• Dus er is een jongen die fan was van One Direction en hij had er een fanfic overgeschreven en daarna heeft hij er een animatie van gemaakt. Het is gewoonweg hilarisch en Harry's stem is geweldig!


    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:16 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Echt geweldig filmpje. Heb 'm gisterenavond gezien en heb me helemaal kapot gelachen.


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    It is awesome.


    -

    Ik zag het woensdag en ik vond het echt geweldig!


    Tears are words the heart can't say.

    Ik zag het twee dagen geleden voor het eerst en heb me helemaal kapot gelachen. Die stemmen alleen al. :')


    The universal language of art.

    Geniaal!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    AWESOME !

    Harry zijn stem is echt hilarisch, en dat skateboard ding met Zayn, KAPOTLACHEN!

    Ik had 'm net op Twitter gevonden, geniaal filmpje!

    "Hit me in the balls Louis, do it." Hahaha.
    "It's gotta be youuuu." Echt ik ging daar stuk om, tranen in mijn ogen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    I was laughing the whole video, hahahahaa (: de maker hier van is een genius !


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    Hahah ik heb hem een paar dagen geleden al gezien, echt geniaal c:


    Derek and Meredith are soulmates.

    Haha, mijn broertje kwam hier van de week mee, ja.
    Zou leuk zijn als er meer afleveringen kwamen, genius gewoon!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    He's 1Derfull=D
    Maar ik vind alleen de stemmen van Louis en Liam echt goed. De andere zijn toch iets anders dan de echte.. Maar GEWELDIG!!!


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Die is echt zo geniaal. Ik heb hem al een stuk of 7 keer gekeken en ik lig telkens weer in een deuk, niet meer zo erg dan de eerste keer toen ik hem zag, maar nog steeds moet ik lachen.