• Ik zit een film te kijken op mijn laptop maar ondertussen zit ik nog allemaal andere dingen te doen. :Y) Af en toe kijk ik de film maar eigenlijk luister ik voornamelijk naar het geluid ervan. Best wel kansloos maar ik kan gewoon geen films kijken op mijn laptop en dan blijven kijken. Ik hou niet eens van film kijken :'D

    Meer mensen die niet van films kijken houden?(cat)


    -

    HOE KAN JE DAAR NOU NIET VAN HOUDEN?! D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Sorry, ik join die club niet. Ik hou van films kijken. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    I can't live without movies.:W

    Wonderaction schreef:
    HOE KAN JE DAAR NOU NIET VAN HOUDEN?! D:


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Hm, ik doe het maar heel soms. ^^ Ik kijk liever series eigenlijk. Maar dat 'luisteren naar het geluid' ken ik wel. :'D Dat doe ik best vaak.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:
    Hm, ik doe het maar heel soms. ^^ Ik kijk liever series eigenlijk. Maar dat 'luisteren naar het geluid' ken ik wel. :'D Dat doe ik best vaak.

    Same.
    Maar m'n Koreaans en Japans skills zijn niet goed genoeg om gewoon te luisteren, dus doe ik dat ook niet echt vaak :']


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Wonderaction schreef:
    HOE KAN JE DAAR NOU NIET VAN HOUDEN?! D:


    Tell me about it, stud.

    Santos schreef:
    Sorry, ik join die club niet. Ik hou van films kijken. :9~


    The odds are néver in our favor.

    Ik ben dol op films kijken! Ik heb net Pride and Prejudice voor het eerst gezien, en wauw..

    Ik heb wel altijd dat ik tussen het film kijken door, iets anders ga doen, maar dan zet ik hem wel op pauze, haha! :'D

    Ten schreef:
    Hm, ik doe het maar heel soms. ^^ Ik kijk liever series eigenlijk. Maar dat 'luisteren naar het geluid' ken ik wel. :'D Dat doe ik best vaak.

    Maar dat komt omdat ik alle films al tien keer heb gezien :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind het gewoon niks om zolang niks te moeten doen om ergens naar te kijken :Y) Met mij film kijken is ook best irritant haha


    -

    Ik kan op zich best films kijken, maar als ik het niet meer echt boeiend vind ga ik wel snel op zoek naar afleiding. Als ik op televisie of met iemand samen kijk is de kans daardoor groter dat ik de hele film zie dan als ik in mijn eentje op mijn laptop kijk, want dan is het veel te gemakkelijk om gewoon een nieuw tabblad te openen en iets anders te gaan doen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Soms heb ik wel met series dat ik meer heb van:
    Doe iets
    Kijk
    Doe iets
    kijk
    Doe iets
    oh iets gemist, even terugspelen
    kijk
    doe iets
    kijk
    etc. ;P, maar daar bedoel ik niet mee dat ik series vervelend vind, maar dat ik gewoon niet alleen series wil kijken in mijn computer tijd :3
    Ik hou namelijk dan de ene op half scherm en de andere ook

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 22:49 ]


    Tijd voor koffie.

    Ja, dat heb ik ook omdat je dan gigantisch afgeleid wordt door andere dingen :'D.
    Het is bij mij zo: of ik word meegezogen in een verhaal, of niet. Als het niet gebeurt, dan haak ik af.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zerefu schreef:
    Ja, dat heb ik ook omdat je dan gigantisch afgeleid wordt door andere dingen :'D.
    Het is bij mij zo: of ik word meegezogen in een verhaal, of niet. Als het niet gebeurt, dan haak ik af.

    Ja precies, en deze film heb ik al eens gezien en ik vind hem niet boeiend meer :'D


    -