• Ik heb mijn haar nu licht rood/oranje met flinke uitgroei, hoewel het nog prima gaat. Ik vertrouw mijn moeder en zus genoeg om het bruin te verven, bij de kapper doen we een schuine pony [en wellicht nog laagjes of zo], maar ik begreep dat ik bij de kapper ook blauwe plukjes mocht, een paar. Maar dat wil mijn moeder zelf doen, en dat wil ik dus niet, dat gaat mij te ver. Nu dus ruzie, want zij zei dat het bij de kapper mocht en nu zegt ze dat het te duur is, fuckdiedeldo. Meer mensen met van die wispelturge ouders betreft haar?

    Oh ja, ik zag vandaag iemand fietsen met kort roze haar, en nee; het was geen pruik. Stel je voor dat het je natuurlijke haarkleur is, het was echt KNALPATSBOEMPOEF die kleuren, man. Stond wel vet. (:

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 23:30 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bij Brainwash kost het dertig euro, da's goedkoop. Zeg anders zelf een deel te betalen ofzo.
    En ik heb er nooit problemen mee, omdat ik 't zelf dok en dan interesseert het m'n moeder niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zerefu schreef:
    Bij Brainwash kost het dertig euro, da's goedkoop. Zeg anders zelf een deel te betalen ofzo.
    En ik heb er nooit problemen mee, omdat ik 't zelf dok en dan interesseert het m'n moeder niet.


    En waar is dat? o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Uh, ze hebben meerdere vestigingen ;].
    Check for yourself.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zerefu schreef:
    Uh, ze hebben meerdere vestigingen ;].
    Check for yourself.


    Je bent een held, in mijn stad is er ook één! (: Lol, nee wacht: er zijn er twee!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 0:22 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife