• Ik ben zoooo blij, ik heb net tickets gekocht voor het Bon Iver concert van 6 november in de Heineken Music Hall in Amsterdam! ^^ Het begint om 8 uur en de deuren gaan om half 7 open. Nu vraag ik me eigenlijk af hoe vroeg je al van tevoren er zou moeten zijn om echt vooraan te kunnen staan? Hebben jullie dat ooit al eens geprobeerd en wat was jullie ervaring daarmee? Want het lijkt me echt zo awesome om helemaal bij het podium te staan (krul) En wie gaat er nog meer? (:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 11:37 ]

    Hangt er vanaf hoe beroem de band is
    als ze beroemd zijn dan heel wat uren vn te voren
    Bij TH moet je daar al n de ochtend gaan om in de arena goede plaatsen te krijgen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik denk dat ze gemiddeld beroemd zijn. In ieder geval niet beroemd onder allerlei tienermeiden, zoals bij TH, JB of OD x)

    Als de deuren rond half 7 opgengaan, zou ik er om 4 of 5 uur staan. Ik ga misschien ook, maar ik woon in Amsterdam, dus dat is wat makkelijker! :'D

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 11:54 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Lightweight schreef:
    Als de deuren rond half 7 opgengaan, zou ik er om 4 of 5 uur staan. Ik ga misschien ook, maar ik woon in Amsterdam, dus dat is wat makkelijker! :'D


    Oeeh, leuk! Tsja, ik woon niet in Amsterdam (krul) Maar als ik die ochtend al colleges in Leiden heb gehad, is het niet zo ver meer reizen van Leiden naar Amsterdam met de intercity. Tenminste, al dichterbij dan vanaf mijn huis :Y) Maar misschien skip ik mijn colleges wel een keer als ik die die dag heb om sowieso op tijd te zijn zodat ik vooraan kan staan ^^

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 11:57 ]

    Nja, bij Bruno Mars was ik rond half 6 in de rij gaan staan en dezelfde tijd als bij jou gingen de deuren open. En ik stond bijna helemaal vooraan, dus ja.. (:


    live the life you love

    awkw4rd schreef:
    Nja, bij Bruno Mars was ik rond half 6 in de rij gaan staan en dezelfde tijd als bij jou gingen de deuren open. En ik stond bijna helemaal vooraan, dus ja.. (:


    Ooh, echt? Hmm, ik dacht dat Bruno Mars best wel populair was en dat er dan best veel mensen naar zijn concert zouden komen.. Maar bij bijvoorbeeld Snow Patrol kwam ik ook een uur eerder (ik had toen gelukkig zitplaatsen), maar er stonden voor de staanplaatsen toen bv. wel al hele rijen :x.

    Ging naar Aerosmith en toen moesten we gewoon keihard naar binnen rennen en toen werden we vip ;D Heb wel een uur van te voren gewacht geloof ik xd.

    Haha, nou je kan je altijd naar voren beuken. Als je het echt écht wilt is het leuk om s'ochtends te gaan, want dan heb je kans om de band ook nog te zien :)


    SLOAN.

    Ligt eraan. Bij Skrillex was ik er om 2 uur, waardoor ik vooraan stond & straks bij Nicki ga ik ook heel vroeg. Omdat ik gewoon zekerheid wil hebben.


    To infinity and beyond •

    Ik heb bij mijn favoriete band, You Me At Six, een keer ongeveer vijf uur in de rij gewacht en toen stond ik vooraan (: ik was er om half drie of zo, ik was als een van de eersten daar, heb daar een nieuwe vriendin ontmoet, en toen maar vijf uur wachten totdat de deuren open gingen. Als je echt vooraan wilt staan moet je vroeg gaan, of je helemaal naar voren beuken, haha.

    have to admit: ik heb youmeatsix nu 5x live gezien, twee keer vooraan gestaan.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 18:34 ]


    Destroy what destroys you.

    Ik denk dat anderhalf uur/uurtje van te voren genoeg is hoor. Maar ik vind dat zo vroeg van te voren er staan vaak zo onzinnig, vooral als het zo koud is, aangezien het in november is.
    Ik ga tegenwoordig vaak als de deuren al open zijn, en dan heb ik nog steeds een goed plekje, al ligt dat wel aan het concert waar je naartoe gaat.


    As travars