• Er liep dus net een spin op mijn beeldscherm van mijn laptop
    BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    Hij zit nu tussen een boek
    ik haat ze
    ik zat in het donker te computeren


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    * twitch-eye *
    Nu krijg ik dus overal jeuk.
    Good luck. Ik zat eens in bad en toen kwam er zo'n mega-huisspin-hooiwagen ding uit de afzuigkap. Toen was 'ie opeens foetsie.

    Ik geef je drie woorden: Slipper, Bam, dood


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Ik geef je drie woorden: Slipper, Bam, dood


    Of de tweede variant: Deobus, spuit, dood. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    (...)

    Of de tweede variant: Deobus, spuit, dood. (:


    Wat zijn deo en slippers toch ongelooflijk handig :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Wat zijn deo en slippers toch ongelooflijk handig :Y)

    Arm beestje. D: Wat voor 'n sadisten zijn jullie! D:

    Er liep eens een spin over mijn rug toen ik aan het zonnen was -zo'n dikke bruine-, ik heb nog nooit zo hard gegild :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    ZO HARD HAHA


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik schijn een fobie voor spinnen te hebben, ik vind ze zo eng.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Rider schreef:
    (...)

    Wat zijn deo en slippers toch ongelooflijk handig :Y)


    I know right, (nerd)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cardew schreef:
    (...)
    Arm beestje. D: Wat voor 'n sadisten zijn jullie! D:


    Wij zuigen ze op, of eigenlijk: mijn vader, moeder of zus. Ik zie ze, gil de hele tent bij elkaar, sta heel ver weg en wacht tot de kust veilig is. Gister zat er weer een. En een tijdje terug ook boven het hoofd van mijn moeder toen ze in bed lag, ik lag in papa's bed een beetje te dutten. Ik pakte mijn bril en ik zag dat beest, ik heb nog nooit zo hard gegild. De diameter van die buik van minstens 2,5 cm. .________________________________________________________.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Spuit er haarlak op, dat werkt nog beter als deo.
    Op die manier verstijven ze gewoon en sterven ze uiteindelijk.
    Heb zo ooit eens bij mijn zus in de kamer voor 2 jaar lang een verstijfde spin aan de muur gehad.
    Niemand durfde hem er af te halen, tot mijn moeder er eens met haar vinger over wreef waardoor het beest afbrokkelde.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 22:34 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik was daarstraks de was aan het opruimen, loopt er ineens iets zwarts boven mijn hoofd. Dus ik snel alles afmaken en wegrennen, lol. (':


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Leannan schreef:
    Spuit er haarlak op, dat werkt nog beter als deo.
    Op die manier verstijven ze gewoon en sterven ze uiteindelijk.
    Heb zo ooit eens bij mijn zus in de kamer voor 2 jaar lang een verstijfde spin aan de muur gehad.
    Niemand durfde hem er af te halen, tot mijn moeder er eens met haar vinger over wreef waardoor het beest afbrokkelde.


    Ik ga voor de stofzuiger, ik vind die haarlak en deo zielig. Of de slipper, ik vind het zielig als ze zo langzaam dood gaan, dat verdienen ze ook weer niet - al zijn het enge, harige, klfdbjgrunfidmhjfgkuifmgjhu beestjes....


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Ik ga voor de stofzuiger, ik vind die haarlak en deo zielig. Of de slipper, ik vind het zielig als ze zo langzaam dood gaan, dat verdienen ze ook weer niet - al zijn het enge, harige, klfdbjgrunfidmhjfgkuifmgjhu beestjes....

    Dat heb ik ook eens gedaan...tot de spin er uiteindelijk terug uit kroop met maar 5 poten :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Symphonia schreef:
    Ik schijn een fobie voor spinnen te hebben, ik vind ze zo eng.

    Me too. Ik ben zo bang van die dingen. Mijn moeder en vader worden er gek van


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right