• Status: tijdelijk gesloten.

    Het zoveelste coverstore topic, 'k ben zelf niet origineel genoeg om een andere naam te bedenken ><, maar ik verveel me vaak erg, dus kom maar op met de covers! :]

    Als je graag een cover wil, vermeld dan o.a. de:

    Titel:
    Afbeelding(en)
    (graag zelf zoeken):
    Beschrijving en/of sfeer:
    Eventuele andere voorkeuren:

    Je mag ook lettertypes geven, het liefst eentje die makkelijk te downloaden is, zoals op dafont en dat soort sites. Als afbeelding het liefste geen edits/graphics! Maar het mag natuurlijk wel, alleen kan het zijn dat de kwaliteit minder wordt omdat ze al bewerkt zijn en misschien al eens uitgeknipt en alles ^^;
    Ik kan er eventueel ook een gif van maken. Ook al bewegen boekcovers normaalgesproken niet, dit is het internet (krul)
    Als je wil, kan ik ook een achtergrond voor je computer, een banner e.d. maken~
    Als je een achtergrond wil, geef dan ook even je schermresolutie (hoe groot je scherm is in pixels). Dan past de achtergrond precies bij jouw scherm. Ook voor banners de grootte in pixels even doorgeven.

    Oh ja, ik hou altijd de project bestanden nog even, dus ik kan dingen heel makkelijk aanpassen. Dus zeg het gerust als je iets een beetje anders wil!

    Een paar voorbeelden:








    - Het kan natuurlijk even duren totdat een cover klaar is, maar ik probeer hem zo snel mogelijk te maken~ -edit: op dit moment duurt het wat langer, sorry daarvoor.
    - Graag even melden als je in de tussentijd al een andere cover hebt gekozen~
    - Ik werk op zich best wel met een eigen stijl (bijv. zo min mogelijk half doorzichtige stukken), dus gewoon zeggen als je iets op een bepaalde manier wil hebben!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 23:19 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Arigato *bow*

    Heel erg bedankt
    x


    ~ KONNICHIWA.

    Titel: November Rain

    Username erbij?: Beslist niet.

    Afbeeldingen: Eventuele achtergrond - Deze of deze [niet allebei] - Dit meisje.

    Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen: Wild, rock, vrolijk.

    Verder wensen: Sierlijk maar wel duidelijk leesbare titel en vooral niet te druk.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 13:26 ]

    Tragically schreef:
    Titel: I think I became mentally insane, from all the lies I've heard
    Foto's: Zayn Malik -liefst eentje waar hij niet lacht-,en een kliniek of iets anders dat met een instelling te maken heeft.
    Sfeer; Mystrieus, verdriet & opgeven.

    Ik hoop dat je er iets mee kunt ^^

    Ik heb 'm vrij simpel gehouden. I'm not really sure about it, maar ik denk dat als ik er meer aan ga doen, dat ie dan ietsje té wordt zegmaar..
    Anyways, ik heb het bestand nog, dus als je iets anders wil, moet je het gewoon zeggen ;]
    Hope you like it~


    Klik voor groter.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 16:25 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    WINDSONG schreef:
    Arigato *bow*

    Heel erg bedankt
    x

    You're welcome ^^


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Afbeeldingen: http://www.google.be/imgres?q=lyrics+we+are+young&num=10&hl=nl&gbv=2&biw=2048&bih=1059&tbm=isch&tbnid=4_9tCSbJhL0tgM:&imgrefurl=http://www.smdh.tv/fun-we-are-young-lyrics/&docid=b5QDySI1lf_alM&imgurl=http://www.smdh.tv/wp-content/uploads/2012/05/02dfhqdefault.jpg&w=480&h=360&ei=It_LT56aL5G6-AbMtLxg&zoom=1&iact=hc&vpx=458&vpy=167&dur=4450&hovh=194&hovw=259&tx=95&ty=58&sig=114511811220457700128&sqi=2&page=1&tbnh=170&tbnw=256&start=0&ndsp=43&ved=1t:429,r:1,s:0,i:69

    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRu16L9TTyB_c06KObrR8_Q5hTRbqWqeafJ2V1VWDdU5ebQEzDDFg

    http://images.sodahead.com/polls/001677287/452365425_heather_grey_i_love_singing_by_wam_t_shirts_design_answer_102_xlarge.png

    Titel of tekst: Zangwedstrijd Hazel Yewglow

    Kleur, zwartwit of iets anders: kleur

    Sfeer: gezellig

    Nog meer eisen: Je moet de foto's niet allemaal gebruiken!

    Andante schreef:
    (...)
    Ik heb 'm vrij simpel gehouden. I'm not really sure about it, maar ik denk dat als ik er meer aan ga doen, dat ie dan ietsje té wordt zegmaar..
    Anyways, ik heb het bestand nog, dus als je iets anders wil, moet je het gewoon zeggen ;]
    Hope you like it~


    Klik voor groter.

    Wow, thanks ik vind hem echt heel erg leuk geworden! Thanks!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    WINDSONG schreef:
    EDIT: Ik wil niet veeleisend zijn, maar kan de skyline misschien in kleur?
    Feeling like a (...): een gegeven paard moet je niet in de bek spuwen..
    But thank you so much!

    Oh, ik lees het nu pas omg. Geen probleem btw. Hier de versie met het stuk van de skyline in kleur --> klik en klik. De een is wat donkerder dan de ander..

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 18:46 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Stoppable schreef:
    Ik heb ergens anders al een reactie met alle shizzle gegeven, ik kopieër die even:
    (...)

    Ik hoop dat ie zo goed is, want het uitknippen ging niet helemaal lekker omdat de foto dus al bewerkt was en ze al een keertje uitgeknipt waren ^^; Het hoofd van de jongen was aan de zijkant dezelfde kleur als de achtergrond, dus zijn rechterkaak heb ik zelf gevormd :')


    Klik voor de grotere versie~ Ik heb de PSD nog, dus ik kan 'm zo bewerken.

    edit: had 'm verplaatst op photobucket en dus is de link anders.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 18:45 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    (...)
    Ik hoop dat ie zo goed is, want het uitknippen ging niet helemaal lekker omdat de foto dus al bewerkt was en ze al een keertje uitgeknipt waren ^^; Het hoofd van de jongen was aan de zijkant dezelfde kleur als de achtergrond, dus zijn rechterkaak heb ik zelf gevormd :')


    Klik voor de grotere versie~ Ik heb de PSD nog, dus ik kan 'm zo bewerken.

    O, wauw thanks! Ik vind 'm echt supermooi gelukt! Hardstikke bedankt voor de moeite!


    Deep inside, I've never felt alive

    Myrnaaaaa schreef:
    eisen:
    plaatjes:
    -Eentje van Liam Payne
    -deze
    -achtergrond mag je zelf weten
    Lettertype: maakt niet echt uit, maar niet te speels
    Kleur: het liefst gekleurd
    Tekst: We're hoping for the best, but expecting the worst
    Sfeer: Passie, rustig

    Ik hoop dat je er wat mee kunt (:

    I hope you like it :] Ik kan nog veranderingen maken als je iets ziet dat je anders wil. Klik voor de grotere versie~


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo







    En als titel: King's University London.

    Alvast bedankt. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Santos schreef:
    En als titel: King's University London.

    Alvast bedankt. :Y)

    Heb je misschien een sfeerbeschrijving ^^; Dan weet ik een beetje hoe en wat. Maar volgens mij is het nog aardig vrolijk? :]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    (...)
    I hope you like it :] Ik kan nog veranderingen maken als je iets ziet dat je anders wil. Klik voor de grotere versie~



    wow, hij is mooi! (:
    alleen; kan ie ietsjes minder fel/licht? En de twee personen iets doorzichtiger? :$
    Sorry dat ik 'm nu pas zie :$


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Myrnaaaaa schreef:
    (...)

    wow, hij is mooi! (:
    alleen; kan ie ietsjes minder fel/licht? En de twee personen iets doorzichtiger? :$
    Sorry dat ik 'm nu pas zie :$

    Geen probleem, en kan gebeuren dat je 'm wat later ziet toch? En zo laat vind ik het niet hoor~
    Is ie zo beter?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    (...)
    Geen probleem, en kan gebeuren dat je 'm wat later ziet toch? En zo laat vind ik het niet hoor~
    Is ie zo beter?



    Love it!
    Thanks (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~