• Ik kwam net thuis nadat ik mijn examen had afgelegd, toen mijn moeder me wilde spreken.

    Het gesprek ging als volgt;


    Mama: Kim, Ken jij *Insert name of a bitch* en *Insert name of her twin sister*
    Ik: Euh ja...
    Mama: Hun moeder werkt bij mij
    Ik: En dan?
    Mama: *Insert name of a bitch* is in elkaar geslagen op jou vorige school en is naar het ziekenhuis gemoeten.
    Ik: -Big Smile- Je hebt mijn dag gemaakt.


    Ik weet dat ik er eigenlijk niet mee mag lachen, maar als ik jullie uitleg waarom ik het geniaal vind, denk ik dat jullie hetzelfde denken als mij.

    5 Jaar geleden zat ik gedurende 2 jaar op een school waar iedereen zowat hetzelfde was...Redelijk veel tutjes en van die dingen.
    Ik was er altijd al een buitenbeentje, was stil, verlegen en had amper tot geen vrienden.

    Een meisje van mijn klas, de bitch dus, was een vreselijk kind dat altijd erg veel show bij had en zo.
    Ze moest me altijd slaan, kieperde mijn boekentas leeg over heel de speelplaats, stak mijn haar in brand en goot hete soep over mijn been. Ze begon op een dag tegen iedereen te zeggen dat ik haar vriendje in elkaar had geslagen wat dus niet het geval was.
    Maar door die roddel kreeg ik 2 klassen achter me aan en ben ik serieus in elkaar geslagen.
    Ik ben dus ook naar het ziekenhuis moeten gaan daarvoor.

    Maar nu ik weet dat ze net hetzelfde als mij heeft meegemaakt kom ik maar tot 1 conclusie...karma is a bitch.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ahahahha ook een droge reactuie van jou


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    26 - 02 - '16

    What ?

    Nee serieus, dit is gewoon haar verdiende loon.

    Karma is a genius.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    YES. HAPPY FOR YOU.


    Pretty is just a pretty word.

    Lol, wat een bitch.
    En really, je haar in brand? Zoiets heb ik nog nooit gehoord. Volgens mij is er echt iets mis in haar hoofd, hoor.

    Inderdaad, het is haar verdiende loon! ^^

    She might need some Aloe Vera.
    She just got burned :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Momentum schreef:


    i put the fun in funeral

    Neenie schreef:
    Lol, wat een bitch.
    En really, je haar in brand? Zoiets heb ik nog nooit gehoord. Volgens mij is er echt iets mis in haar hoofd, hoor.

    Inderdaad, het is haar verdiende loon! ^^

    Mygod, bij ons op school gebeurde dat ook eens, en dat wijf werd meteen geschorst. o_O


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Miam schreef:
    She might need some Aloe Vera.
    She just got burned :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Miam schreef:
    She might need some Aloe Vera.
    She just got burned :')


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Bluejay schreef:
    Karma is a genius.


    Believe in yourself.

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)
    Mygod, bij ons op school gebeurde dat ook eens, en dat wijf werd meteen geschorst. o_O

    Bij mij niet...ik ging het elke keer als ze weer iets deed melden, maar niemand deed er iets aan.
    Vandaar dat ik me ook rot voelde die periode.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Goooo Karma! *O**O**O**O**O**O**O*


    Alleen maar tranen van geluk


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.