest zijn..
    Ik vind het echt een vieze gedachten. En zo voor die agenten, ga maar eens binnen in die stank en vind dan maar zoiets. Bah.
    Maar het is wel zielig ja


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jakkes. Dat lijkt me echt vreselijk! D:
    Hopelijk heeft de man een beter leven aan de andere kant.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Symphonia schreef:
    Jeetje, ik zou het echt kut vinden als mensen mij niet eens misten. :c

    Je voelt dan niks meer, dus kan je het ook niet kut vinden :'D

    OT: Tja, dat is kut voor hem.


    -

    Ugh, dat is echt zielig. Je zou denken dat je dan nog vrienden hebt ofzo, maar nee :/


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"