• Hi,

    Ik ben verschrikkelijk in namen bedenken en vraag dus of jullie kunnen helpen.
    De naam voor de hoofdpersoon weet ik al, maar voor haar 3 vriendinnen, vriend, oma, buurjongen en 2 random personen die 'superhelden' zijn en later vrienden worden nog niet.
    Het klinkt allemaal vaag en misschien kinderachtig en zo, maar help me please ^^

    De rollen
    Vriendin 1
    Vriendin 2
    Vriendin 3
    Beste vriend (friendzoned)
    Oma (Achternaam kan Lochhart zijn, maar kan ook anders zijn)
    Buurjongen
    Random persoon 1
    Random persoon 2

    Wat ik graag wil weten:
    Naam:
    Achternaam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Als nodig is, 'superpower':
    Sterkte punten:
    Zwakheden:
    Extra:
    Misschien titel:
    Gewaarschuwd worden?:


    Misschien enkele vragen?
    Je hoeft niet de film te kennen om personen te bedenken, just write something.

    X'jes en danke schön Le me

    PS. Het verhaal is al begonnen ^^
    Link

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 14:18 ]


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Sinds wanneer worden daarover zoveel stories gemaakt ?

    Maar sorry, ik ben slecht in zo'n dingen en nu ben ik er ook nog te moe voor.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ohhww awesome ;3 ik bedenk zowel een random persoontje ;3


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Wat jij graag wil weten:
    Naam: Shizuko
    Achternaam:Kamakshi
    Bijnaam:Shizu
    Rol: een random persoon (A)
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: klein, stoer, zwart haar met kleurtjes erin
    Karakter: grappig, kan verlegen zijn, kan vreemdgenoeg wijze uitspraken hebben voor haar leeftijd, positief ingesteld, altijd vrolijk.
    Als nodig is, 'superpower': kan vuur besturen ^.^
    Sterkte punten: ze is heel goed in vuursturen ;p
    Zwakheden: kan slecht tegen kritiek, heeft een angststoornis en kan soms een beeetje mensenschuw zijn ( heeft temaken met de verlegenheid)
    Extra: :')
    Misschien titel: srry ik ben daar heeel slecht in, mischien kun je iets van een liedje doen ofzo, een titel? ^^
    Gewaarschuwd worden?: graag ^^

    eventueel een fototjee
    http://2.bp.blogspot.com/_LxCBPoLl0jY/TJTS7gwvN1I/AAAAAAAACEg/j3uSsq1JBf4/s1600/minzy5.png


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    SNORLAXX schreef:
    Wat jij graag wil weten:
    Naam: Shizuko
    Achternaam:Kamakshi
    Bijnaam: Shizu
    Rol: een random persoon (A)
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: klein, stoere kledingstijl, zwart haar met kleurtjes erin
    Karakter: grappig, kan verlegen zijn, kan vreemdgenoeg wijze uitspraken hebben voor haar leeftijd, positief ingesteld, altijd vrolijk.
    Als nodig is, 'superpower': kan vuur besturen ^.^
    Sterkte punten: ze is heel goed in vuursturen ;p
    Zwakheden: kan slecht tegen kritiek, kan soms een beeetje mensenschuw zijn ( heeft temaken met de verlegenheid)
    Extra: :')nieeekss
    Misschien titel: srry ik ben daar heeel slecht in, mischien kun je iets van een liedje doen ofzo, een titel? ^^
    Gewaarschuwd worden?: graag ^^

    eventueel een fototjee
    http://2.bp.blogspot.com/_LxCBPoLl0jY/TJTS7gwvN1I/AAAAAAAACEg/j3uSsq1JBf4/s1600/minzy5.png


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    whoopss srry staat ur nu 2 x ehh foutje x3


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Yail schreef:
    Sinds wanneer worden daarover zoveel stories gemaakt ?

    Maar sorry, ik ben slecht in zo'n dingen en nu ben ik er ook nog te moe voor.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)


    Sinds er een film over uitkwam, do your research. :W Also,daar vraagt ze niet echt om...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Sinds er een film over uitkwam, do your research. :W Also,daar vraagt ze niet echt om...



    Ja Lizz, dat weet ik wel hoor >:{ maar ik heb alle marvel shit gelezen dus ik vindt het jammer dat mensen het zo ombuigen.. En ik bedoelde alles van die Quote


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)


    Ja Lizz, dat weet ik wel hoor >:{ maar ik heb alle marvel shit gelezen dus ik vindt het jammer dat mensen het zo ombuigen.. En ik bedoelde alles van die Quote


    Dat gebeurt met zeer veel dingen hier op Q, people shopuld jsut get used to it. Je bent niet verplicht om haar verhaal te lezen. (bloos)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.