• Zondagavond na het eten ging ik eens kijken hoeveel ik weeg. Kan me niet zoveel schelen als mensen het weten, in tegenstelling tot andere mensen, maar goed. Da's een detail.
    Het was na het avondeten, en toen woog ik 64,3. Dat was wel goed vond ik zelf, heb gewoon normaal BMI enzo.
    Ging ik me net omkleden voor dansen, zag ik de weegschaal weer staan, dus ging erop staan. 60,1 kilo?! In twee dagen?
    Dus ik ben 4,2 kilo afgevallen, in twee dagen? Dat vind ik echt heel raar, omdat ik me nou niet bepaald veel heb ingespannen om af te vallen of zo. En het was allebei op het zelfde tijdstip, dus ja..
    Strange! Maar ik vind het opzich niet erg 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Elke dag kan sowieso verschillen, van ongeveer 1 kilo.
    Daarbij, als je bijna ongesteld word, ben je lichter, als je ongesteld bent zwaarder en daarna word je weer lichter.
    Soms houd je lichaam meer vocht vast, heb je meer gegeten.
    Je zal wel iets zijn afgevallen maar ik denk niet zoveel.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Elke dag kan sowieso verschillen, van ongeveer 1 kilo.
    Daarbij, als je bijna ongesteld word, ben je lichter, als je ongesteld bent zwaarder en daarna word je weer lichter.
    Soms houd je lichaam meer vocht vast, heb je meer gegeten.
    Je zal wel iets zijn afgevallen maar ik denk niet zoveel.

    Als ik bijna ongesteld word ben ik 2 kilo zwaarder, lol. Maarja, anyways: misschien de weegschaal kapot? Dat had ik ook, ik viel plots ook veel af, bleek dat die kutweegschaal verrot was, lol.

    Ik weeg mezelf nooit,
    maar ik denk dat het wel klopt wat Assassin zegt,
    ik voel me dan ook 'dikker'


    Me so good.

    MICKEY schreef:
    (...)
    Als ik bijna ongesteld word ben ik 2 kilo zwaarder, lol. Maarja, anyways: misschien de weegschaal kapot? Dat had ik ook, ik viel plots ook veel af, bleek dat die kutweegschaal verrot was, lol.


    Je zou dan eigenlijk lichter moeten zijn, volgens de menstruatiecyclus schema die ik op school had x'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Je zou dan eigenlijk lichter moeten zijn, volgens de menstruatiecyclus schema die ik op school had x'D

    Mmmm.. raar.. haha. Ik ben 3 dagen van te voren altijd 2 tot 3 kilo zwaarder, erg raar dan, lol.

    Assassin schreef:
    Elke dag kan sowieso verschillen, van ongeveer 1 kilo.
    Daarbij, als je bijna ongesteld word, ben je lichter, als je ongesteld bent zwaarder en daarna word je weer lichter.
    Soms houd je lichaam meer vocht vast, heb je meer gegeten.
    Je zal wel iets zijn afgevallen maar ik denk niet zoveel.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Sowieso, je deed het na het eten? Voor het eten en na het eten kan tussen de 2 tot 6 kilo verschillen qua wegen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Weegschaal kan kapot zijn.
    Op onze weegschaal woog je een minuut later ineens 3 kilo minder dan ervoor.


    effort never betrays you

    misschien de weegschaal kapot?
    wij hadden een weegschaal als je daar voor de 2de keer op stond was je opeens 10 kilo verschil o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn kapotte weegschaal was het gaaftst want die ging maar tot 20 kilo hahah.


    Your make-up is terrible

    Het kan idd aan je menstruatie liggen(van te voren ben je zwaarder omdat je vocht vast houd en alles), en misschien ligt het aan je kleren, dat je eerst zware sleutels ofzo aanhad, dat maakt bij mij altijd wat verschil, wat ik aan heb...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Na het eten weeg je sowieso meer =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Het kan heel veel verschillen door de dingen die hierboven al genoemd zijn. Of je net hebt gegeten, of je ongesteld bent, de kleding die je draagt. Of misschien is er idd iets mis met de weegschaal.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Marshmellow schreef:
    Na het eten weeg je sowieso meer =)

    Ja maar ik deed zondag na het avondeten, en vandaag na het avondeten.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik val ook ineens zoveel af, buh :/ Maar ik denk dat 't aan de weegschaal ligt, want het gaat wel íets te snel :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'