• TOPIC 1

    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:08 ]


    how dare you speak of grace

    David

    Ik loop met de kruiwagen richting de mesthoop.
    Ik zie een truck staan met een meisje[Anna], en man en een paard. Een mooi paard, in iedergeval.
    Ik laat de kruiwagen los en loop richting het meisje.
    "Hoi." Zeg ik en steek mijn hand uit maar zie dat ze een zware koffer in haar handen heeft en ik laat mijn hand weer zakken.
    Ik glimlach dus dan naar haar.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 19:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anna
    Ik laat mijn hand weer zakken van Autumn. Ik kijk om me heen en zie de stallen. Vlug haal ik de welkomstbrief uit mijn handen. 'Stal nummer 7,' zeg ik tegen mijn vader. 'Kun jij hem erin zetten? Ik kom wat later,' grijns ik. Mijn vader grijnst terug en neemt Autumn mee naar de stal.
    Moeizaam begin ik te slepen met de koffer als er een jongen aankomt. Hij begroet me. 'Hoi,' zeg ik glimlachend terug. Aangezien ik mijn handen vol heb geef ik hem geen hand. 'Ik ben niet zo sterk,' grijns ik dan maar. 'Ik ben Anna.' Stel ik mezelf voor.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    David

    "Ik ben niet zo sterk. Ik ben Anna." Zegt het meisje, Anna dus.
    Ik glimlach even.
    "David." Zeg ik dan en kijk naar de koffer. "Wat zit daar allemaal wel niet in?" Vraag ik dan.
    Ik hoor in de verte Merlin hinniken. Wat een luid paard zeg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anna
    Ik glimlach. 'Veel paardenspul enzo. En meerdere dekjes, m'n paard had een huidaandoening die terug kan komen door besmetting. Het was verschrikkelijk. Daarom ben ik best bang dat zoiets weer gebeurt.' Leg ik uit.
    'Maar goed, weet jij toevallig waar ik slaap?' vraag ik vervolgens terwijl ik even op de brief kijk en vervolgens om me heen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Alex

    Na Apollo even in de gaten gehouden te hebben was ik toch maar opzoek gegaan naar de bieb. Uiteindelijk had ik het maar aan John gevraagt en hij had me de weg gewezen.
    Ik dool tussen al de boeken, verschrikkelijk veel.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Hoe gaat het met de tijd hier? Is er een speciaal iemand die de tijden aangeeft of moet je dat zelf een beetje regelen?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    David

    "Veel paardenspul enzo. En meerdere dekjes, m'n paard had een huidaandoening die terug kan komen door besmetting. Het was verschrikkelijk. Daarom ben ik best bang dat zoiets weer gebeurt. Maar goed, weet jij toevallig waar ik slaap?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Neen, geen idee. Misschien kun je even naar John gaan, die weet het wel." Zeg ik dan en knik naar het gebouw achter me.
    "Hij kan daar binnen ergens zijn." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anna
    Ik knik. 'Oke. Ben je ook net nieuw?' vraag ik vervolgens terwijl ik mijn koffer even neerzet.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    David

    "Né, niet echt. Maar ik ben hier ook nog niet zo lang, een week of zo?" Zeg ik terwijl ik nadenk.
    "Hoe heet dat mooie paardje van je?" Vraag ik dan.
    Het is echt een mooi wezen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (tiehie, je slaapt in het zelfde nummer als je paard in de box, nummer 7 dus. en het is ongeveer 2 uur in rpg, tenminste, dat denk ik)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Anna
    Ik knik. 'En? is het een beetje leuk hier?' glimlach ik.
    "Hoe heet dat mooie paardje van je?" vraagt hij dan. Weer glimlach ik. 'Dat is Autumn,' zeg ik vervolgens. 'En heb jij ook een paard?' vraag ik nieuwsgierig.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Alex

    Eindelijk had ik het boek gevonden, 'Het lichaam van een man' zowel van binnen als van buiten. ik pakte een stoel en ging erin lezen, misschien stond er wel in waarom ik me zo raar voel.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ik reed weer naar het internaat terug en spoorde Mason aan om het laatste stukje galopperend te doen. Toen we door de poort reden zag ik een nieuw iemand staan ik keek even rond en zag toen die jongen die daarnet met mij en Liv reed bij haar staan. Ik nam Mason terug naar een Stap en loop ze voorbij terwijl ik Mason wat klopjes op zijn nek gaf wij waren hier ook pas net een dag.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    David

    "Ja het is hier wel leuk." Glimlach ik terug.
    "En heb jij ook een paard?"
    Ik knikte.
    "Jaja, Merlin," Ik wijs naar de weide. "Die Palominokleur daar." Zeg ik dan.
    Ik kijk even rond.
    "Ik eh, ik ga even naar een vriend in de bieb." Zeg ik dan.
    "John is ergens binnen." Zeg ik nogmaals en draai me om en loop naar het internaat en ga binnen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anna
    Ik volg zijn blik en zie zijn paard. 'Wat een mooie zeg!' zeg ik enthousiast.
    Hij zegt dat hij naar binnen gaat.
    'Nou, oke. Ik zie je nog wel 'ens.' Glimlach ik terwijl ik mijn koffer oppak en naar binnen ga, voor wat ik aanneem, de slaapplaatsen zijn.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."