• Hoi lieve mensen,

    ik vroeg me af hoe het zit met jullie en discipline. Kunnen jullie je goed concentreren, hebben jullie je schoolwerk op tijd af? Of, wat misschien iets waarschijnlijker is, stellen jullie (zoals ik) alles uit?
    Ik persoonlijk heb er nog nooit zoveel last van gehad als nu. Het is echt vreselijk. :/
    Dus ik vroeg me af, hebben jullie daar ook last van? En hebben jullie tips om het tegen te gaan?

    x Asgard


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Jep ik heb het en daarom zak ik waarschijnlijk voor m'n examens :P


    Life is hard and then we die

    Hm, 'discipline'?
    Not present.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb geen discipline nodig, ik ben gewoon geniaal :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    IK HEB VAKANTIEE!

    Maar uh nee, ik heb het meestal op tijd af maar begin de dag van te voren pas! Daardoor kreeg ik slechte punten. : $


    <3

    Stel ook altijd alles uit hoor (cat)
    Mijn examen begint over drie kwartier en ik moet nog beginnen met leren.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik stel altijd alles uit, vervolgens maak ik niets en ga ik vlak voor de les nog alles even maken/leren. Gelukkig is dit jaar bij ons op school nog zo makkelijk als wat, dus ik red het wel. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb last van uitstelgedrag maar meestal komt het wel weer goed, uiteindelijk


    Physics is awesome

    Bij mij heeft het niet zozeer met discipline of uitstelgedrag te maken. Ik heb gewoon te weinig tijd om te leren of paper te maken. 4 dagen om een paper in elkaar te flansen en daarna nog 3 dagen om te leren voor een tentamen is haast onmogelijk ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Bij mij heeft het niet zozeer met discipline of uitstelgedrag te maken. Ik heb gewoon te weinig tijd om te leren of paper te maken. 4 dagen om een paper in elkaar te flansen en daarna nog 3 dagen om te leren voor een tentamen is haast onmogelijk ='D


    Maandelijkse opgave voor mij anders mede dankzij mezelf


    Physics is awesome

    Ik stel wel vaak dingen uit, maar ik zorg er toch voor dat ik het op tijd af heb. School geeft mij deadlines, dus moet ik me daar wel aan houden. Dit maakt dat ik mijn verslagen sowieso altijd op tijd af heb. En qua leren, ik maak voor mezelf een schema een daar hou ik me aan. Maar mijn verslagen maak ik meestal op het laatste moment :').


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik stel mijn werk altijd uit ;/.
    Moet een werkstuk over 2 weken inleveren, nog steeds niet mee bezig geweest. Vandaag moet ik dus nog 2 boekverslagen maken een boek lezen en voor mijn mondeling leren.. Leuk:/


    “All those fairytales are full of shit.”

    Tigger schreef:
    Ik heb geen discipline nodig, ik ben gewoon geniaal :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik stel mijn werk uit, maar ik heb het geluk dat ik snel leer waardoor ik gewoon ruim overga :]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mwuh, ja dat kun je wel zeggen. Gelukkig heb ik nu vakantie - als ik slaag..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Tja, ik heb morgen wiskunde pw en Frans so, ben uiteindelijk wel begonnen, maar voel nou al niet meer de pit om door te gaan ermee, I prefer quizlet :)
    Maar ach, het komt meestal wel goed..


    "I solemnly swear that i am up to no good."