• Mijn vriend, de geluksvogel, heeft van zijn moeder een kaartje gekregen om naar de Red Hot Chili Peppers te gaan, samen met haar dan. Ik mag ook mee, alleen moet ik dan wel mijn eigen kaartje betalen.
    Zal ik het wel of niet doen? Meh, ik wil best graag, ook al zit John er niet meer bij, maar het is zo duuuur (60 euro, maar ik heb daarnaast ook geld nodig voor mijn vakantie en heel erg breed heb ik het niet).
    Daarnaast moet ik ook werken die dag. Als ik last minute besluit om te gaan kan ik niet meer vrij vragen. Ik ben vakkenvuller bij de AH.
    What to do?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Als je er echt graag heen wilt zou ik gaan als ik jou was. Zo vaak krijg je die kans waarschijnlijk niet meer.(:


    The universal language of art.

    Waarom twijfel je dan nog als je te veel te doen hebt? Ik zou dan niet gaan, jammer, maar misschien een andere keer.


    The odds are néver in our favor.

    Als je graag wilt, zou ik gaan.
    Maar als je twijfelt, zou ik niet gaan en je geld gewoon houden voor dingen in de vakantie.

    Het hangt er van af hoe graag je wil, zelf zou ik er echt doodgraag heengaan + deze kans krijg je niet veel vaker. Als je echt wil, zou ik er voor gaan en geld aan de kant zetten. Maar als je te erg twijfelt, zou ik het niet doen.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:13 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Kanade schreef:
    Als je graag wilt, zou ik gaan.
    Maar als je twijfelt, zou ik niet gaan en je geld gewoon houden voor dingen in de vakantie.

    Ik wil eigenlijk wel echt gaan, alleen zit ik dan nog met mijn werk. En een beetje met het geld, maar als ik op tijd mijn loon krijg dan zit dat ook wel goed...


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Als je er echt graag naar toe wilt, zou ik gewoon gaan.
    En 60 euro vind ik echt niet zo duur, als ik naar Britney ga ben ik vaak rond/in de 100 euro kwijt.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:27 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Doen! (: Snel vrijvragen en anders een vervanger proberen te zoeken voor je werk.


    You are beautiful, you are love.

    Meh doen!


    SLOAN.

    OMG RED HOT CHILI PEPPERS?!*O* Ik zeg DOEN! En als je niet gaat wil ik wel voor je gaan!(bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Gaan!


    I am an idiot, I move.

    gaan anders krijg je later spijt dat je het niet gedaan hebt:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    gaan anders krijg je later spijt dat je het niet gedaan hebt:Y)

    Ik zeg gaan!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Het is super leuk om te gaan!
    Zo vaak krijg je zo'n kans niet aangeboden.
    Noujha .., aangeboden?!
    Je moet het wel zelf betalen.
    Je zal vast en zeker spijt krijgen als je niet gaat, maar misschien ook als je wel gaat.

    Als ik jou was zou ik niet gaan .....
    Het lijkt me wel het verstandigst, als je ook nog op vakantie wil!


    Life is full of fake people

    Quiescent schreef:
    Het hangt er van af hoe graag je wil, zelf zou ik er echt doodgraag heengaan + deze kans krijg je niet veel vaker. Als je echt wil, zou ik er voor gaan en geld aan de kant zetten. Maar als je te erg twijfelt, zou ik het niet doen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."