• Zeiktopic.
    Ze kan soms zo asdfghjkl zijn. Eigenlijk is ze het héél erg vaak. Ik vroeg net of ik even mocht gaan fietsen, want het is zo'n lekker weer. Zucht ze echt opvallend hard en rolt ze met haar ogen en daar word ik echt geïrriteerd door, dus ik zeg: "Oké niet dan!" en loop echt gefrustreerd terug naar mijn kamer, ik zweet me te pletter nu. Mijn topje is echt helemaal nat en dat plakt, ja ik kan een andere aan doen maar dat is toch ook weer niks om ieder uur een ander aan te gaan doen?
    En gisteren zei ze nog dat ik te veel op mijn computer zit. En vrijdagavond rond half zeven, wou ik om ijsjes gaan omdat het ook al zo warm was. Die winkel is amper 5 meter van onze deur, maar toch wou ze wachten aan onze voordeur om te zien of het wel lukte? -_-
    Kom op, ik ben 15 ugh.
    Mijn vrienden zeggen het zelf al. "Waarschijnlijk heb je gewoon huisarrest voor je hele leven." ik kan er dan wel mee lachen en zo, maar op het moment zelf is het echt heel erg kut. Ik mag totaal niets en dan schrikt ze er van dat ik zo bleek ben.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Je moet aan je moeder vragen of je even mag fietsen? o.o
    Tja, je kan moeilijk je moeder vragen of ze wat minder streng wil zijn, dus ik denk dat je er weinig aan kan doen.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Je moet aan je moeder vragen of je even mag fietsen? o.o
    Tja, je kan moeilijk je moeder vragen of ze wat minder streng wil zijn, dus ik denk dat je er weinig aan kan doen.

    Ze is echt totaal niet streng, ze is volgens mij gewoon té overbezorgd.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Hallo, jouw moeder kan je toch niet verbieden om lekker te gaan fietsen?
    Alhoewel, ik had het zelf ook, maar ik begin vanaf dinsdag met mijn nieuwe werk, dus dan kan ik mooi ontsnappen aan haar pogingen om mij thuis te houden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Vraag aan haar waarom je niks zelf mag? misschien heeft ze er een goeie reden voor?
    Dan nog is het wel balen.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 15:43 ]


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ehm
    oke... mijn moeder is wel streng maar niet zo erg
    maar als je nu gaat fietsen ga je nog meer zweten


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Dat je moeder zo overbezorgt is is wel irritant, misschien moet je eens proberen een serieus gesprek erover te hebben met haar? Probeer rustig te blijven, ook al zegt ze dingen die je verschrikkelijk irriteren (tel tot 10 ofzo) En je kan misschien vragen hoe zij als tiener was en hoe vrij haar ouders haar lieten etc. Good luck! (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik snap dat je moet melden dat je gaat fietsen om te laten weten dat je weg bent, maar vragen en dat het dan niet mag? Op de uitkijk staan om te kijken of het lukt om een ijsje te kopen?

    Even een vraag: mag jij met de trein reizen? ._.
    Want ik ga best vaak het hele land door (en twee keer naar België ) met de trein en een paar van m'n vrienden vinden het megaraar dat ik dat mag terwijl ik het meer dan normaal vind..

    Misschien heeft je moeder iets meegemaakt dat ze bezorgd is dat er iets gebeurt als je alleen bent Ö?
    Praat er in ieder geval over of probeer subtiele hints te geven dat je inmiddels 15 bent.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 22:09 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik vind het een beetje apart dat je vraagt of je mag fietsen. Volgens mij gaf ik dergelijke dingen op jouw leeftijd aan in de trant van: 'mams, ben een stukje fietsen.' Als zoiets helpt om je gedachten even rust te geven, zou ik het gewoon doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zerefu schreef:
    Ik vind het een beetje apart dat je vraagt of je mag fietsen. Volgens mij gaf ik dergelijke dingen op jouw leeftijd aan in de trant van: 'mams, ben een stukje fietsen.' Als zoiets helpt om je gedachten even rust te geven, zou ik het gewoon doen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Yep, dat heb ik ook. Je wilt wat doen, maar dan trekken ze zo'n gezicht en dan weet je al hoe laat het is. I know. Het is nooit goed, haha.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    m'n vriendin heeft praktisch het zelfde. het enige wat je kunt doen is er over praten, dit zal ze dan wel niet echt kunnen waarderen als je het zegt. maar dan weet je het iig.


    Life is hard, just break it with your head <3