• Ik kreeg een leuk (leveloos) ideetje: het Gingertopic. Alle gingers kunnen zich op de Gingerlijst laten zetten. Ook nep gingers (geverfd rood haar) mogen op de lijst. En dankzij Cosette nu ook Pro-gingers; mensen die van gingers houden. ^^ Als je leuke weetjes, nieuwtje, filmpjes of foto's hebt; plaats ze alsjeblieft! Ook als je geen ginger bent. Leuk idee? ^^

    Echte gingers:
    ~Yulivee
    ~Clint
    ~Lilia
    ~Jev
    ~Mebarak
    ~WhiteLips
    ~

    Nep gingers:
    ~MalikShake
    ~Meanie
    ~Pheralis
    ~Swiftie13
    ~Pod
    ~

    Pro-gingers:
    ~Cosette
    ~Neenie
    ~MoonLove13
    ~Charybdis
    ~Stoppable
    ~


    Graag, als je op de lijst wil, zeggen op welke je hoord en naamverandering doorgeven.^^

    Lets ginger!(krul)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 9:57 ]

    Ik heb wel rood in mijn haar zitten van nature (al is het weinig) maar eigenlijk ben ik een brunette.
    Telt dat ook?

    Oh en ik ben een nep-ginger geweest voor een week :W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Yulivee schreef:
    Ik heb wel rood in mijn haar zitten van nature (al is het weinig) maar eigenlijk ben ik een brunette.
    Telt dat ook?

    Oh en ik ben een nep-ginger geweest voor een week :W


    Jahoor, ik zet je erbij! Alle gingers zijn welkom, zelf al zit er maar een héél klein plukje rood in je haar. xD

    Ik heb een rossige gloed over mijn bruine haar. -gewoon van nature- Telt dat? 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ben zelf geen ginger, maar ik vind het wel mooi. Is er geen Pro-ginger kolom? :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mijn haar is blond van nature, bruingeverfd en uiteindelijk gingerachtig geworden. I don't mind, like my hair, like gingers :3


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Iedereen is toegevoegd! En er staat nu ook een lijst met pro-gingers op aanzoek van Cosette. ^^

    Ik verf mijn haar donkerrood, nu al meer dan een jaar denk ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik ben fake aan de onderkant. De onderste helft heb ik rood geverfd, de bovenste is nog gewoon blond.


    To love is to destroy.

    Alles bijgewerkt! En ik was vergeten mijzelf erbij te zetten. xD Nog iemand leuke weetjes/foto's/filmpjes?

    Pro-ginger! 8D

    Neenie schreef:
    Pro-ginger! 8D


    Jeeeej! Zet je erbij!

    Clint schreef:
    Ik heb een rossige gloed over mijn bruine haar. -gewoon van nature- Telt dat? 8D


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik heb in het zonlicht soms een nogal rodige gloed over mijn blonde haren, telt dat? En tellen warm, licht rode highlights iets onderaan mijn lokken zitten?

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 19:18 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Allebij jep! Zet jullie erbij!

    Ik ben wel een twijfel ginger hoor :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."