• Voor maatschappijwetenschappen moet ik een enquête houden onder jongeren over Oost Europeanen in Nederland. Jullie zouden me enorm helpen als jullie deze even in zouden willen vullen. Het zijn maar tien vraagjes, zo gedaan :]

    Enquête

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 16:18 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hij doet het niet..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt


    quidquid excusatio prandium pro

    Biologist schreef:
    Hij doet het niet..

    Nu wel ;] het duurde even voor ik 'm goed had.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik kan niks met die vragenlijst <_<

    Je schijnt alleen te kunnen kiezen voor "Oost europeanen zijn een probleem" en "oost europeanen zijn geen probleem"
    Je kunt niet kiezen voor iets in de trant van "Oost europeanen zijn een probleem doordat er verscheidene oost europese bendes zijn die tussen de landen doorreizen, waardoor niemand er iets tegen kan doen. Dus, oost europeanen zijn geen probleem zodra politici op t idee komen om politie op europees niveau beter te laten samenwerken."


    quidquid excusatio prandium pro

    Ingevuld. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Tigger schreef:
    Ik kan niks met die vragenlijst <_<

    Je schijnt alleen te kunnen kiezen voor "Oost europeanen zijn een probleem" en "oost europeanen zijn geen probleem"
    Je kunt niet kiezen voor iets in de trant van "Oost europeanen zijn een probleem doordat er verscheidene oost europese bendes zijn die tussen de landen doorreizen, waardoor niemand er iets tegen kan doen. Dus, oost europeanen zijn geen probleem zodra politici op t idee komen om politie op europees niveau beter te laten samenwerken."

    Dus dan zijn ze op dit moment nog wel een probleem.
    Ja, het is geen erg goede enquête, het duurde nog best lang voordat ik en twee klasgenoten op deze vragen kwamen. Het gaat erom dat we resultaten hebben die we in een PO kunnen verwerken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Tigger schreef:
    Ik kan niks met die vragenlijst <_<

    Je schijnt alleen te kunnen kiezen voor "Oost europeanen zijn een probleem" en "oost europeanen zijn geen probleem"
    Je kunt niet kiezen voor iets in de trant van "Oost europeanen zijn een probleem doordat er verscheidene oost europese bendes zijn die tussen de landen doorreizen, waardoor niemand er iets tegen kan doen. Dus, oost europeanen zijn geen probleem zodra politici op t idee komen om politie op europees niveau beter te laten samenwerken."

    Hier ben ik het mee eens :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Valentino schreef:
    Ingevuld. (:

    Dankuwel :]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Gedaan.
    Weet je wat het is? Ik maak me persoonlijk niet druk om de Oost Europeanen. Ik maak je juist druk om mensen van buiten Europa. (En daarmee reken ik Rusland niet mee. Turkije wel een beetje.)
    Een vriendin van mij komt namelijk -ofja, haar ouders en zus komen uit- Rusland.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Hier ben ik het mee eens :3

    Kan je nog wel even aangeven of je de manier waarop we Oost Europeanen ontvangen goed is. Niet de hele enquête gaat over het punt waar commentaar op is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."