• Wow, ik ben nogal geschrokken toen ik vanmiddag Twitter op startte. De jongen waarmee ik gewoon op Twitter praatte, was boos op me omdat ik niet met hem praatte en hij had slapeloze nachten door mij. O.O
    Ik weet niet eens wat ik fout heb gedaan! D:
    Het enige wat ik weet is dat ik af en toe gewoon niet reageer op iemands mention, omdat ik moe, lui of chagrijnig ben.

    Moet ik nu mijn excuses aanbieden omdat ik niet reageerde op: 'Inderdaad lekker weer! Gelukkig is het buiten niet koud.' ?

    Jeetjemina, ik weet dat ik soms een bitch ben, maar dit gaat toch wel wat te ver.
    Nog even een klein detail: we hebben nog nooit in het echt met elkaar gesproken, maar we hebben elkaar wel eens gezien.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Like a Dictator à la Sacha Baron Cohen. :3


    Exactly! :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat is best apart. Doe desnoods alsof je een tijdje niet actief op Twitter bent geweest. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Is 't een sexy guy uit 't hoge Noorden (Noordelijker dan Friesland)? Zo ja, talk to him!
    Zo nee, ignore that stupid guy! (cat)

    Fantasia schreef:
    Is 't een sexy guy uit 't hoge Noorden (Noordelijker dan Friesland)? Zo ja, talk to him!
    Zo nee, ignore that stupid guy! (cat)

    Helaas niet. Dan had ik meteen gezegd: "Kom als de bliksem naar me toe!"
    Maar nee. Het is een of andere stalker die doet alsof hij zonder mij geen leven heeft.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Helaas niet. Dan had ik meteen gezegd: "Kom als de bliksem naar me toe!"
    Maar nee. Het is een of andere stalker die doet alsof hij zonder mij geen leven heeft.

    He bah. Beledig hem, keihard! :3

    Fantasia schreef:
    (...)
    He bah. Beledig hem, keihard! :3

    Niet op Twitter, dan staat het zwart op wit. :3
    Anywaaaay, hij negeert mij nu ook, lololol. Lekker kinderachtig. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    iedereen zegt negeren, maar ik vraag me af hoe goed je hem kent. Als je meestal leuk met hem praat, zou ik hem gewoon recht in z'n gezicht (nou ja, hoe recht in je gezicht wordt het digitaal) vertellen dat je hier niet van gediend bent en dat hij overreageert. Als je hem toch al een raar gastje vond en het je niet zo veel kan schelen, zou ik hem negeren of blokkeren, wat de anderen ook zeggen.


    Xanh ---> Zeleni

    Zal ik een foto photoshoppen waarop je iemand lijkt te zoenen? Post je die op Twitter *O* Dan is 'ie zo weg.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    Zal ik een foto photoshoppen waarop je iemand lijkt te zoenen? Post je die op Twitter *O* Dan is 'ie zo weg.

    Niet photoshoppen, gewoon een echte regelen! :'D

    Fantasia schreef:
    (...)
    Niet photoshoppen, gewoon een echte regelen! :'D

    Da's te kort dag (cat) De Viking is uit varen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Frodo schreef:
    Wat is dat nu weer voor reden --'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Flum schreef:
    iedereen zegt negeren, maar ik vraag me af hoe goed je hem kent. Als je meestal leuk met hem praat, zou ik hem gewoon recht in z'n gezicht (nou ja, hoe recht in je gezicht wordt het digitaal) vertellen dat je hier niet van gediend bent en dat hij overreageert. Als je hem toch al een raar gastje vond en het je niet zo veel kan schelen, zou ik hem negeren of blokkeren, wat de anderen ook zeggen.

    Nou kijk, ik ken hem niet bepaald goed. Het is echt meer een Twitter kennis dan een vriend of echte kennis.
    Ik ken hem echt maar amper en dan doet hij zo melodramatisch. Daar kan ik niet echt goed over.
    Dus ja, ik ga hem denk ik maar gewoon negeren of zoiets. In ieder geval niet al te veel aandacht geven.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

    ANNABETH HEEFT NOG EEN STALKER!

    Maar hij kan niet evengoed stalken als ik (cat)
    Schop hem! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwin, zip it. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hoelang hebbie hem niet gesproken? Als het om een paar dagen gaat zou ik zeggen dattie zich niet moet aanstellen.


    No growth of the heart is ever a waste