• TOPIC 1

    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:08 ]


    how dare you speak of grace

    [Ik ga eten ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Emerence
    Ik schiet in de lach. 'Kom maar mee,' zeg ik. 'Ik heb mijn busje heel liefdevol Rainbowny genoemd vanwege de kleuren want ik heb hem met hulp van een goede vriend en vriendin opnieuw geschilderd.'
    Nou ja, het resultaat was dat er meer verf op ons zat als op de bus maar ik ben dol op het ding.


    Remember to be ridiculous.

    Alex

    "Let op waar je rijd, vriend." zegt hij
    hij laat de teugels van Merlin los en zit zonder hem vast te houden op zijn rug.
    "Waarom moet ik opletten waar ik rij? en ben je niet bang dat je weer valt?" Hij ziet er grappig uit nu hij zo zit. "Je lijkt wel een uilskuiken, eentje die op een hobbelpaard rijd" ik schiet in de lach en hang voorover om niet te vallen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Valérie
    Toen we bij het busje aan waren gekomen kon ik mijn ogen er niet vanaf houden. Ik ben dol op oude auto's en zeker dit soort hippiebusjes. Verliefd liet ik mijn hand over het felgekleurde voertuig gaan.
    'Het is echt een prachtig ding. Blijft hij hier?' vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 18:05 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Emerence
    'Bedankt, wij drie zagen er aan het einde van de dag hetzelfde uit,' zeg ik. 'En natuurlijk blijft hij, ik moet aan het einde van het semester ook weer gewoon terug naar huis met Duchessa.'
    Als ik al naar huis wil. Thusi hebben we het namelijk ook niet echt geweldig, ik heb aan de lopende band ruzie met mijn strenggelovige stiefvader.


    Remember to be ridiculous.

    Valérie
    'Dus jullie waren allemaal regenboogjes na afloop?' grinnik ik, 'Maar als hij hier blijft kunnen we een keer gaan shoppen, het is voor Pirate namelijk niet zo leuk als ik met hem naar het dorp ga en hem dan ergens aan een paal bind en dan ga shoppen. Plus dat hij dan ook nog eens alle tassen moet gaan sjouwen.' Stralend kijk ik haar aan.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Emerence
    'Goed idee,' zeg ik enthousiast. 'Maa zitten we hier niet in de middle of nowere? Ik heb hem dan wel weer aan de praat gekregen, nou eigenlijk deed mijn stiefbroer dat maar daar gaat het niet om, hij rijd nog steeds niet erg snel.'
    Yeeey, ik heb dan wel een verschrikkelijke stiefvader, mijn stiefbroer is honderd procent geweldig.


    Remember to be ridiculous.

    {ik ga eten c:}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    David;

    "Waarom moet ik opletten waar ik rij? en ben je niet bang dat je weer valt? Je lijkt wel een uilskuiken, eentje die op een hobbelpaard rijd."
    Ik schud mijn hoofd op het eerste en trek een wenkbrauw op door het tweede.
    "Hoe kan een uilskuiken nu weer op een hobbelpaard zitten?"
    Vraag ik en lach even. Ik zie in de verte het internaat al weer verschijnen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [eten]


    Remember to be ridiculous.

    [back]


    Remember to be ridiculous.

    Valerie
    'Awesome dat je stiefbroer dat kan! Maar de stad is maar zo'n tien kilometer verderop ik denk dat we dat wel binnen een halfuurtje halen, toch?' vroeg ik. Ik keek nogmaals naar de mooie auto.
    'Maar dat is voor latere zorg, laten we je koffers gaan pakken dan kunnen we snel gaan rijden.' Een glimlachje siert mijn lippen bij het idee, ik ben namelijk gek op buiten rijden.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:42 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Emerence
    Ik doe de deur open en til er twee koffers en een tas uit. Ik zie mijn tas met paardenspullen. 'Die spullen breng ik zo wel naar de stallen,' mompel ik tegen mezelf. Ik gooi de tas over mijn schouder en til mijn koffers op. 'Mijn stiefbroer is awesome,' zeg ik. 'In tegenstelling tot zijn geflipte vader waarvoor ik hier naartoe vluchtte.'


    Remember to be ridiculous.

    [*Zucht...*]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Valérie
    'Ach, jij ook al? Ik geloof dat iedereen hier heen is gevlucht voor zijn ouders,' zeg ik medelijdend, 'Mijzelf inbegrepen natuurlijk. Gewoon zo min mogelijk aan denken en proberen John over te halen ze niets te laten weten over precieze vakantietijden en zo,' zeg ik glimlachend. Dan valt mijn blik op de twee koffers en de tas die ze draagt.
    'Moet ik anders even helpen,' zeg ik wijzend op haar bagage.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:45 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page