• Serieus. door al die ana, 16+ en wat dan nog stories is het altijd heisa met de tekst of plaatjes of bedoelingen erachter etc etc. Zo mag burlesque al niet meer, een té mager mens (dat is wel discriminerend voor de magere mensen onder ons he :Y)), plaatjes van mensen die snijden...

    het is niet omdat je het verbied, dat je die mensen serieus gaat stoppen 16+ fantasietjes te hebben of uit te voeren, te snijden of ana te hebben. Srs. Juist door ze bespreekbaar te maken, kunnen mensen geholpen worden, of sneller om hulp durven vragen, savvyyy?

    dit is geen aanval naar mensen die anders dan mij denken, dit is gewoon mijn mening, hoe ik erover nadenk en hoe verbod iets niet gaat tegenhouden. I mean, kijk naar drugs, zo verboden als wat, maar er zijn zoveel mensen die gebruiken.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Aan de ene kant heb je echt heel erg gelijk ja. Het moet geen taboe zijn, er moet over gepraat kunnen worden.
    Maar aan de andere kant, die plaatjes erbij kunnen (soms, niet altijd) best schockerend of eh, erg zijn. Iemand die al op het randje zit kan het laatste zetje krijgen. Ja, er word voor gewaarschuwt, maar als jij op het randje zat, zou jij ernaar luisteren?

    Maar je kan het toch niet tegenhouden, dat zou ik eigenlijk ook onzin vinden.


    Your make-up is terrible

    Pre-cies

    Helemaal met je eens:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dit komt wss door het topic van aarshaar.

    Maar je hebt wel gelijk.

    Assassin schreef:
    Aan de ene kant heb je echt heel erg gelijk ja. Het moet geen taboe zijn, er moet over gepraat kunnen worden.
    Maar aan de andere kant, die plaatjes erbij kunnen (soms, niet altijd) best schockerend of eh, erg zijn. Iemand die al op het randje zit kan het laatste zetje krijgen. Ja, er word voor gewaarschuwt, maar als jij op het randje zat, zou jij ernaar luisteren?

    Maar je kan het toch niet tegenhouden, dat zou ik eigenlijk ook onzin vinden.



    daar geef ik je gelijk in. Maar het is dan toch ook zeker niet omdat ik bv een plaatje van iemand die snijd meteen zin krijg om ook ff te gaan snijden? sommige mensen denken dat dus ofzow.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)


    daar geef ik je gelijk in. Maar het is dan toch ook zeker niet omdat ik bv een plaatje van iemand die snijd meteen zin krijg om ook ff te gaan snijden? sommige mensen denken dat dus ofzow.


    Er zijn mensen die daar dus wel last van hebben. (cat) Maarja, daar kunnen wij dan ook weer niet aan doen eigenlijk...


    Your make-up is terrible

    Savy!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Juist door ze bespreekbaar te maken, kunnen mensen geholpen worden, of sneller om hulp durven vragen, savvyyy?


    En daar heb je helemaal gelijk in.
    Voor sommige mensen is de confrontatie ermee misschien pijnlijk, maar het is misschien ook de enige manier om geholpen te worden.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Raveleijn schreef:
    Savy!


    arrr (pirate)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    arrr (pirate)


    - out -

    Ik snap het wel, maar ik ben eigenlijk best blij dat burlesque niet echt bij sommige geliefd is aangezien het mezelf echt super onzeker maakt. xd


    your eyes are like stars in the night.

    Aguamenti schreef:
    Helemaal met je eens:Y)


    Food.

    Deep schreef:
    Pre-cies


    Let it come and let it be

    Ik snap jou punt heel goed. Maar veel mensen vergeten hier dat er ook vrij jonge users zitten en ook veel users met persoonlijke probelemen die (anoniem) 'vrienden' zoeken op bijvoorbeeld fora zoals deze waar ze hun ei kwijt kunnen.
    Zoals jij al zei kunnen mensen veel van verhalen leren door geconfronteerd te worden, maar mensen die daar nog niet zo ver in zijn of op dat moment (emotioneel) niet sterk genoeg zijn, kunnen juist doorslaan naar de andere kant omdat dat juist net de juiste push was.

    En natuurlijk zijn mensen hier op Quizlet daar niet voor verantwoordelijk wat andere mensen zich aandoen. Maar toen moet Rutger een beetje de overhand houden op wat hier geschreven en geplaatst wordt, wil hij er voor zorgen dat zijn site wel gewoon geschikt is voor alle leeftijden. Het is tenslotte wel zijn werk (en inkomstbron).


    Wie du mir, so ich dir.

    Is het heel dom als ik vraag waarom Burlesque niet zou mogen?


    I hope heaven needs you more than I do now.