• *Zeiktopic*
    Ik ben zo ongelooflijk boos he. Om het maar even kort te zeggen was ik 5 jaar lang BFF's met iemand totdat zij in een totale bitch veranderde en een paar maanden geleden hadden we een hele grote ruzie en sindsdien was alles over.
    Nu ben ik dus fan van iemand die video's post op youtube, en ik tweette wat dingen over hem, en toen begonnen zij en 2 bitchvriendinnetjes van dr helemaal te zeiken over dat ik "zooooo te fangirl ben, gatver" en dat "die kneus voor hun part dood mag". Toen gingen ze zeggen dat ze me gingen unfollowen want dit was echt de druppel, en daar linkten ze me bij. Daarna zaten ze lekker met zn 3en mij uit te lachen en uit te schelden, zonder linken maar je kon zien dat het om mij ging.
    Eerst zat ik met tranen op mn wangen achter de pc, maar nu ben ik alleen maar zooo f*cking boos. Ik kan wel iemand vermoorden. Niet serieus ofzo.

    Sorry, ik moest even mijn hart luchten en het uit me schrijven.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik noem dat geen goede vriendin. Misschien is dit wel heel erg moeilijk, maar ik zou als ik jou was de vriendschap verbreken. Een vriendin hoort je niet zo te behandelen en ik vind het al helemaal lullig dat jij niet ergens fan van mag zijn, ieder zo zijn smaak toch? Maar het is heel lastig. Ik zou eens goed met die vriendin gaan praten. Vraag waarom ze zo tegen je doet. Doe dit wel onder vier ogen en op een rustige plek. Als ze niet veranderd of ze wil niet luisteren zou ik er echt mee stoppen. Dan is het heel rot, maar ze hoort je niet zo te behandelen. Jij verdient toch veel beter. Mensen veranderen helaas. :(

    Heel veel sterkte. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    *geeft een Death note* Ik zou zeggen gebruik de Death note :Y).


    Shoganai i ne~

    Heel veel sterkte en ik ben het met nerveus eens :Y)


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Da's echt k*t. Ik zou proberen zo min mogelijk contact te zoeken. Wacht beter idee! Helemaal geen contact meer zoeken. Verwijderen en blokkeren die handel. En als je met ze op school zit heb je altijd nog een mentor:Y). Ik had ooit een vriendin waar ik 8 jaar mee bevriend ben geweest. Ze heeft me gesteund toen ik gepest werd en toen boom over ._. Toen was ze opeens niet meer aardig meer.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor



    Gelukt...and the truth :3

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 20:53 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    DrWhooves schreef:
    *geeft een Death note* Ik zou zeggen gebruik de Death note :Y).


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    nerveus schreef:
    Ik noem dat geen goede vriendin. Misschien is dit wel heel erg moeilijk, maar ik zou als ik jou was de vriendschap verbreken. Een vriendin hoort je niet zo te behandelen en ik vind het al helemaal lullig dat jij niet ergens fan van mag zijn, ieder zo zijn smaak toch? Maar het is heel lastig. Ik zou eens goed met die vriendin gaan praten. Vraag waarom ze zo tegen je doet. Doe dit wel onder vier ogen en op een rustige plek. Als ze niet veranderd of ze wil niet luisteren zou ik er echt mee stoppen. Dan is het heel rot, maar ze hoort je niet zo te behandelen. Jij verdient toch veel beter. Mensen veranderen helaas. :(

    Heel veel sterkte. (flower)

    Ja, ik heb de vriendschap al wel een tijd geleden verbroken, en ik heb ze net alle 3 geblokkeerd enzo.
    thankyou (:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Dit is waarom ik irl mensen niet m'n twitter laat weten. Ze kunnen de awesomeheid van het fan zijn niet aan I guess. Dat zij niet kunnen begrijpen dat jij bewondering voor iemand hebt, vind ik laag.

    DrWhooves schreef:
    *geeft een Death note* Ik zou zeggen gebruik de Death note :Y).


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    een vroegere beste vriendin van me bleek ook zo`n bitch te zijn.
    Wou dat ik dat eerder inzag. voordat wij BFFs werden maar gewoon vrienden waren, had ze zelf ook zo elke maand een nieuwe BFF.
    nu zit ze me op internet te stalken en fake accounts maken,alleen om te zeggen dat ik lelijk ben enzo.

    dus mijn advies: negeren die bitches. gewoon niks terug zeggen, want alles wat je zeg gaan ze straks tegen je gebruiken.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 21:14 ]


    -

    Waarschijnlijk is ze onzeker ofzo, kan ik ook. Weet je wat ik altijd denk? Misschien klinkt dit zo raar, maar goed. Dat zij jou meer zelfverzekerder vindt dan haar zelf en op dit manier wilt kleineren.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik heb precies hetzelfde gehad.. Richt je even op andere dingen. Leuke dingen. En/of andere vrienden, of ga op zoek naar nieuwe, niet te wanhopig. Laat hun aan de kant liggen. Ze begrijpen niet waar ze mee bezig zijn. Zet je eroverheen, ik weet het het is lastig, maar het komt makkelijker nu je boos bent, dan wanneer je verdrietig bent.

    Heel veel sterkte. Het gaat je wel lukken. Geloof vooral in jezelf. En aan het einde, kom je er alleen maar sterker uit!

    Gadver, zo'n beste vriendin had ik ook. Was er een tijdje helemaal kapot van, maar heb je gerealiseerd dat zo'n mensen het niet waard zijn in je leven te houden. Blokken en negeren. Maak desnoods wat printscreens van wat ze over je schrijven en ga er mee naar de mentor, krijgen ze er nog problemen mee ook.

    Good luck, hun, Quizlet is here for you!


    ars moriendi

    Myrddin schreef:




    ^ amen


    Save me from myself.

    DrWhooves schreef:
    *geeft een Death note* Ik zou zeggen gebruik de Death note :Y).


    You called?


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is zó laag...


    Bad decisions make good stories.