• @NightShot
    Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)


    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia thirlwall
    Ik hoor iets en word weer wakker. Dat is een nadeel van heel licht slapen. Ik zie een meisje voor het raam zitten. 'Hey,' zeg ik schor, waarna ik mijn keel even schraap.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Caressa Amora Lively
    Ik kijk naar het meisje. Ze heeft blond haar net als ik maar dan minder lang en zacht golvend. 'Hey,' zeg ik. 'Ik ben Caressa maar je mag me ook Cara noeme omdat het anders zo lang is.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia thirlwall
    'Rose-Anne, maar dat word meestal afgekort naar Rose,' zeg ik met een glimlach. Ik loop naar haar toe en ga naast haar zitten. 'heb je het hier naar je zin?' vraag ik nieuwsgierig. Ik kijk haar aan en kom tot de conclusie dat ze best mooi is.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Conor Thomas Brennan
    'De manier waarop ze lacht, die schittering in haar ogen, haar glanzende haar in het maanlicht, haar karaktern voor zover ik het al ken.' zei ik en zuchtte even. Blijkbaar had ik het zwaar te pakken.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    'Ja hoor,' zeg ik.
    Mijn gedachten flitsen naar Conor. Waarom denk ik aan hem? Waarom is hij zo perfect in mijn ogen? Waarom? Ben ik verliefd? Mijn tweede naam betekent liefde maar ik ben nog nooit verliefd geweest. 'Wat voel je als je verliefd bent?' Vraag ik plotseling en ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan.

    Luciano Sapritsi
    'Jij hebt het dus flink te pakken,' zeg ik lachend. 'Maar ik moet er niets over zeggen want ik ben ook helmaal weg van Rose-Anne.'
    Het meisje dat mijn hoofd op hol brengt. Ze is perfect.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Dan zijn we dus al met twee. Ik geloof dat dit een geslaagd jaar wordt voor Cupido.' zei ik grinnikend.Ik kee terug even snel naar buiten en moest onmiddelijk weer aan haar denken.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Rose-Anne Amelia thirlwall
    'dat is bij iedereen anders,' zeg ik met een klein glimlachje. 'Ik kan alleen nog maar aan hem denken, en alles wat hij doet is perfect, hij heeft geen minpunten, als ik aan hem denk, krijg een ik een plezierig gevoel in mijn buik. Zo ongeveer,' ik ben nu zo'n beetje alles aan het opnoemen wat ik van Luciano vind. Hij is het beste wat ooit mijn leven is binnengelopen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Ik moet eerlijk zeggen dat ik het totaal niet erg vind,' zeg ik. 'Rose-Anne is het beste dat mijn leven ooit is binnengelopen en ik wil niet mer zonder haar.'

    Caressa Amora Liverly
    Ik sla mijn armen om mijn begen en leg mijn kin op mijn knieën. 'Ik geloof dat ik verliefd ben,' zeg ik. 'Maar is dat niet te snel? Ik ken hem pas net een uur, misschien iets langer. Dat kan toch gewoon niet?'
    Maar ergens diep van binnen besef ik dat het wel zo is. Ik ben verliefd op Conor ik wil het alleen nog niet toegeven.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Ik heb hetzelfde met caressa;' zei ik, 'ookal ken ik haar nog maar een paar uur, ze doet mijn hart sneller slaan als ze me met die prachtige ogen van haar aankijkt. En ik smelt helemaal weg als ik die schitterende glimlach zie.'


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Luciano Sapritsi
    Ik zucht. 'Ik ken het gevoel,' zeg ik. 'Tot voor kort niet maar nu....'
    Ik haal mijn hand door mijn haar en staar voor me uit. 'Rose-Anne veroordeelt me helemaal niet.'
    Ik laat een van mijn handen automatisch door mijn shirt hee over mijn littekens glijden. 'Ze is geweldig.'


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik knikte begrijpend. Ik keek vluchtig op mijn horloge en zag dat het al bijna 4 uur was.
    'Misschien moeten we maar proberen nog wat te slapen, binnen 4 uur staat het ontbijt klaar.' deelde ik mee.

    [Moet weg, kan er normaal binnen een kwartiertje terug op komen en anders laat ik iets weten.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Luciano Sapritsi
    'Ja,' zeg ik. 'In mijn dromen wacht een geweldig meisje en volgens mij geldt hetzelfde voor jou op dit moment.'
    Ik kijk hem grijnzend aan, wetend dat ik ondanks het feit dat ik bekaf ben nooit in slaap zal kunnen komen.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik grinnikte even en ging naar de badkamer. Ik douchte snel en deed een trainingsbroek en een oud shirt aan. Ik kroop in mijn bed.
    'Tot straks.' zei ik tegen Luciano en deed een poging om in slaap te vallen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Luciano Sapritsi
    Ik haal mijn hand door mijn haar en ga met mijn hoofd naar de muur liggen. 'Weltrusten,' zeg ik.
    Ik slaap wel maar er is een persoon die terug blijft komen in mijn dromen. Rose-Anne. Ze heeft pijn en ik kan haar niet troosten, want ik ben degene die haar pijn heeft gedaan.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik viel in een rustige slaap en droomde over Caressa. Ik had geen idee wat ik precies droomde, maar ik wist dat het een geweldige droom was.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe