• Haj mensjes.

    Vandaag de hele dag lekker gezwommen in mijn tuin met vriendinnen. Wat doe ik niet? Juist. Zonnebrand op doen(cat). God straft direct, want mijn armen doen zo pijn door die verrekte kut zon.

    Iemand nog meer last van een verbrande huid?


    Pretty is just a pretty word.

    Ik verbrand heel erg snel. Ik was dit weekend dan ook helemaal rood, maar ik vervel gelukkig nooit. Ik trek altijd bruin bij in een paar dagen (:


    Take risks and conquer your fears.

    Alucard schreef:
    Ik zat de hele dag binnen. :Y)


    Tell me about it, stud.

    Ik hoef altijd alleen m'n schouders maar in te smeren en dan komt alles goed :Y) Alhoewel ik dat vorige week maandag ofzo dus vergeten was |:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb net hetzelfde gedaan, heel de namiddag gezwommen en in de zon gezeten met mijn beste vriendinnen zonder in te smeren. Mijn gezicht is nu knalrood :(


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bij mij is het al beter, tegen morgen zijn mijn benen perfect bruin!
    Maar dat krijg ik er dus van als ik vanuit mijn geliefde halfdonker in de vlakke zon in slaap val(cat)


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik wil ook een zwembad! D:
    Gelukkig verbrand ik niet snel en word ik mooi bruin =D
    Maar je moet goed aftersun smeren


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik niet! ;D
    Ik ben blij daarmee.
    Ik ging gisteren gaan lopen. Ik had gerekend om 45 minuten weg te zijn, zo'n 3km lopen.
    Maar nee, is hier wel zo dom om de verkeerde bordjes te volgen en uiteindelijk 6 km wandelroute + 3 km verplaatsing naar wandelroete te hebben gelopen. -.- komt erop neer dat ik twee uur weg was, waarvan ik één uur in de felle zon heb gestapt/gelopen. Ik was blij dat ik water meeheb.
    Maar nee, ik ben niet verbrand.
    Ik verbrand alleen als ik heel de namiddag in de zon lig zonder mij in te smeren.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please