• Hallo allerliefste Q.'ers —

    Nu ik vijf dagen met mijn moeder en zusje in ons appartement zit, ben ik van mening dat het onderhand toch echt eens tijd is voor een filmavondje (voor mij alleen, dan — mijn moeder en zusje zijn ongecultureerde personen die alleen van romcoms kunnen genieten, no offense). Dus, mijn vraag aan jullie: welke film raden jullie mij aan om vanavond te gaan kijken als allereerste film van 2018?!

    Mocht je nog suggesties hebben, laat ze dan vooral achter want ik heb de poll maar met wat goldies ingevuld.

    Voor alle Q'ers die de poll in willen vullen, hier zijn jullie beloofde koekjes:





    Dikke kusjes,

    Mirte


    Ik vind geen enkele film in de poll echt tof haha :') Maar ik weet niet wat je leuk vind om te kijken, mijn favoriete films zijn: I Am Sam, The Imitation Game en ongeveer alles van Marvel :') Kingsman is ook wel een toffe film, maar ik weet niet of je die al gezien hebt natuurlijk (A)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hp HP HP HP


    What worries you, masters you.

    Saluja schreef:
    Ik vind geen enkele film in de poll echt tof haha :') Maar ik weet niet wat je leuk vind om te kijken, mijn favoriete films zijn: I Am Sam, The Imitation Game en ongeveer alles van Marvel :') Kingsman is ook wel een toffe film, maar ik weet niet of je die al gezien hebt natuurlijk (A)


    I am Sam is echt een supermooie film, maar man, wat heb ik zitten bleiten, hahaha.
    Ik heb Saw gekozen want horror :Y)
    Al zeggen ze wel dat je de films pas goed vindt nadat je ze alle zeven hebt gezien en het hele verhaal mee hebt. (De nieuwe Saw is echt flut)


    Mhm?

    Jurassic Park!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saluja schreef:
    Ik vind geen enkele film in de poll echt tof haha :') Maar ik weet niet wat je leuk vind om te kijken, mijn favoriete films zijn: I Am Sam, The Imitation Game en ongeveer alles van Marvel :') Kingsman is ook wel een toffe film, maar ik weet niet of je die al gezien hebt natuurlijk (A)


    Oeh, I am Sam vind ik eveneens prachtig. Net zoals Liesje heb ik daar zó ontiegelijk hard bij moeten huilen. Marvel is eveneens altijd goed en awesome. Maar daar wil ik een wat langere periode voor uittrekken zodat ik alle films weer kan bekijken.


    stonec0ld schreef:
    Hp HP HP HP


    Dat is altijd goed hè. :Y)


    Bartok schreef:
    (...)

    I am Sam is echt een supermooie film, maar man, wat heb ik zitten bleiten, hahaha.
    Ik heb Saw gekozen want horror :Y)
    Al zeggen ze wel dat je de films pas goed vindt nadat je ze alle zeven hebt gezien en het hele verhaal mee hebt. (De nieuwe Saw is echt flut)


    Ik heb alle Saw films al eens gezien (behalve de nieuwe), dus ik ben het helemaal met je eens. De verhaallijn door álle films is echt awesome. Alhoewel ik nu wel heel benieuwd ben naar de laatste film en waarom hij flut is. D:


    Varekai schreef:
    Jurassic Park!


    Dr. Alan Grant at your service. :Y)


    LOTR. Duuuuuhh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gibbins schreef:
    LOTR. Duuuuuhh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dude. :'D

    Well, je hebt de mooie, mindblowing afgewerkte verhaallijn van alle saws. En dan plakken ze er iets bij. Boem. En de vallen waren meh. Dus ja, dan heb je het wel zo gehad bij Saw, haha.

    Also, als je van horror houdt, dan kan ik je The autopsy of Jane Doe aanraden. Ik weet niet of je hem al gezien hebt, maar ik zat nog niet eens halverwege voor ik hem heb moeten afzetten omdat ik anders niet zou kunnen slapen. En ik kan je zeggen dat ik op vlak van horrorfilms echt geen doetje ben, haha. De sfeer in die film is echt fantastisch goed gelukt!


    Mhm?

    KyloRen schreef:
    Dude. :'D


    HAHA. Drie keer raden. (wbw)


    Als Jurassic Park leuk vind, dan vind Jurassic World misschien ook wel leuk. Verhaal is een beetje cliché, maar de dinosaurussen die er in voorkomen zijn wel goed. Er komt ook een Mosasaurus in voor en daarvan zijn botten gevonden in Nederland dus ik vond het wel leuk om te zien hoe hij eruit gezien kan hebben.


    Physics is awesome

    Ik zei saw, omdat dat wel echt tegenwicht biedt aan de romcoms. Ik zou ook willen kunnen ontsnappen aan mijn moeders en zusjes filmkeuze. Want mijn moeder kijkt 3 uur tot 4 uur lang kookprogramma's. Mijn zusje zet waardeloze dingen op, en als je denkt dat zij enkel op haar mobiel zit en het kanaal verwisselt, dan begint ze fanatiek nagesynchroniseerde nickelodeonprogramma's te kijken.
    Helaas eten mijn ouders tegenwoordig voor de tv. Daar zit je dan met je bord met standaard groente en vlees zonder saus, kijkend naar toetjes :(


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Cresswell schreef:
    (...)

    HAHA. Drie keer raden. (wbw)

    stonec0ld schreef:
    Hp HP HP HP


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Damn, zo veel reacties had ik in eerste instantie niet aan zien komen — dus ik ga helaas niet op iedereen reageren omdat ik het simpelweg te druk heb en vanavond een avondje bankhangen & film kijken wil houden. Maar: bedankt voor jullie reactie & stem, jullie zijn allemaal lieverds. <3

    Woah ik had trouwens serieus niet aan zien komen dat er zó veel gestemd zou worden. Make Q. alive! Yeah!


    Bartok schreef:
    Well, je hebt de mooie, mindblowing afgewerkte verhaallijn van alle saws. En dan plakken ze er iets bij. Boem. En de vallen waren meh. Dus ja, dan heb je het wel zo gehad bij Saw, haha.

    Also, als je van horror houdt, dan kan ik je The autopsy of Jane Doe aanraden. Ik weet niet of je hem al gezien hebt, maar ik zat nog niet eens halverwege voor ik hem heb moeten afzetten omdat ik anders niet zou kunnen slapen. En ik kan je zeggen dat ik op vlak van horrorfilms echt geen doetje ben, haha. De sfeer in die film is echt fantastisch goed gelukt!


    Bummer. :< Alsnog ga ik hem kijken hoor, haha. Want ik ben nu heel erg benieuwd geworden.
    En je aanrader ga ik ook in gedachten houden because I luv horror.


    MacGyver schreef:
    Als Jurassic Park leuk vind, dan vind Jurassic World misschien ook wel leuk. Verhaal is een beetje cliché, maar de dinosaurussen die er in voorkomen zijn wel goed. Er komt ook een Mosasaurus in voor en daarvan zijn botten gevonden in Nederland dus ik vond het wel leuk om te zien hoe hij eruit gezien kan hebben.


    Die heb ik inderdaad al gezien. Zelfs in de bioscoop. (wbw) Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe film aankomend jaar!