• Ja, met mijn quiz, de eerste keer in de top. Vroeg me al af waarom er zoveel reacties opeens waren. (: Haha, hebben jullie wel 's in de top gestaan? :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zerefu schreef:
    (...)
    Heb de neiging om een 'ik sta niet in de top!' topic te maken :D.
    *Awesome face*.

    Tja, Rusland probeerde al zo vaak in de top te staan, maar na zoveel mislukkingen gebeurt dat natuurlijk niet. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nah ik heb één keer met een verhaal in de top gestaan, op vijf. Verder niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn quiz heeft ook in de top gestaan en toen op alle plekken :3
    En een verhaal waar ik aan meewerk heeft een keer een seconde op de vijfde plaats gestaan :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    jep :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Ja, lol, toen iedereen op school zat zowat. :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Nope, maar stiekem wil ik het wel (A)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ja, 3 keer op 1 en een keer op 2 (:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    CURLYMONSTER schreef:
    jep :Y)


    -

    Escritura schreef:
    Why do people feel the need to make topics about this? ._.


    want ze is nu blij natuurlijk


    -

    Barnabas schreef:
    (...)
    Tja, Rusland probeerde al zo vaak in de top te staan, maar na zoveel mislukkingen gebeurt dat natuurlijk niet. :Y)

    U mad because you lost the war? Je bent altijd welkom om een te worden met Rusla- ik bedoel een wodkaatje te drinken aan de Wolga!


    No growth of the heart is ever a waste

    Nope. ):

    Yesh, meerdere malen. Quizzen en stories. Lol is er snel weer van af als je ziet dat de meerderheid slecht is.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Vorige week stond ik met mijn quiz de hele dag op 1 (: Dat was echt geweldig! ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Escritura schreef:
    Why do people feel the need to make topics about this? ._.


    Omdat ik het een ''yay''-moment vond. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Alleen met twee quizzen (krul)


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”